Review & Swatch - ELF Beauty Encyclopedia

Hello!


 Astazi va prezint cadoul pe care mi l-am facut eu singurica de Craciun. Este vorba despre trei truse Beauty Encyclopedia de la Elf (una pentru buze si doua pentru ochi), pe care mi le doream foaaaarte foaaaaaarte mult. Vazusem eu pe Youtube ca ar fi dupes-urile perfecte pentru paletele Urban Decay si am zis ca merita sa le incerc. So, inainte de Craciun am plasat comanda, iar inainte de Revelion au fost in manutele mele. :D
Am mai comandat si alte cateva lucrusoare, dar vi le voi prezenta in zilele urmatoare. Acum sa ne axam pe ce e mai important.

Elf Beauty Encyclopedia - Lip Edition
-inchisa-

 -deschisa- 

-close-up-

Imi place tot la trusa asta, absolut tot! Rujurile & gloss-urile miros frumos, au gust bun, culorile sunt pigmentate, se simt bine pe buze...etc. In plus, vin cu o pensula si un creion de buze tare dragute. Si sa nu mai spun ca sunt uimita ca ma prind toate culorile in afara de ultimul maro (pe care oricum il pot combina). I'm in love!
-creionul de buze-

Un singur lucru care probabil nu-mi place este faptul ca sunt prea mici. Ele ca si marime sunt ok, dar nu sunt adanci deloc. Chiar se poate observa asta la a doua nuanta de rosu. Si asta dupa doar trei aplicari.

Si acum: SWATCH-URI. :)

Randul 1





Randul 2





Randul 3





Randul 4 (glossurile)


Hope this helps!:D

Elf Beauty Encyclopedia - Sparkle Eye Edition
 -inchisa-

 -deschisa-

 -close-up-

Swatch randul 1

Swatch randul 2

Swatch randul 3

Creionul & pensulita (care este chiar ok)

Elf Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition
 -inchisa-

 -deschisa-

 -close-up-

Swatch randul 1

Swatch randul 2

Swatch randul 3

Creion (de data aceasta negru) & pensulita 
 Cu aceste farduri pot sa spun ca am kind of a love-hate relationship. Da, nuantele sunt minunate, recunosc, dar unele dintre ele sunt prafoase tare (chiar daca sunt prigmentate), pe cand altele sunt cremoase si perfecte. Cel mai nepigmentat este primul gri de pe ultimul rand din trusa Sparkle Eye...as putea sa spun ca e chiar inutilizabil. Pacat de el. 
Acum inteleg eu de ce sunt si farduri cremoase in aceasta trusa, daca le aplicam ca baza nu cred ca o sa mai fie vreo problema cu faptul ca unele din fapturi sunt prafoase si tind sa "zboare" de pe pleaoapa cand le blenduitesti. 
All and all, sunt destul de multumita, nu-mi pare rau de achizitie. :)

---------------------------------------------------------------------------------------------

 Day #25 - Your favorite blush :

Jilian Dempsey for Avon - Celestial Blush


Kisses,

Share:

84 comentarii

  1. Ala cu rujuri clar tre sa ajunga in manutele mele <3

    ReplyDelete
  2. Ce bine arataaa:X
    Ma fortezi sa mai dau o comanda la Elf...si am zis ca le mai raresc anul asta:-<

    ReplyDelete
  3. Par foarte pigmentate fardurile, interesant! Si rujurile imi plac, nuantele de roz, rosu si nude sunt nemaipomenite.
    Mi-am comandat si eu primerul de la e.l.f. si sper sa nu fiu dezamagita. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  4. multumim frumos pentru postare~de mare ajutor!!
    kitul cu rujuri si glosuri imi face si mie cu ochiul;;)
    pupici

    ReplyDelete
  5. Imi place paleta de rujuri, dar pacat ca e asa mica

    ♥♥♥ Pupici ♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Vaaiiii ce misto e trusa de rujuri:X Mi-o comand si eu ca nu credeam ca chiar au vreo"culoare" pe buze:D

    ReplyDelete
  7. sa le folosesti cu placere! ce-mi plac rujurile - nuantele deschise :X

