Nails tutorial: Passionate flames

Salut girls!

Astazi va prezint unul din cele mai populare modele pe care le fac clientelor mele. De obicei il fac cu gel, dar cum eu fac totul pentru voi, azi il facem cu lac de unghii. Merge pe orice culori va doreste inimioara. Eu am ales turcoaz & mov inchis.
Iata rezultatul:

Avem nevoie de:
- o ustensila ca aceasta:
scuze ca a mea arata in halul asta, e mega folosita :P
- daca nu aveti, functioneaza si cu un ac sau cu o scobitoare.

Am folosit:
- lac de unghii Flormar True Color;
- lac de unghii Farmasi - transformat de mine din albastru in turcoaz - am adaugat in albastru verde turbat si a iesit asa cum il vedeti in poza. :X

1. Probabil o sa bag multa lume in ceata cu chestia asta, nu trebuie sa aveti french inainte, asa cum am eu,  am gel pe unghii si nu am cum sa il sterg.
Deci la voi primul pas e sa incepeti pe unghia curata, aplicand doar un strat de top coat.

2. Aplicati intai culoarea mai deschisa, in partea de sus. 

3. Aplicam apoi culoare inchisa in partea de jos.

4. Cu ustentisla mentionata anterior (sau ac/scobitoare), facem miscari in jos si apoi in sus. Sau circulare, cum va place.
Ar trebui sa arate cam asa:

Trebuie sa va miscati destul de rapid pentru ca se usuca imediat si trebuie sa fie foarte lichid lacul ca sa puteti face flacarile cum trebuie.

5. Aplicati lac de unghii transparent peste si ulei de cuticule si sunteti gata:

That's all! Foarte simplu, nu?

Inainte sa fac modelul asta am facut in mai multe variante de culori, mi-a placut mult si cu negru & auriu:

Puteti alege ce culori doriti, ideea e sa fie una mai inchisa si una mai deschisa ca sa se combine frumos.

Astept sa vad cum v-a iesit la adresa de e-mail : andazelenca_blog@yahoo.com
Va doresc weekend placut fetelor!

Pupici, 
Anda.

Share:

50 comentarii

  1. MI-AI DAT O IDEE MINUNATA!!!!!!:)trebuie sa o incerc in week-end!!!!!:*:*:*

    ReplyDelete
  2. Offf Anda.. cum sa ma exprim... absolut SUPERB ador modelul si probabil il voi incerca si eu, sper sa imi iasa. Daca as fi din tm cu siguranta as veni la tine sa imi faci unghiutele. Mie imi place sa imi fac unghiile un pic mai mult decat imi place sa ma machiez dar nu am talent la modele :D

    ReplyDelete
  3. Raluka - sa-mi arati cum a iesit :D :-*

    ReplyDelete
  4. Adina - sigur sigur o sa iti iasa, totul e sa te misti repede, faci fiecare deget pe rand. Merge foarte rpd oricum :)
    Sa imi arati si tu! :)

    ReplyDelete
  5. Da, o sa iti arat. Abia mi-am facut unghiile dar nu o sa am rabdare si le voi sterge in curand :)). Asa se intampla tot timpul :))

    ReplyDelete
  6. Vaaaaai, genial! Treeeeebuie sa faci mai multe postari din-astea! Ne mai dai si noua idei :X Asta trebuie sa il incerc. Este mult mai simplu decat anteriorul si intr-adevar, negru si auriu merg f bine :X:X:X
    Pup! :*

    ReplyDelete
  7. Ce model frumos! :O Turcoazul ala mi-a luat mintile :)) Nice, nice, nice!

    ReplyDelete
  8. Shopperita - multumesc :D
    si eu mi-am dorit mult culoarea aia, de aia m-am enervat eu si mi-am facut-o singura.
    De fapt e putin mai verde decat se vede in poze.

    ReplyDelete
  9. foarte nice arata...asa din poze ar arata usor, insa ma indoiesc ca ar fi chiar asa de easy as 1 2 3 :)) oricum nice tutorial:*

    ReplyDelete
  10. Aqua shell- ma bucur ca iti place. sa il incerci sa vezi ca e foarte simplu. pup :-*

    ReplyDelete
  11. Superb modelul ! Si eu mi-am dorit mult oja turcoaj si, desi am cautat-o, nimic. Am primit una cadou zilele aceastea si deja e pe unghii, e putin mai inchisa decat a ta :*

    ReplyDelete
  12. Ce tare arata!
    O sa incerc cu roz si alb sa vad ce efect are..

    ReplyDelete
  13. minunat! :X arata super :D
    p.s. oja de la Farmasi e buna? eu mi-am luat set pt french (roz, transparent si alb), la primele 2 n-am ce reprosa, dar albul se 'crapa' repede. tare mi-e frica sa nu faca asa si alte culori, al tau e ok?

    ReplyDelete
  14. Zvetlana Z - bine ai venit pe blog! :) multumesc. si eu mi-am dorit mult timp oja turcoaz, dar pana la urma m-am enervat si mi-am facut singura. :D

    ReplyDelete
  15. Deedee - sa imi arati cum a iesit. :D numai vezi sa fie destul de contrastante culorile, ca sa iasa bine. pup

    ReplyDelete
  16. Cristina - eu nu am oja alba pt french d la ei. nu am avut-o inca. dar restul culorilor ce le am le ador. si tin bine,n-am treaba. unde mai pui si ca is foarte ieftine. ;) kiss u.

