Top 10: Perfumes

Hello!

 Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu am chef de nimic astazi...urasc zilele de luni...
Prima parte a saptamanii o sa fie destul de grea pentru mine si parca nu vreau sa o infrunt. Si in plus, trebuie sa ma mobilizez si sa incep sa mai fac look-uri, nu am pregatit absolut nimic inca la capitolul asta...:(
 Astazi vreau sa va prezint 10 dintre parfumurile mele preferate (pe care le detin in acest moment). Am alcatuit un top, desi mi-a fost foarte greu. Am o mica mare obsesie pentru parfumuri, am reusit sa adun vreo 30 (nici eu nu stiu ce fac cu atatea)...so, daca doriti, pot sa vi le prezint pe toate intr-o zi.
Eu sunt genul de persoana care se da oricand cu parfum, ma dau seara, dimineata, dau pe perini, dau in aer (nu cu cele mai dragi mie totusi), sunt innebunita dupa mirosuri si imi place sa incerc mereu ceva nou (probabil de aceea am si adunat atatea). Si sunt distrusa daca intr-o zi uit sa ma parfumez. De aceea port in portofel (da, pentru ca il am mereu la mine, portfardul il mai uit) o mostra de parfum, pentru situatii de urgenta.

 Nu o sa scriu foarte multe in dreptul parfumurilor, sunt preferatele mele si le folosesc cu mare drag de fiecare data. Totusi, ca o completare, o sa atasez fiecarei poze cate un link, ca sa puteti afla mai multe despre parfumul respectiv.

Locul 10
Lancome - Miracle Forever
(putin cam tare, il pot purta doar iarna, de aceea l-am si pus pe locul 10. Dar tot e minunat.)

 Locul 9
Christian Lacroix for Avon - Absynthe
(chiar este un parfum deosebit...diferit.)

Locul 8
 Oriflame - Diamond Musk

Locul 7
 Jil Sander - Sensations
(vanilie, vanilie si iar vanilie!:D)
Locul 6
 Carolina Herrera - 212
(un parfum extrem de "curat". I love it so much!)

Locul 5
 The Body Shop - Love ETC...
(E divin. You have to try this one!)

Locul 4
 Britney Spears - Fantasy
(i-am facut si eu review aici.)

Locul 3
Carolina Herrera - 212 Sexy
(este a doua oara cand il am, atat de mult il iubesc. Cand mi se termina cred ca mi-l voi lua din nou.)

Locul 2
Salvador Dali - Laguna
( Just love!)

Locul 1
Yves Rocher - Ode a l'amour Passionment
Micutul acesta este de depaaaarte preferatul meu. A fost in editie limitata la Yves Rocher si l-au scos de ceva timp, deci nu il mai pot gasi. Daca il stie cineva, as dori un parfum similar. Please help. :)

And other favorites (chiar daca in momentul de fata nu le detin.)







Escada - Magnetism, Bvlgari - Omnia Crystalinne si Chopard - Wish le-am mai avut, iar restul mi le doresc foarte mult.


Sunt foarte curioasa care sunt parfumurile voastre preferate, asa ca, voi face din acest post un tag si il voi da mai departe catre urmatoarele bloggerite:
Special KAdinaIuliaBondaricaModnitzaElla Suchardine, Camelia, Superficial doll, Sigina, Shopperita, Lauren, Deea, Ramona si tuturor celor care mai doresc sa-l preia. 

Iar pentru cele care nu au blog, astept sa-mi spuneti in comentarii care sunt parfumurile voastre preferate. :)

---------------------------------------------------------------------------------------------


 Day #28 - Your favorite drink :

Pina Colada
<3


Va pup,

Share:

79 comentarii

  1. gand la gand :)) chiar ma gandeam zilele astea la parfumuri :D dintre ale tale imi plac: christian lacroix, 212, black xs (DAMN)si omnia - cel mai mult! merci de tag chiar o sa-l fac :D <3 o seara buna

    ReplyDelete
  2. paco rabanne black xs este absolut demential:X iubesc parfumul acesta!Este a 5-a sticla la care am ajuns si nu cred ca voi renunta curand la el.

    ReplyDelete
  3. Eu o sa fac un top mai mic pentru ca nu sunt asa innebunita dupa parfumuri. Oricum black xs il ador cred ca sunt la a 3a sticla :x

    ReplyDelete
  4. Jil Sander Sensations l-am avut si eu si l-am iubit...Acum mai am doar vreo 4 parfumuri, dar am trecut prin nenumarate sticle. Cred ca o sa fac si eu un top al preferatelor all time, chit ca nu le am acum pe masuta de toaleta.

