FITOTERAPIA - Stiinta frumusetii naturale



Imi aduc aminte si acum zilele petrecute la tara la bunici. Eram inconjurata de plante, animale si aer curat. Obisnuiam sa imi petrec fiecare vara acolo si nu imi era dor de viata din oras nici macar o clipa. 

Am invatat de la bunica o gramada de trucuri cu plante pentru frumusete si nu numai.
De exemplu, sa tai o frunza de aloe pentru a calma o arsura sau sa aplic crema de galbenelele daca am fata sau buzele uscate. Imi mai aduc aminte si de urzica pe care o punea in apa cu care imi clateam parul, pentru ca acesta sa creasca mai repede si sa straluceasca.

Pe langa asta, am invatat de mic copil ca petalele de trandafir sunt bune pentru ten, vazundu-le ca ingrediente principale in creme de fata si lotiuni tonice. Si nu pot sa nu mentionez si musetelul, care are unul dintre mirosurile mele preferate din lumea asta si mereu cumpar produse de ingrijire care contin acest ingredient. Probabil imi aduce si el aminte de momentele in care il culegeam din gradina, tot de la bunica. 

Desigur, toate amintirile astea despre folosirea ingredientelor naturale in produsele cosmetice ne duc la subiectul pe care doresc sa il abordez astazi - produsele Plant Line inspirate din fitoterapie


CE ESTE FITOTERAPIA?

Fitoterapia este o stiinta exacta care are ca scop crearea unor formule eficiente, folosind extracte naturale. Aceasta presupune studierea plantelor si folosirea substantelor active continute de acestea pentru a ajuta corpul uman sa isi pastreze tineretea si frumusetea.

Fiecare produs din portofoliul Plant Line contine combinatii de extracte naturale atent selectionate pentru a-si potenta reciproc efectele. In cadrul propriului institut de cercetare, se studiaza beneficiile plantelor si combinatiile de extracte care au eficacitate dovedita. Plantele care se folosesc in compozitia produselor sunt achizitionate numai de la furnizori acreditati, acestea fiind culese si procesate în conditii optime.


Portofoliul brandului Plant Line cuprinde urmatoarele tipuri de produse pe care eu deja le-am folosit si despre care o sa va povestesc mai jos:


  • Produse pentru igrijirea si curatarea fetei: gama antirid pentru fata (crema de zi, de noapte si pentru conturul ochilor pentru 35+, 45+, 55+), crema hidratanta pentru fata, masca pentru fata si apa micelara
  • Produse pentru ingrijirea parului: sampon si balsam
  • Crema pentru ingrijirea mainilor

PRODUSE PENTRU FATA


Plant Line este primul brand care introduce in categoria de mass market conceptul de COMPLEX [FITO-COLAGEN], ce contine proteine extrase din seminte si uleiuri din germeni de grau cunoscute pentru ca stimuleaza producerea colagenului si restabilesc elasticitatea pielii. Concentrația de complex [FITO-COLAGEN] din cremele antirid și extractele de plante atent selecționate sunt adaptate pentru a se adresa nevoilor tenului in functie de varsta. Variantele disponibile sunt: gama antirid 35+ (cu extracte de verbina si primula), gama antirid 45+ (cu extracte de arnica si caprifoi) si gama antirid 55+ (cu extracte de gura lupului si mur pitic).

In ultimele doua luni, de cand am inceput sa testez aceste produse, cele care au iesit in fata pentru mine au fost cu siguranta cremele din categoria +35 cu extract de verbina si primula, dar si crema pentru fata pentru ten mixt si gras, cu textura lejera si etract de albastrele si aloe vera, potrivita pentru orice categorie de varsta.

Am folosit atat crema de zi 35+ cat si cea de noapte 35+ aproape zilnic si m-am indragostit de textura lor lejera, care intra foarte repede in piele si nu imi lasa tenul gras. Cremele sunt foarte blande cu tenul si nu au iritanti in compozitie (cum ar fi alcoolul denat.), lucru care ma bucura foarte tare. Mirosul este si el unul foarte discret si placut.

Iar inainte de a aplica machiajul, prefer sa folosesc crema cu extract de albastrele si aloe vera. Textura usoara imi permite sa ma joc cu orice tip de fond de ten imi doresc.


PRODUSELE PENTRU PAR


Plant Line lanseaza primul sampon cu 80% DECOCT de plante, cunoscut pentru efectul benefic impotriva deteriorarii parului. Brandul foloseste o tehnologie patentata de obtinere a decoctului la rece, care pastrează de pana la 5 ori mai multe proprietăti benefice ale plantelor vs. procedeul traditional de obtinere a decoctului. Avand la baza decoctul de plante, formulele Plant Line sunt imbogatite cu complex [FITO-KERATINA] si ofera volum de la radacina fara a incarca parul. In plus, fiecare varianta contine extracte din plante care adreseaza nevoi diferite, în functie de tipul de par.


Daca m-ati intreba care sunt produsele mele preferate dintre toate cele de la Plant Line, as alege cu siguranta produsele pentru par. 
Am incercat fiecare textura pe care o au de oferit si mi-au placut absolut toate atat ca miros, dar si ca efect. Aromele sunt cu adevarat deosebite si mi-ar fi tare greu sa aleg una favorita. Sunt fresh, naturale si revigorante!

Toate variantele pe care le-am incercat mi-au lasat parul usor si cu volum, lucru pe care il caut mereu in sampoanele pe care le folosesc. Nu sunt un om pretentios la categoria asta, insa datorita parului meu subtire, trebuie sa am mergeu grija sa nu aleg un sampon care sa imi imbacseasca parul. 

Balsamurile de par sunt si ele foarte light si perfecte pentru orice tip de par, deoarece hidrateaza, insa nu lasa parul incarcat sau lipit de volum.

De dragul acestui articol am incercat sa aleg o gama favorita (pentru ca sincer, chiar imi plac toate) si m-am oprit la cea cu galbenele, salvie si coada soricelului, speciale pentru parul gras, dar cu varfuri uscate.

CREMELE PENTRU MAINI


Printre preferatele mele s-au numarat si cremele pentru maini, pe care le puteti alege in functie de nevoia de hidratare pe care o aveti. Toate miros foarte bine si intra foarte repede in piele. 

Acestea vin in 3 variante:
  1. Textura usoara - cu suc de aloe vera
  2. Textura delicata - cu un complex din 5 plante
  3. Textura bogata - cu extract de musetel (preferata mea).

La final, vreau sa mai mentionez si mastile de fata, pentru ca mi-au placut si ele foarte mult (in special cea cu carbune) si apa micelara, care este foarte eficienta chiar si pentru indepartarea rimelului. 





Va invit si pe voi sa descoperiti produsele Plant Line in magazine si hypermarketuri si sa imi spuneti care sunt preferatele voastre.

Si nu in ultimul rand, stati pe aproape, pentru ca va urma in curand si un CONCURS pe pagina mea de Instagram. 


Hugs,

Share:

0 comentarii