How I lost 30 pounds (13 KG) in 3 months | 10 TIPS TO LOSE WEIGHT


Hey there! 

It's been 4 months since I started my weight loss journey and since then I managed to lose 13 kilograms/30 pounds. My main scope was to try to integrate new and sustainable habits that will help me keep a healthy lifestyle on the long run and not only for a few months. There are definitely more things I did, but I wanted to make a video that is structured and easy to follow. It can be a lot of information when you're just starting out. I promise I'll do more in the future, including recipe videos. Enjoy the video and please let me know what you think!

Salut!

Au trecut 4 luni de cand am decis sa imi schimb complet stilul de viata, iar de atunci si pana in prezent am reusit sa scap de peste 13 kilograme. Scopul meu principal a fost sa imi creez obiceuri realizabile, de care sa ma pot tine cu usurinta pe o lunga perioada de timp (ca sa nu zic toata viata si sa va sperii, hi hi) si sa ma asigur ca nu va mai fi iar o schimbare de scurta durata si ca apoi voi pune toate kilogramele la loc. Am vrut ca schimbarea aceasta sa ramana! 
Astfel, am conceput acest clip cu cele 10 lucruri/obiceiuri pe care le-am urmat pentru a ma ajuta sa slabesc. Cu siguranta au fost mai multe, insa am vrut ca acest clip sa ramana bine structurat si usor de urmarit, mai ales pentru persoanele care abia acum incep. Toata informatia poate fi coplesitoare si descurajanta cand esti la inceput. Totusi, promit ca voi mai face clipuri pe subiectul asta si in viitor, inclusiv retete cu mancaruri sanatoase.

Vizionare placuta! Astept cu drag feedback-ul vostru!

      

Hugs,
ANDA ZELENCA

Share:

0 comentarii