    ReplyDelete
  5. Am si eu Euphoria de la CK:)
    Momentan imi place foarte mult Alien. Am si Angel, merge si el cateodata, insa nu ma pot satura de Alien. Mi se pare un parfum perfect pentru iarna:)

    ReplyDelete
  6. si eu imi doresc Euphoria de la CK, de aceea mi-a si luat iubitul de la Refan "copia", insa nu miroase nici pe departe ca originalul. Consider ca e total diferit, insa imi place:)) Acum imi place mult Today-ul de la Avon, iar cel pe care l-am luat de mai multe ori este Chalou/Chalon(i-am gasit numele in ambele variante si nu-mi pot da seama cum e corect) cel albastru- e exact cum imi place mie - fresh.
    Si Amber Elixir (Oriflame) e un parfum superb.

    ReplyDelete
  7. Awww multumesc :D O sa-l fac si eu zilele astea promit! Carolina Herrera 212 Sexy one of my faves too! ♥

    te puuup :*

    ReplyDelete
  8. parfumul de la yves rocher l-am vazut printr-un cataloag primit acasa prin posta...poate mai exista si in magazin, sper sa fie:P

    ReplyDelete
  9. Anda, eu am deja un top al parfumurilor preferate pe blog, deci n-o sa preiau tagul tau, dar merci ca te-ai gandit la mine. Si mie imi plac: Miracle Forever si 212 (preferatul meu este 212 On Ice). Si am si Omnia Crystalinne, dar parca nu ma mai atrage asa mult ca la inceput, desi inca imi place.

    ReplyDelete
  10. mie imi plac mult parfumurile de la nina ricci (love in paris e preferatul meu si mai imi place si premier jour). anul trecut am primit si bvlgari II-are o aroma senzationala :)

    ReplyDelete
  11. Receptionat, ma scutur de comoditate si onorez tagul...am restanta si la cel despre mine, frazele cu inceput dat.:*

    ReplyDelete
  12. aualeu, ai un intreg arsenal :D Pai oare nu te intere si parfumurile romanesti, actually clujene, Vioris? :P e singura firma romaneasca ce produse DOAR parfumuri :P au site dar e un pic rudimentar inca

    ReplyDelete
  13. :)mersi de ta..am sa incerc sa fac un top zilele astea:*

    ReplyDelete
  14. M-a bufnit rasul cand am vazut ce parfumuri ai pe wishlist. :)) eu le am pe primele 3, miros dragut, primele 2 imi plac f mult, iar pe al 3-lea asa si asa...Nu mi-am dat decat o data cu el, prietena mea e obsedata de parfumuri si mi le tot aduce din afara. Am o gramada. tatal ei e o persoana f cunoscuta in Ro( n-am de gand sa spun cine e). :p ideea e ca ea imi aduce 'jdemii de parfumuri, am o gramada.. cred ca si peste 50 de ani as gasi cu ce sa ma dau. :P eu ii dau farduri. Nu iese din casa nefardata pt ca sunt cu gura pe ea, mai ales ca astazi i-am luat 4 truse de la sephora. =)) Noroc cu reducerile, cred ca am stat o ora jumatate in magazin. :">
    te pup :)

    ReplyDelete
  15. Superficial Doll - :))
    Si chiar cand mi-ai trimis comentariul eu vroiam sa-ti scriu pe blog ca ai un tag de la mine. :))
    Vaiii, deci imi e atat de dor de Omnia Crystalinne...l-am adorat!:X

    ReplyDelete
  16. one girl, one blog - TREBUIE sa-l am si eu!:D
    Sunt innebunita dupa el, dar nu l-am avut niciodata!:X

    ReplyDelete
  17. app si eu adoooooooooor pina colada :x

    ReplyDelete
  18. Adina - nu tb sa fie neaparat de 10, e ok si mai mic!:)

    ReplyDelete
  19. Deena - sa faci, sa faci, insiiiist!:D
    o sa ador postarile astea!:D
    Eu am primit destul de recent Jil Sander si m-am indragostit de el. :X

    ReplyDelete
  20. Multumesc pentru tag. Il voi face zilele astea! :*

    ReplyDelete
  21. zuzele - n-am mai trecut si Alien ca faceam prea lunga lista. :))
    Imi plac si mie foarte mult atat Alien, cat si Angel.
    Doar ca sunt scumpe rau...
    De aia imi place si Wish, ca e aproape identic cu Angel, dar e mai accesibil. :)

    ReplyDelete
  22. AlexantzA - sa le luam pe rand, ca am multe de zis. :))
    - is chiar ok parfumelele de la Refan, primisem si eu unul, copie dupa Dior Addict si chiar semanau bine.
    - today am avut si eu si imi place destul de mult, dar nu ma omor chiar dupa el, e mai elegant asa.
    - Chalon/Chalou (cel albastru) din cate stiu eu miroase ca si Cool Water de la Davidoff.
    - am si eu Amber Elixir...i love it! Chiar e deosebit...

