Ai curaj sa fii TU?


Ce inseamna, de fapt, curajul?

In ultimii trei ani, care consider ca au contribuit cel mai mult la dezvoltarea mea, m-am lovit cel mai des de acest cuvant sau sentiment, de acest feeling de care ai nevoie atunci cand trebuie sa faci ceva ce iti va schimba viata! Avem curaj sa fim noi? Avem curaj sa spunem ce simtim cu voce tare? Avem curaj sa alegem in asa masura incat sa nu ramanem cu un mare "ce-ar fi fost daca?", ci mai degraba cu experiente si amintiri. Imi aduc aminte perfect cat de greu mi-a fost in viata, in anumite momente, sa spun ce simt. Sa ii spun unui baiat ce simt pentru el, sa spun cu voce tare ca job-ul pe care il am nu ma multumeste, ca nu sunt tratata cum trebuie, sa spun ce am pe suflet pur si simplu...

Am trait in ultimii ani, incercand sa am curaj, incercand sa spun "da" cat mai des si sa ies din carapacea mea. Am avut parte de experiente extraordinare, am luat decizii de moment, am vizitat locuri minunate, am intalnit cei mai speciali oameni si am spus ce gandesc si ce simt intotdeauna! Stiti ce frumos e sa spui ce simti, fara sa te gandesti la consecinte? Fara sa te gandesti ca vei fi judecat? Cat de eliberator poate sa fie? Vreau sa traiesc intens fiecare moment si sa nu simt ca a trecut viata pe langa mine. Sa traiesc cu dragoste, curiozitate, recunostinta si cu inima si sufletul deschis. Si asta inseamna pentru mine curajul! Sa nu imi ingradesc propria existenta. Am 27 de ani si nu am realizat inca ce mi-am imaginat ca voi realiza pana la varsta asta pe cand aveam 19 ani. Dar intre timp, prioritatile mele s-au schimbat si am ajuns la concluzia ca realizarile stau de fapt in experiente si amintiri. In momentele adunate cu oameni dragi. In zambete si clipe in care ai curajul sa spui "da" unui lucru care poate te sperie ingrozitor! Si toate lucrurile astea te formeaza...

“Don't be afraid of your fears. They're not there to scare you. They're there to let you know that something is worth it.” 



Desi pe mine ma mai apuca asa dintr-o data sa fac articole de genul, astazi totusi am fost provocata de Libresse sa va vorbesc despre momentele de curaj din viata mea. Ce legatura au totusi absorbantele cu momentele de curaj si unde vreau sa ajung cu povestea asta?



Libresse a lansat campania Pinkday, care ne indeamna sa avem curajul sa visam, sa fim noi si sa ne indeplinim toate dorintele. Pana pe 30 noiembrie, puteti castiga in fiecare zi 100 de euro sau marele premiu de 5000 de euro, cu care sa va puteti indeplini toate mofturile! Tot ce trebuie sa faceti este sa cumparati produse cu eticheta promotionla si sa introduceti codul unic pe www.libresse.ro sau sa trimiteti SMS la numarul 1812. Puteti incerca chiar noile absorbante Libresse cu tehnologia Roll.Press.Go, care sigileaza igienic absorbantul de jur imprejur si iti permite discretie maxima, oriunde te-ai afla! 


Tu te inscrii in campanie?


Hugs,


Share:

0 comentarii