    ReplyDelete
  8. foarte folositor reviewul,multumim pentru swatch,imi plac culorile de la prima Sparkle eye,sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
  9. arata super.chiar sunt foarte pigmentate,vad.si mie imi place,dar uite,ca nu am niciun produs elf.te pup

    ReplyDelete
  10. Sunt foarte pigmentate wow!! Basic eye imi face cu ochiul de ceva vreme, cred ca o sa imi iau inima in dinti :))

    pup :*

    ReplyDelete
  11. arata super tare :D cum zicea si Little Princess nu credeam ca se observa asa bine pe buze. wow :D

    ReplyDelete
  12. Monica - Pisica albastra6 January 2011 at 12:18

    muaaaa!!! imi trebuie neaparat trusa de rujuri!
    o vreau, o vreau am spus! arata chiar superb, nici eu nu credeam ca ar avea vreo pigmentatie, insa ma bucur ca m-am inselat :)))
    multumim pentru info
    si sa le porti cu placere pe toate!
    La multi aaani! >:D<

    ReplyDelete
  13. Cel mai mult imi place paleta de rujuri! farduri am suficiente! si daca zici ca sunt prafoase, nu prea ma atrag! :) Sa le folosesti pe toate cu placere! poate faci un look cu ele! :*:*:*:*

    ReplyDelete
  14. Sa le folosesti cu placere!! :x

    ReplyDelete
  15. Mi-am comandat si eu paleta Beauty Encyclopedia –Editia pentru fata. Am primit-o intre Craciun si Revelion, deci tot cadou de Craciun se poate socoti.Pana acum am incercat vreo 2 iluminatoare, 2 nuante de corector, blushul si bronzerul. Si imi plac mult de tot. Setul contine si o pensula pentru fata, care e cam mica, dar merge pt aplicarea fardului de obraz.

    ReplyDelete
  16. E frumoase suuuunt! Sa le folosesti cu mare drag! Cel mai mult imi place trusa aia cu rujuri. Nu am avut niciodata o trusa de rujuri si ma tenteaza tare :)))

    PUP!

    ReplyDelete
  17. mult de tot mi-au placut nuantele din paleta cu rujuri...sunt divine unele dintre cele de rosu/maro...mi-am stabilit deja favoritele! :))
    nuanta de maro (de care spui tu ca nu te prinde)seamana foarte bine cu Uranus de la NYX (il am eu!), un maro cenusiu asa - dar se rezolva problema cum bine spuneai: combinandu-l cu alte nuante!
    sa folosesti le folosesti pe toate sanatoasa si...admirata!
    kisses! (ilda76)

    ReplyDelete
  18. superbe:X:X...sper sa mi le iau si eu in curand..
    in schimb ma uit la blush-ul tau preferat si eu ii zic NU..l-am avut si eu pe "Jillian Dempsey" si nu mi-a placut deloc, este foarte prafos, foarte rox, nu arata deloc natural
    poate depinde si de ten...

    ReplyDelete
  19. Cel cu rujuri...trebuie sa fie in manutele mele :)

    (blush-ul de la avon :(:(:( vroiam sa-l iau si eu si nu mai e: me sad)

    ReplyDelete
  20. chiar ma gandeam sa iau si eu Basic Eye de la ei..ce bine ca ai facut review !:)

    ReplyDelete
  21. randul 1 de rujuri e preferatul meu...e superb:) vreau si eu :P si glossurile sunt frumoase. te pup

    ReplyDelete
  22. ne-ai facut pe toate sa ne indragostim de paleta cu rujuri :P

    ReplyDelete
  23. sunt foarte frumoase!!! sa te bucuri de ele :):)
    pup :*:*:*

    ReplyDelete
  24. Multumim, Anda.
    Cel mai bun review&swatch din cate am vazut! Este exact ce imi place sa gasesc atunci cand caut informatii despre vreun produs :)
    Nu am putut rezista si mi-am comandat si eu paleta pentru buze (deocamdata doar aceasta, insa presimt ca pe viitor o sa imi cumpar si trusele pentru ochi :D ). Cei de la Elf ar trebui sa inceapa o colaborare cu tine, ar avea numai de castigat si chiar ai merita :)
    Anda, faci o treaba excelenta, keep up the good work!
    Pupicei :*

    ReplyDelete
  25. sa le folosesti sanatoasa.si eu le-am vrut,dar fardurile sunt prea sidefate pt gusturile mele,asa ca am renuntat la idee.te pup.

