CASTIGA DOUA BILETE LA MUSIC TRAVEL FESTIVAL!

MUSIC TRAVEL FESTIVAL este o petrecere de 72 de ore, masurata in mii de batai de inima pe secunda! Scene live, performante artistice, DJ renumiti, mancare exceptionala si experiente de neuitat te asteapta pe tine si prietenii tai!

Daca esti:

- "the open minded music enthusiast";
- "the free spirit", mereu calatorind pentru a-ti vedea trupele preferate;
- "the festival lover", mereu in cautarea noilor aventuri;
- "the adrenaline junkie", mereu dornic sa colectionezi amintiri;
- "the restless wanderer", mereu indragostit de viata;
- "the rebel", omul caruia nu ii pasa de timp, spatiu sau reguli. Doar muzica!

Atunci festivalul acesta este PENTRU TINE!

Vei avea ocazia sa intalnesti trupe ca Chase & Status (preferatii mei, daca ma intrebati pe mine), Dub Pistols, Asian Dub Foundation, Foreign Beggars, dar si toate trupele tale romanesti preferate.

Tot ce trebuie sa faci pentru a castiga doua bilete (pentru tine si cine doreste inimioara ta) la Music Travel Festival este:

- Sa fii subscriber-ul meu pe Youtube (link AICI)
- Sa lasi un comentariu (in sectiunea de comentarii de la aceast articol), in care sa imi spui ce trupa doresti sa vezi la Music Travel Festival, dar si numele cu care mi-ai dat subscribe pe Youtube.

Deadline: 16.06.2017, ora 23.59
Castigatorul va fi ales in mod aleatoriu.

Multumesc pentru participare si mult, mult succes!
NE VEDEM ACOLO!

P.S.: Daca vrei sa fii pregatit pentru un festival de muzica, eu ti-am pregatit un mic ghid, pe care il poti vedea in video-ul de mai jos! 

L.E.:
Castigatorul a doua bilete la Music Travel Festival esteeeeeeeeeee:

FELICITARI DAN!!!
Iti scriu pe mail!


Hai, va pup! See you there!
ANDA ZELENCA

Share:

0 comentarii