S-a deschis Reserved in Shopping City Timisoara!


Ce ironic e cand locuiesti in Timisoara si nu poti ajunge la evenimentele din Bucuresti, ca apoi sa locuiesti in Bucuresti si sa nu poti ajunge la (rarele) evenimente din Timisoara! :)) Ieri seara s-a deschis Reserved in Shopping City Timisoara! Am fost cu sufletul alaturi de colegele mele bloggerite de acolo si mi-ar fi placut sa petrec cu ele. 

Evenimentul in sine a fost super tare, deoarece au fost invitate Roxana Voloseniuc si Domnica Margescu (care a avut un outfit megaaaa cool la eveniment), pe care le ador, pentru ca obisnuiam sa citesc Elle inca din adolescenta si a fost si a ramas revista cea mai de calitate din Romania si, implicit, preferata mea! Inca am acasa la parinti colectia mea de reviste, pe care o tin in vreo 3 cutii mari si grele!

Invitatul special al acestui eveniment a fost Corina, care a tinut si un mini concert.

Va las cu pozele de mai jos si va promit ca ne vedem la evenimentul Reserved din noul mall Park Lake Bucuresti, care se va deschide pe 1 septembrie.

Puuup!






Share:

0 comentarii