    ReplyDelete
  26. am si eu cele doua palete pentru ochi si sunt superbe!mie imi plac enorm de mult
    sa le folosesti cu placere:*

    ReplyDelete
  27. sa le folosesti cu placere..eu incerc din rasputeri sa cheltui mai putin, incerc sa`mi iau doar ce am nevoie...dar arata f bne:X..pup:*

    ReplyDelete
  28. VAI! chiar trebuie sa exclam vai! Cred ca pana acum mi-am pus si sters din cosul de cumparaturi de vreo 5 ori aceste enciclopedii. Acum tu, mi-ai demonstrat clar ca trebuie sa le am :)) (vezi, tu esti de vina cuz I'm such a big spender :)) ) daca nu toate, macar Elf Beauty Encyclopedia - Sparkle Eye Edition si Lips Edition (sparkle eye am vazut de muuulte ori ca e comparata cu UD Book of Shadows vol II) te pup

    ReplyDelete
  29. Ador paleta pentru buze :X
    Sa le folosesti cu placere:*

    ReplyDelete
  30. Si eu detin Elf Beauty Encyclopedia - Basic Eye Edition, si sunt de acord cu tine, unele farduri sunt prea prafoase:(

    ReplyDelete
  31. Anca - :)))))
    I'm glad u like it like i do!

    ReplyDelete
  32. Amalia - :))) Eu sunt nevinovata. :D
    Si eu am zis, sper sa-mi iasa. Astea-s luate anul trecut, nu se pune. :))

    ReplyDelete
  33. Dia - nu cred ca ai cum sa fii! E super primer-ul.
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  34. ladybug - ma bucur ca a fost de ajutor. Kisses!

    ReplyDelete
  35. Machiaj Ochi - nu e chiar asa mica, doar ca nu sunt adanci. :)

    ReplyDelete
  36. Little Princess - pe mine m-a atras asa de tare, incat nici nu m-am mai gandit daca sunt pigmentate sau nu. :))
    Kiss.

    ReplyDelete
  37. A.M. - ma bucur ca iti plac!:)
    Mie imi plac toate nuantele.:X

    ReplyDelete
  38. wow,cred k nu-ti dai seama cat de ajutor ai fost cu postarea asta:d love you:X
    am cautat atat de mult swatch-uri pe net/youtube dar parca nu gaseam nimic calumea,sau daca gaseam difereau mult nuantele de la o persoana la alta...nici una din poze nu erau facute bine:) foarte tare,merci muuult:X

    ReplyDelete
  39. modniza - pai treeeeebuie sa incerci ELF. :D
    Te pup.

    ReplyDelete
  40. Lauren - hehehe!:D
    Eu mi-o mai doresc si pe cea pentru fata. Si poate si pe cea Natural Eye (parca).

    ReplyDelete
  41. aqua_shell - nici eu nu ma asteptam sa fie chiar ataaat de pigmentate. :D Sunt super.

    ReplyDelete
  42. Monica - Pisica albastra - La multi ani si tie!:)
    Ma bucur ca a fost o surpriza placuta pentru voi, si pentru mine a fost.

    ReplyDelete
  43. Andreea - o sa fac si look-uri cu ele, promit.
    kisses.

    ReplyDelete
  44. cristinamar - vaaai, mi-o doresc si pe aia. LA urmatoarea comanda o iau. :))

    ReplyDelete
  45. Michellinne - nici eu nu am avut pana la asta. A fost unul din motivele pentru care am luat-o. :D
    pup u!

    ReplyDelete
  46. Anonim - daaa!:X
    E chiar o nuanta de caramiziu pe acolo, care nu ma asteptam in veci sa-mi stea bine, dar am ramas uimita. Love them all!

