Oriflame masoara amintirile in momente norocoase!


De cate ori imi aduc amintesc de anii de liceu, in mod inevitabil, imi apare un zambet larg pe fata! Stiu ca pentru multe persoane liceul nu este cea mai frumoasa parte din viata noastra, pentru ca incercam sa ne descoperim sau pentru ca trecem prin tot felul de experiente care pe atunci par extraordinar de dramatice (si uneori, din pacate, sunt), insa pentru mine, a fost una din perioadele de care imi voi aduce aminte cu mare placere! Sigur, am trecut si eu prin momente de nesiguranta, nu am fost nici cea mai populara fata si nici cea mai frumoasa, insa stiu sigur ca am profitat de ea la maxim!

Totodata, in perioada anilor de liceu am inceput sa imi castig singura primii mei banuti de buzunar. La 16 ani m-am inscris la Oriflame si acesta a fost primul meu job, care, in mod surpinzator, mi-a adus banuti frumosi, dar si produsele pe care mi le doream, tanara si curioasa fiind! Oriflame mi-a deschis apetitul pentru machiaj, dar si pentru a-mi crea singura propria afacere. Tin minte ca nici macar nu puteam sa ma inscriu pe numele meu, fiind prea mica, asa ca am rugat-o pe mama mea sa ma pot inscrie pe numele ei. Ma bucur ca acceptat, pentru ca asa s-a format "o mica afacerista", asa cum imi ziceau colegii de liceu! Tin minte si acum ca imi spuneau mereu ca eu voi ajunge "a business woman" pentru ca ii convingeam sa isi cumpere parfumuri si trebuie sa recunosc, nu au fost foarte departe. 

Produsele pe care le-am folosit in perioada adolescentei mi-au ramas in suflet si imi sunt dragi si acum. Nu uit de parfumul Volare in varianta mov, cu liliac, a fost favoritul meu. Nu se lasa mai prejos nici Volare varianta clasica, inca il iubesc si il gasesc un parfum foarte delicat. Cutiuta cu minuni, corectorul si rujurile Visions (acum Very Me), crema de corp Milk & Honey...si lista poate continua!

Totusi, unde vreau sa ajung eu cu micuta mea povestire? Oriflame implineste 20 de ani de existenta pe piata din Romania, si cu aceasta ocazie au pus la cale un concurs mega misto! :)

Contribuie la istoria Oriflame si inscrie amintirile tale ca niste momente de aur in parcursul Oriflame, unde ne poti spune cum s-a implinit visul tau. Pe final de campanie poÈ›i afla dacă povestea ta a fost surprinsă de un moment norocos pentru a câștiga. 

Cum participi?
Pasul 1: Alegi momentul povestii tale din parcursul Oriflame. Deoarece poti inscrie o singura poveste, alege momentul cat mai inspirat.
Pasul 2: Inscrii momentul tau. Distribuie pe Facebook pentru a fi cat mai vizibil! Nu uita sa adaugi hashtag-ul #20AniOriflame
Pasul 3: Afla cand castigi! La finalul campaniei, dupa data de 15.12.2015, aflii cine primeste premii cand se afiseaza momentele norocoase - intervale de timp in care povestea cea mai apropiata de datele alese va fi premiata. 

Afla care sunt premiile, accesand urmatorul link:
http://goo.gl/3MNd3h


Succes!

Share:

0 comentarii