Tag day + Disqus tutorial

Hello!

 First of all, vreau sa incep cu micutul tutorial pentru platforma de comentarii Disqus. Am observat ca multe dintre voi nu va prea descurcati cu ea. Mai ales la cele cu blog, am observat ca ori postati cu alt profil ori nu puneti link catre blog...si e atat de simplu...
Cred ca toate sunteti familiarizate cu platforma de comentarii wordpress si sunt sigura ca ati mai comentat la: Sigina, Iulia Badita, Manie, Jules, etc. Este exact acelasi lucru, trebuie doar sa introduceti, nume, adresa e-mail si site-ul (optional).

Primul pas: scrieti comentariul.

Dati post as..., iar apoi selectati GUEST (e cel mai simplu mod):
- dupa cum vedeti, apare scris, destul de mic ce-i drept, "link to your website". Click acolo.


Si mai apare inca o casuta pe care o completati cu link-ul catre site-ul vostru:

Done! As simple as that!


Acum sa ne ocupam de o alta problema. Avatar-ul.
Pentru cele care aveti blog pe blogspot.com, poate ati observat ca daca postati pe alte platforme, nu apare nicio imagine. Well, am pregatit un tutorial si pentru asta.

Tot ce trebuie sa faceti e sa intrati pe site-ul:

Click unde scrie "obtine gravatarul tau azi"
- completezi adresa de e-mail pe care vrei sa apara avatarul.

- astepti e-mailul de confirmare;

- click pe link-ul din e-mail.


- selectezi numele de utilizator (care nu o sa apara pe site-urile pe care comentati oricum) si parola.

- si acum adaugam poza.




GATA!

See? E extrem de simplu. 
Sper ca v-a fost de folos acest tutorial.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Tag in imagini

Primit de la:
Dalyda, Yellow Jade, Andreea's Land si Lili.


1. Ce te face sa iti lingi degetele?







2. Ce iti incanta ochii?





3. Ce iti place sa atingi?


4. Ce mirosuri te incanta?






------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tag: Primele mele cosmetice:

Primit de la: tarameainventata.net si Iguanitza

Crema de fata:
- prima mea crema de fata a fost aceasta, de la Avon Naturals, cu lapte si miere.

Crema de maini:
- imi aduc aminte de Norvea. Stiu ca imi placea mult mirosul si ca imi placea sa ma dau pe maini cu ea de cate ori o prindeam (era a mamei). ☺

Rujuri:
- rujuri nu am prea avut cand eram micuta (recuperez acum), insa le-am avut pe toate cele de mai sus. Faceam colectie atat eu, cat si prietenele mele. :)))) Tin minte ca ne dadeam din 10 in 10 minute.


Farduri:
- bineinteles, Ruby Rose. :))

Primul deodorant:
- am avut o pasiune pentru Impluse. Aveam mai multe modele, insa acesta era preferatul meu.

Si apoi am facut o pasiune si pentru Intesa Unisex. Si oricum era in trend.


Primul parfum:
- Pink Suede de la Avon. Si acum mai plang dupa el.


Primul sapun:
- chiar nu imi aduc aminte care a fost primul meu sapun, ar fi culmea. Insa stiu ca foloseam des Fa.

Primul sampon:
- nu tin minte care a fost primul sampon, insa stiu ca acesta a fost primul sampon cumparat din banutii mei (cred ca avea alt ambalaj pe atunci).


Nu dau mai departe tag-urile pentru ca oricum sunt foarte intarziata cu ele si cred ca toata lumea le-a primit deja. If not, feel free to take them!




Va pup,

Share:

0 comentarii