    ReplyDelete
  23. Lauren - cu drag!
    We gotta love 212 sexy!:D
    Puuup!:*

    ReplyDelete
  24. Alina - sigur ai vazut Ode a l'amour simplu. Si ala e fain, dar nu ca asta Passionment. :D

    ReplyDelete
  25. Camelia - vai, scuze! Acuma cand ai zis de 212 On Ice mi-am adus aminte. :D
    Lasa ca folosesti Omnia la vara, ca e mai fresh.
    pup u!:*

    ReplyDelete
  26. Symmo - Love In Paris nu-l stiu, dar am si eu Premier Jour si imi place mult. Doar ca il folosesc mai mult vara, ca e destul de fresh. Acuma iarna merg pe astea mai greoaie!:))
    Mie imi mai place de la Nina Ricci si Ricci Ricci si Nina. :X

    ReplyDelete
  27. strumfita cu esarfa - niami!!! :X:X:X

    ReplyDelete
  28. Ramona J. - abia astept sa-l vad!:D

    ReplyDelete
  29. Siginutz - ce tare, chiar nu stiam de Vioris!:)

    ReplyDelete
  30. Anonim - al doilea si al treilea le-am avut si eu. Doar Euphoria ar fi pe wishlist. :D
    Oricum, le ador pe toate 3.
    pup.

    ReplyDelete
  31. Adina - eu chiar n-am baut de mult. Trebuie sa remediez chestia asta!:))

    ReplyDelete
  32. Shopperita - abia astept sa vad!:*

    ReplyDelete
  33. Nu ma omoram dupa parfumuri insa de cateva luni bune a inceput usor usor sa imi placa sa ma omor dupa ele. Pe wishlistul meu e un 212....Saptamanile trecute iubeam Nina, apoi am trecut la One million-pacco rabanne-imi place mult sticluta, acum imi place ultimul parfum primit D&G-The one. Insa mi-a placut enorm de mult C-thru Amethyst parca sau Purple Diamond, nu mai stiu sigur. Stiu ca il cumparam de fiecare data cand mi se termina, hm, trebuie sa il cumpar iar.

    ReplyDelete
  34. Ma innebuneste mama cu Absynthe de la Avon! :P Zice ca-i place mult dar ca nu da "atatia" bani pe el! Eu habar n-am nici cum miroase, nici cum arata... :D Trebuie sa-i fac un cadou cat de curand... Daca poti, anunta-ma cand e la oferta! :P

    Nice collection, my dear! Sa o stapanesti sanatoasa! :*

    ReplyDelete
  35. Precious deedee - The one imi place si mie mult. :D

    ReplyDelete
  36. Alexandra - chiar acum in campania 1 e la oferta, 75 lei (nu cred ca a mai fost asa ieftin). kiss!

    ReplyDelete
  37. hello, I'm Andreea and I recently fell in love with your blog!:)
    Mi-am amintit motivul pt care mi-am cumparat escada magnetism - dupa ce ma plictisisem sa miros parfumuri si nu mai simteam nici un miros, escada a fost ala care mi-a trezit simturile. il purtam uneori si la facultate, eram fascinata. saracii colegi, cred ca nu stiau ce i-a lovit!:) acum n-as mai purta magnetism decat in club.
    omnia - doar 2 pasuri si l-am daruit maica-mii (aici nu ne potrivim, ca nu se incadreaza in preferintele mele)
    black xs - deja voiam sa-l cumpar (nu stiu cum miroase, dar are o culoare tentanta). acum definitely o sa-l iau, sa vad what the fuss is about!:)
    eu am acum dolce gabanna rose the one (luv it), lancome attraction (luv it) si un carolina hererra pe sfarsite.
    si ultima chestie: o sa rezist tentatiei sa-mi iau angel, ca sunt mult prea mari sansele ca la o petrecere sa miros la fel ca jumatate din femeile de acolo!:)

