Blog Award + My perfect imperfections tag

Blog Award: Imi place sa iti citesc blogul:

Am primit acest premiu de la: Koko, Sigina, Cristina, Adyna, Iulia Badita, Superficial Doll, Shopperita, Lauren, Aqua Shell si Dorina. Wow! Va multumesc fetelor ca "m-ati nominalizat", sunt foarte happy ca va place blogul meu. Chiar pun mult suflet in tot ce fac eu pe aici. :) Va ofer si eu acest award, pentru ca va citesc de fiecare data cu drag si ma bucur de cate ori postati ceva. Am devenit dependenta de blogosfera, asa ca voi faceti parte acum din viata mea, cum s-ar spune. :)

Am inteles ca nu exista vreun regulament, asa ca il voi da si eu mai departe catre:


Tag: My perfect imperfections
Primit tot de la Koko.

Reguli:
1. Enumera 3 "defecte" fizice, imperfectiuni care te deanjeaza;
2. Numeste 3 calitati fizice, lucruri care iti plac la tine.
3. Vorbeste despre ele, exact de ce te deranjeaza/iti plac, modul in care te fac sa te simti.
4. Spune un lucru care iti place si un lucru care iti displace la persoana care te-a tag-uit.
5. Da tag-ul mai departe altor 5 persoane.

Mda, sa incepem acum:

DEFECTE:
1. Tenul meu gras cu tendinte acneice: dap, ma dispera! Nu cred ca are rost sa va explic de ce...nu sunt problemele chiar asa de mari, dar sunt acolo si ma deranjeaza. Mi-ar placea sa am fata super curata si fina, fara pori vizibili si monstruleti...:D

2. Faptul ca am piciorul mic (36, uneori chiar 35). Nu l-as lua neaparat ca pe un defect, imi place ca nu am piciorul mare, dar ma dispera faptul ca imi gasesc pantofi foarte greu. Intotdeauna cand gasesc ceva ce-mi place, in 90% din cazuri nu mai au numarul meu...si sa nu mai zic nimic de reduceri...

3. Urasc ca mi se ingrasa parul atat de repede. Mi-as dori din tot sufletul sa stiu si eu cum e sa stai cu el nespalat 5 zile si sa arate inca bine...

4. Eu trisez, mai pun un punct. Unghiile mele! Ador forma lor, dar ma dispera ca sunt atat de moi, parca ar fi niste frunzulite. De aceea sunt nevoita sa port gel aproape tot timpul pe ele, chiar ca imi fac vreun model sau nu. Atunci cand nu am gel, le tai scurte-scurte pentru ca mereu se rup. Cand eram mai mica se si exfoliau ingrozitor, acum vad ca am scapat de problema asta...

CALITATI:
1. Tot parul meu: chiar daca se ingrasa atat de repede il iubesc. Imi place cam tot la el. Si culoarea, tot. Desi as vrea sa schimb ceva (v-am tot innebunit eu).
Apropo, mi-am luat Garnier fara amoniac - Ciocolatiu. Inca ma gandesc daca sa imi fac niste suvite ici colo sau sa imi vopsesc tot parul...

2. Ochii: desi sunt simpli, ma enerveaza ca n-am pete de culoare, forme, firicele, ceva pe acolo...:)) Sunt simpli, caprui curat, dar imi plac pentru ca pot sa-i machiez in orice culoare pofteste inimioara mea. Si imi place si forma si genele, nu ma plang. :)

3. Buzele. Deci asta chiar e calitatea mea numarul 1 din punctul meu de vedere. Sunt preferatele mele. Imi place forma, grosimea, totul. Si nu sunt singura care a spus asta...*blushing*...eh modestia asta...:))

- despre Koko am doar pareri bune, asa ca imi pare rau, voi trisa, nu pot gasi ceva sa nu imi placa. E desteapta, e frumoasa si e talentata. Ce putem sa mai cerem de la ea?
:)

Le taguiesc tot pe fetele carora le-am oferit blog award-ul, desi sunt 6. Daca tot trisez atat, sa o tin tot asa pana la capat, nu? :)

Pupici,
Anda.

Tags:

Share:

15 comentarii

  1. Awww, multumesc...esti o dulce:P Eh, si eu am unghii moi si par gras :)) Si da, buzele tale sunt f hot;;):*

    ReplyDelete
  2. Special K - meriti din plin!:*
    Mda, suntem ghinioniste cu parul si unghiile astea. Dar nu avem incotro. :*

    ReplyDelete
  3. Vai, multumesc! Acum ma vad si eu acolo!! Tocmai ce intrasem sa-ti zic ca ai un blog award la mine hahaha :D :*

    ReplyDelete
  4. Lauren - cu placere!:D Mersi si eu!

    ReplyDelete
  5. Ai un blog award si de la mine! :)

    ReplyDelete
  6. M-am vopsit aseara cu aceeasi gama fara amoniac (Blond Selenar)
    Pe cutie arata un blond deschis mie mi-a iesit inchis,dar pot spune ca imi place . E bine de stiut,data viitoare aleg alta nuanta :D

    Personal,mi-as face mai intai suvite,daca nu sunt hotarata sa ma vopsesc total, ca sa vad diferenta :D Sper sa nu fii dezamagita.

    Pupici :*

    ReplyDelete
  7. dorina - multumesc, o sa te trec aici. :*

    ReplyDelete
  8. Rotsin - sa sti ca asa m-am gandit si eu si asa o sa si fac. Imi fac intai suvite, sa vad ce iese, iar apoi mai vad eu. :D
    pup si mersi de sfat.

    ReplyDelete
  9. Andaaaa de ce nu esti pe mess??? :D

    ReplyDelete