    ReplyDelete
  47. bondarica - Hmmm, al meu nu e prafos si nici nu e prea roz...
    Oricat as pune tot natural arata. E un peachy pe mine. Probabil ca depinde si de ten...si poate si de lot...who knows?

    ReplyDelete
  48. Mihaela - :))))
    Poate o sa mai bage in catalog, nu l-au scos de tot din cate stiu eu.

    ReplyDelete
  49. claudia - ma bucur ca ti-am fost de ajutor. puup.

    ReplyDelete
  50. Symmo - vezi, trusa asta e afacere buna. 12 in 1. :)) Sunt superbe toate. Te puuuup.

    ReplyDelete
  51. adelynush87 - thank you, sweetie!:D

    ReplyDelete
  52. Gabriela - esti o draguta, ca de obicei!:*
    Sa folosesti cu placere paleta.Vb cand o primesti.:D

    ReplyDelete
  53. Madlen - mie imi plac sidefate si sclipicioase, de aia m-au atras asa. :D
    pup.

    ReplyDelete
  54. Madalina - ma bucur ca iti plac si tie! Sa le folosesti cu drag!:*

    ReplyDelete
  55. Xella - si eu o sa incerc anul asta. Sper sa reusesc. :))

    ReplyDelete
  56. Superficial Doll - ahahahaahahaha!:))
    Cum va corup eu pe voi. Ntz ntz ntz!:))
    pup.

    ReplyDelete
  57. bibi - daca folosim alea cremoase ca baza cred ca o sa fie ok. kisses. :*

    ReplyDelete
  58. Alina L. - ma bucur enorm ca am putut sa te ajut. :)
    Stiu cat e de important sa le vezi inainte ca lumea ca sa iti poti face o idee. Si eu caut ca disperata pe net tot timpul. :))

    ReplyDelete
  59. Da, din pacate, acel gri din paleta "Sparkle Eye" e cel mai dezastruos fard de pleoape pe care l-am vazut vreodata! :-O Si creta scrie mai bine...:P

    Avai, dar paleta de buze arata superb si ea! Nu mi se parea interesanta pana acum, dar... m-ai convins, AGAIN! :P

    :***

    ReplyDelete
  60. Vai cat ti-a luat, probabil, sa faci swatch-urile la paleta pentru buze...Great review!:* Din fericire (pentru buzunarele mele), am suficiente farduri si paleta de gloss-uri...deci am scapt :))

    puup!:*

    ReplyDelete
  61. Special K - inchipuie-ti daca faceam la paleta ta pentru buze!:))))))))
    A luat ceva, intr-adevar, dar mi-a placut. :D
    Si eu incep sa am prea multe farduri...
    pupiiiiiiici!

    ReplyDelete
  62. Monica - Pisica albastra6 January 2011 at 22:59

    cred ca m-am uitatde 10 ori pana acum la swatchuri :))))
    principala mea obsesie in materie de farduri sunt rujurile si blushurile, dar cred ca ti-am mai spus asta (hi-hi!)
    insa vreau sa te intreb: cum se simt pe buze? sunt uscacioase sau mai hidratante? (din pacate eu pe tot parcursul anului am buze foarte deshidratate si chinuite - nu stiu de ce - asa ca pentru mine conteaza foarte mult si textura, nu numai culoarea) favoritele mele sunt rujurile NYX si stiu ca si tie iti plac. cum sunt astea prin comparatie?
    saru'mana!

    ReplyDelete
  63. Monica - Pisica albastra - :))))
    Nu sunt uscacioase deloc chiar, se simt fain pe buze si au si gust bun. :D

    ReplyDelete
  64. Sa le folosesti cu placere! Frumos cadou ti-ai facut..