    ReplyDelete
  38. wow, ce postare inmiresmata!!!
    favoritele mele in momentul de fata sunt:lacoste pour femme, very irresistible - givenchy, amor amor - cacharel, omnia green jade - bulgary...fiecare imi place din motive diferite (evident!) si pentru starea de bine pe care mi-o ofera!
    visez la un carolina herrera si chiar la un lady million - pacco rabanne!
    mi-e dor de-un parfum isabella roselinni - asa se si chema, era pe piata in urma cu cativa ani buni (cred ca nici nu se mai produce), avea o sticluta mica, de culoare bordeaux - doamne cat de mult imi placea!!!
    anda, super postarea! mai vrem!!!:D
    (ilda76)

    ReplyDelete
  39. Cea mai noua achizitie: Kate Moss-Kate Moss.Il ador....Alt parfum pur si simplu special si supeeeerb e Gyvenchi-Ange ou Demon varianta roz.Tocmai am primit o comanda cu Tesori-Hammam si e o aroma foarte calda si orientala.Si sa nu uit de Paris Hilton :)

    ReplyDelete
  40. I love Magnetism! Ultima data cand mi-am luat un parfum, ramasesem la Magnetism (l-am mai avut si l-am iubit), Lolita Lempika si Amarige Givenchy. Desi imi place si Amarige, mai bine luam Magnetism sau Lolita Lempika.

    ReplyDelete
  41. A dat eroare si nu stiu daca ai primit comentariul anterior, asa ca insist. :P

    In cautarile mele pe aoro.ro am observat ca Chopard Wish este acum la reducere (cel de 75 de ml este putin peste 100 ron). Probabil toata lumea stie de site-ul asta, si imi cer scuze daca deranjez cu o informatie asa de banala.

    P.S. : Eu ma omor dupa Dior Addict! Si Poison (midnight, pure, etc). De fapt, dupa Dior, in general. :D

    ReplyDelete
  42. Da, sunt foarte scumpe! Daca esti din Bucuresti, te pot pune in legatura cu o doamna de la care noi, fetele si baietii de la serviciu :), cumparam de multi ani. Sunt parfumuri originale, eu mi-am luat muuuulte de la ea, si ca pret, parfumul de 100 ml costa ca cel de 30 sau 50ml din Sephora. Si ma bucura ca le da in 2 rate, la salariu:)

    ReplyDelete
  43. am avut si nina de la nina ricci dar din pacate l-am terminat suuuper rapid si am ramas doar cu sticla :D. sa incerci si love in paris...sigur o sa iti placa:) te pup

    ReplyDelete
  44. Wow, tu chiar le ai cu parfumurile :D Eu niciodata nu am fost obsessed cu parfumurile, nu stiu de ce... si nu le folosesc foarte des, ciudat.. Anyway, am facut si eu un tag si te-am nominalizat acolo ;)

    ReplyDelete
  45. Si eu iubesc Euphoria si Miracle Forever. Dar Miracle Forever nu mi se pare deloc tare, ba chiar lejer, girlie style.

    ReplyDelete
  46. chopard e bestial :X

    ReplyDelete
  47. Buna Anda! incearca si Ange ou Demon de la Givenchi! e demential! eu am ck -Euphoria , Emporio armani -city glam (super si asta ) si Kenzo -elephant (este foarte tare, daca te dai cu mai mult decat ar trebui, nu este recomandat sa mai iesi casa , ci sa faci un dus :)) ).

    ReplyDelete
  48. Andreea - :))))) Multumesc, esti draguta!:*

    Mie imi placea Magnetism in orice moment al zilei, nu e chiar asa tare, cum e Wish de exemplu. :)

    Oh, that's so true. Angel e peste tot. Si in plus, e extrem de copiat, se gasesc peste tot copii, de aia il simtim la toata lumea.
    Te pup.

    ReplyDelete
  49. Ilda76 - n-am avut ocazia sa miros Isabella Roselinni, dar ma gandesc ca era fain. :)
    Omnia Green Jade seamana destul de mult cu Omnia Crystalline, so i love them both!:D
    Te puuup!

    ReplyDelete
  50. Ana - trebuie sa miros si eu Kate Moss cand mai trec printr-un magazin cu parfumuri.
    puuup.