    ReplyDelete
  17. Ai un blog award la mine pe blog:*

    ReplyDelete
  18. Deena - multumesc multumesc multumeeeeesc :D :D :*

    ReplyDelete
  19. Wow! Absolut superb! Mai simplu de atat nu cred k poate sa fie sau cel putin, dupa explicatiile tale, asa pare.:D

    ReplyDelete
  20. Micky m. - :D i'm so glad u like it!
    Chiar asa si e, extrem de simplu, try it!
    :-*

    ReplyDelete
  21. Clar o sa il incerc maine :D :*

    ReplyDelete
  22. Micky m. - sa-mi trimiti poze pe mail sa vad cum a iesit, bine? :P

    ReplyDelete
  23. Genial, le-am facut aseara pentru petrecerea in cinstea sotului meu si a fost un succes, eu am facut verde cu mov, toata lumea m-a complimentat, Multumesc!
    xoxo

    ReplyDelete
  24. Butterfly - ma bucur ca te-am inspirat si ma bucur ca a avut mare succes. :D
    poate mi-l arati si mie. :)
    Pup. :-*

    ReplyDelete
  25. esti foarte talentata si foarte frumoasa!felicitari si multa bafta in acest job!

    ReplyDelete
  26. @Miss Jesse - iti multumesc frumos, esti o draguta!

    ReplyDelete
  27. te ocupi si cu unghii cu gel?

    ReplyDelete
  28. Elena - da! :D
    Au trecut deja 3 ani de cand fac asta...nici mie nu imi vine sa cred. Cand am terminat liceul m-am apucat. :P

    ReplyDelete
  29. Iiii ce frumos :X O sa incerc si eu, evident, numai sa ma hotarasc ce culori folosesc.

    ReplyDelete
  30. Alexandra - sa incerci si sa-mi arati cum a iesit! :*

    ReplyDelete
  31. Mi nu mi'a iesit neam:( Daca ai face data viitoare pas cu pas exact si miscarile circulare.Poate ca e simplu da mie nu mi'a iesit flacarile cum ti'a iesit tie...ci o mazgalitura pe unghie;)) Imi place tare modelul bv inca un talent in plus.Te pup

    ReplyDelete
  32. Ariana - imi pare rau ca n-a iesit! :(
    cum sa-ti explic eu, faci o miscare in jos, dupa care faci o curba si te duci in sus.
    din pacate prin poza nu am cum sa va arat, pentru ca nu am cum sa prind miscarea intr-o poza. pupici :*

    ReplyDelete
  33. Nici mie nu mi-a iesit :)) Poate pentru k n-am folosit nici o ustensila exact ca a ta. O sa mai incerc oricum, nu ma dau batuta!:D

    ReplyDelete
  34. micky m - trebuie sa mearga!
    te sfatuiesc sa faci mai degraba cu scobitoarea decat cu ac, pentru ca e mai groasa.
    - trebuie sa te misti repede, ca se usuca imediat si nu mai poti modela;
    - trebuie sa fie preferabil mate culorile, sa nu fie transparente ca sa iasa bine.
    Sper sa iasa intr-un final!
    te pup!

    ReplyDelete
  35. Uite k la scobitoare nu m-am gandit. O sa te anunt cum mi-au iesit!:D Pupici!

    ReplyDelete
  36. Micky m. - sper sa iasa de data asta! :*

    ReplyDelete
  37. Întrebare pe care n-au pus-o fetele dar care mă gândesc eu că e utilă în context: tratez fiecare unghie în parte? Sau am timp să dau toate unghiile cu culoarea 1 apoi toate unghiile cu culoarea 2 şi apoi mâzgălesc toate unghiile? :)

    ReplyDelete
  38. Dia - nu! Categoric fiecare unghie in parte. Altfel nu o sa iasa in veci. :)

    ReplyDelete
  39. superbe unghiile ! E prima data cand vad asa ceva, cu siguranta voi incerca si eu
    apropo, albastrul ala e superb !

    ReplyDelete
  40. Justified Beauty - multumesc! Ma bucur ca iti place asa mult!:*

    ReplyDelete
  41. Timisoreanca mea, e THE BEST! Nu am mai apucat sa te urmaresc in ultima vreme...si constat cu bucurie ca faci si unghiute.Foarte frumos.Ma primesti si pe mine?Iti las un mail si te rog sa-mi dai o adresa si un nr de telefon ca sa te pot contacta pentru o programare.Mersi.

    ReplyDelete
  42. CORINA_PAL - esti tare draguta!:* Ms!:*
    O sa-ti rasp pe e-mail. kiss.

    ReplyDelete
  43. anda te ro bagami id asta in listaa te rog : angy_rockrittza27 te pwp frumoaso :*

    ReplyDelete
  44. Anonim - nu bag adrese in lista de messenger, sorry. Daca vrei sa vb. trimite-mi un e-mail.

    ReplyDelete
  45. Foarte frumos! Imi place blogul tau si as vrea sa te pun in blogroll, as vrea sa il urmaresc si sa nu pierd adresa. Pooot?

    ReplyDelete
  46. In lumea mea - multumesc!:)
    Bineinteles ca poti!:*

    ReplyDelete
  47. Buna Anda:*:*
    Mi-a placut foarte mult aceasta manichiura asa ca mi-am permis sa fac si eu un mic tutorial inspired by la mine pe blog:D
    Te invit sa vezi ce a iesit:)
    madalinabeauty.blogspot.com

    And of course te-am adaugat la blogroll,esti o fata speciala pentru mine:*

    ReplyDelete