    ReplyDelete
  65. Precious Deedee - mersi, mersi!:)

    ReplyDelete
  66. Buna Anda!E superba trusa cu rujuri:X:X ,ma bate gandul sa mi-o achizitionez si eu.Am si eu o intrebare in leg cu produsele de la gerovital ca vad ca ai facut si review.Mi-am luat si eu serul pt.varfuri deteriorate,ca varfurile imi sunt cam uscate si nu-mi place deloc,plus ca mai dau si la varfuri cu placa ca nu-mi iese din pheon asa drept frumos.Ce spun ei:"Reface structura firului de par si hraneste intensiv varfurile deteriorate".Utilizare:"Pulverizati dupa fiecare spalare,pe parul umed.Nu clatiti!"Vreau sa spun ca m-am dat de vreo 3 ori dupa fiecare spalare si nici o ameliorare,da deloc...parca nici nu m-as fi dat:(Acu te intreb pe tine.Cum se da cu serul asta ca poate sunt eu copaca si nu m-am dat bine.Se da doar pe varfuri sau tot parul de la radacina inclusiv?P.S Eu m-am dat doar la varfuri.Te pup si un an nou cat mai bun iti doresc din inima:*:*

    ReplyDelete
  67. Bianca - eu nu am incercat serul pentru varfuri deteriorate, nu il am.
    Dar dupa cum spune si denumirea, se aplica numai pe varfuri. Nu e recomandat sa aplici seruri si uleiuri si masti pe toata suparafata parului pentru ca se imbacseste si se ingrasa mai repede.

    A doua chestie: dupa doar 3 aplicari nu ai cum sa vezi rezultate, e prea putin. Eu zic sa folosesti macar jumatate din ambalaj, daca nu tot, inainte sa-ti faci o parere.

    Te pup, sper ca te-am putut ajuta.

    ReplyDelete
  68. Ok sa traiti folosesc flaconul pana la utilizare;))Chiar m-ai ajutat ma gandeam ca nu stiu sa il aplic.Ms mult;)

    ReplyDelete
  69. Ce bine arata nuantele de ruj :X parca mi-as comanda si eu...

    ReplyDelete
  70. Bianca - asa sa faci!:P
    Inca ceva: sa nu te astepti la minuni, nici un produs nu poate sa inlocuiasca foarfeca. Dar probabil o sa ii dea parului un aspect mai sanatos.
    kiss.

    ReplyDelete
  71. Alexandra - hehehe...:D
    Chiar sunt faine, i love them!

    ReplyDelete
  72. buna anda! am vazut zilele trecute in graba o revista la benzinarie si nu i'am dat prea mare atentie pana nu am procesat cum trebuie totul :))) revista avea o geanta mai sport cred,un calendar pe 2011 si mai ales L'oreal 6h Glam Shine :d :))))!! dar n'am putut sa stau sa ma uit ca lumea ca ma grabea iuby :))!! stii cumva despre ce revista e vorba, cum arata geanta si in cate nuante e glossul :))?? mersi mult
    iza

    ReplyDelete
  73. Iza - este vorba despre Revista Beau Monde. O poti gasi in mai multe variante. Eu mi-am luat azi cu ruj Maybelline+ sosete 3/4 + calendar 2011. Nu stiu exact ce cadori sunt si ce nuante, e in functie de cum le gasesti.
    Am inteles ca se gaseste si cu geanta (mie nu mi-o place), cu DVD, cu carti + produse cosmetice (L'oreal, MAybelline, etc.)

    ReplyDelete
  74. Imi place tare mult Beauty Encyclopedia – Basic Eye Edition, culorile sunt superbe. Vreau sa te intreb daca sunt mate sau sclipicioase, deoarece in swatchuri par putin sclipicioase. Ms! Pup.

    ReplyDelete
  75. Oana - am numarat acum, 5 sunt mate, iar restul sidefate/sclipicioase.

    ReplyDelete
  76. mi-am comandat trusa asta pentru ca ma indragostisem de ea,dar totusi parca culorile nu sunt chiar asa vii:( spune-mi te rog,te dai direct cu rujurile pe buze sau ai un anumit ritual inainte(gen fond de ten pe buze) de sunt asa frumoase culorile pe buzele tale:) t pup

    ReplyDelete
  77. Alina - din cate tin minte nu aveam nimic pe buze, cred ca nu eram data nici cu fond de ten in ziua respectiva. Ale mele chiar sunt intense...idk...:-??

    ReplyDelete