    ReplyDelete
  51. Sadie - si mie imi e fooooarte dor de Magnetism. Nu stiu cat timp mai rezist fara el!:))

    ReplyDelete
  52. Annemarie - bine ca ai insistat, ca nu aparuse!:))

    Oooo, stiu eu de aoro...Laguna de acolo l-am luat.
    Am vazut reducerea si la Wish dar chestia e ca au pret bun si la Magnetism, Lolita Lempicka, Omnia Crysyalline, Black XS, etc. :))
    Nu stiu ce sa aleg, dar oricum nu-mi iau inca ca am prea multe. :*

    ReplyDelete
  53. Zuzele - offf, sunt din Timisoara!:(

    ReplyDelete
  54. Symmo - o sa miros si Love in Paris cu prima ocazie!
    Pupiiiiiici!

    ReplyDelete
  55. Lili - dar totusi, trebuie sa ai un parfum preferat nu?:D
    Merci de nominalizare, esti sweet!:*

    ReplyDelete
  56. irina - iooooi, nuuu!E tareee!:))
    pup.

    ReplyDelete
  57. onlytiff - e foarte fain, intr-adevar!:)

    ReplyDelete
  58. Liliana - am auzit multe despre Kenzo - Elephant, dar nu l-am mirosit niciodata. Sunt curioasa!:D

    ReplyDelete
  59. Am avut xs si kenzo flower, miros dragut, dar wish chopard e senzational.

    ReplyDelete
  60. Multumesc gagica!:D O sa-l fac sambata :x pup:*

    ReplyDelete
  61. Viitoarea nasa mi-a propus sa-mi cumpere un parfum drept cadou la nunta (face parte din arsenalul cu gatitl miresei) si ma gandesc daca sa aleg Magnetism sau sa experimentez ceva nou...

    ReplyDelete
  62. Alexandra - o sa am si eu Flower curaaaand, i'm sooo happy!:D
    De Wish Chopard m-am cam plictisit, dar tot ramane printre preferatele mele.

    ReplyDelete
  63. Special K - abia astept!:D
    Deja stiu ca Lolita Lempicka o sa fie in top!:D

    ReplyDelete
  64. Sadie - nu stiu ce sa te sfatuiesc, ambele alegeri ar fi ok. Poti sa merg pe ce stii ca-ti place si ti se potriveste, sau poti incerca ceva nou, dupa cum spuneai tu.
    kiss.

    ReplyDelete
  65. Mai am ceva timp la dispozitie sa ma agit, sper sa nu regret alegerea facuta.

    ReplyDelete
  66. Absynthe chiar miroase superb. De mult zic ca mi-l cumpar, dar nu prea am bani.
    Din ce am, imi plac mult: Giordani Gold (Oriflame), Nina Ricci - Nina (mar rosu), True Glow (Avon).
    A, si Hugo Boss Orange imi place mult, dar inca nu am apucat sa il cumpar. Momentan oscilez intre Orange si Orange sunset.

    ReplyDelete
  67. Sadie - chiar am citit azi intr-o revista parca despre un parfum de la Lanvin.
    http://www.fragrantica.com/perfume/Lanvin/Marry-Me-9405.html
    Si m-am gandit la tine!:))

    ReplyDelete
  68. Alina - e in C1 la oferta, doar 75 lei. :)
    True Glow am avut si eu de 3 ori, imi placea mult, dar m-am saturat de el.
    Hugo Boss ORange chiar n-am avut ocazia sa miros inca. :D

    ReplyDelete
  69. :)) Anda, chiar e tare faza! Uite, o sa ma duc sa il miros si poate il cer pe asta! :D

    ReplyDelete
  70. Sadie - si mie mi s-a parut super tare!:))

    ReplyDelete
  71. Nota 10 pentru :

    Lolita Lempicka
    Kenzo


    Nota 10000 pentru Salvador Dali :x


    pestii si taurii au o legatura spirituala deosebita si intr-adevar toti, absolut toti pe care ii cunosc sunt super!

    noapte buna

    ReplyDelete
  72. mona_sax2 - ma bucur ca iti place si tie la fel de mult Laguna.

    Asa e, ma inteleg super bine cu pestii. :D

    ReplyDelete
  73. stii ca ar trebui sa dormi, nu? :))

    ReplyDelete
  74. am avut si eu Lolita Lempicka si nu mi-a placut.. era mult prea dulce..
    parfumurile mele :x :
    -Givenchy - Play, Ange Ou Demon, Amarige Mariage si Very Irresistible
    -Nina Ricci - Ricci Ricci, Love, Nina
    -Moschino Hippy Fizz, Glamour
    -Hermes - Kelly Caleche

    ReplyDelete
  75. Am facut si eu tagul :*
    ai un blog foarte dragut >:D<

    http://the-beauty-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Mihaela - off, trebuia sa-l trimiti la mine!:)) Glumesc. :P
    pupici.

    ReplyDelete