My Everyday Make-up Routine | 2014



Machiajul meu de zi cu zi a ajuns unul tare simplu. Poate pentru ca m-am mai maturizat si ma simt bine si frumoasa in pielea mea, poate pentru ca nu am timp dimineata sau poate pur si simplu pentru ca imi place asa. Adevarul este undeva la mijloc, cred. Imi place sa pastrez totul simplu in viata de zi cu zi, insa cand merg in oras mai dau frau liber imaginatiei si incep sa ma joc cu umbre si culori, asa cum stiti ca ma pasioneaza! Nu am facut asta de mult timp pe blog, dar nu va speriati, o voi face in curand!

Astazi va las sa va delectati cu my silly faces in timp ce va voi povesti cate putin despre produsele pe care le folosesc cu drag in ultima perioada. :)

Folosesc aproape zilnic fondul de ten Catrice All Matt Plus Shine de mai bine de o luna. Imi place foarte mult si efectul si finish-ul (mat, iar puterea de acoperire este medie), insa nu sunt foarte multumita de rezistenta sa. E drept, lucrez foarte mult si nu stiu cum ar putea sa tina un fond de ten atatea ore pe fata, iar acesta nici macar nu ar sustine ca este long wearing. Rezista bine aproximativ 5 ore, dupa care incepe sa nu mai arate atat de bine si sa se estompeze. Un mare plus totusi pentru faptul ca nu oxideaza pe ten. I hate that!

Paletuta aceasta de concealere de pe ebay o folosesc de muuuulte luni cu mare succes! Este incredibila si o recomand oricui! Puterea de acoperire e amazing, iar atunci cand se termina culorile care vi se potrivesc, le puteti amesteca pe cele care au ramas, pentru a ajunge la efectul dorit. One of my all time favorites!

Pudra Catrice All Matt Plus a devenit preferata mea de la primele folosiri! Este transparenta pe ten, nu il incarca si nu lasa un efect de masca. Cu siguranta o voi cumpara din nou!

Inca nu imi vine nici mie sa cred ca am facut gaurica in bronzer-ul de la Farmasi! Voi vedeti cat de mare e? L-am folosit intens, e clar! :)) Nu ma despart de produsul asta in nicio zi si desi am mai multe bronzere in colectie, mereu ma intorc la el, deoarece este preferatul meu. As putea sa spun ca celalalte au cam ramas uitate intr-un sertar din cauza lui. :))

Despre aceasta paletuta de la Clinique am mai vorbit aici. I love, love, love it si contine blush-ul meu preferat din toate timpurile! :)

Sa va mai zic cat imi place creionul pentru sprancene de la Farmasi? Nu va mai zic, ca iar dispare si apare la 30 lei ulterior. :)) (Nu stiu daca stiti, insa acest creion a disparut de pe piata un timp si era favoritul meu. Ma bucur ca a reaparut, desi acum este la pret aproape triplu - 12 lei. Nu este o suma mare nici asa, totusi, iar eu il voi cumpara in continuare, asta e sigur!)

Aplic fardul roz-auriu in colturile interioare ale ochilor pentru un efect de luminozitate.

Rimelul meu favorit la ora actuala este unul foarte accesibil: Miss Sporty Lash Millionare.

Am multe, dar multe variante de culori ale rujului Nyx Soft Matte Lip Cream. Aproape toate de fapt, pe cine incerc sa mint aici? :)) Sunt extraordinare si merita sa le incercati! Ultima mea achizitie este in nuanta Morocco, care este un rosu-portocaliu minunat!

Pe final, va las cu tutorialul filmat. Enjoy! ♥



Hugs,

Share:

0 comentarii