Bucle perfecte de Craciun | Babyliss CurlSecret Demo


Hello ladies! Am pregatit pentru voi astazi un demo despre noul ondulator Curl Secret de la Babyliss, pe care am sa vi-l las mai jos, insa pana atunci, vreau sa va povestesc putin si aici despre el. 

Cine si-ar fi imaginat acum cativa ani ca am sa va prezint un astfel de ondulator? Pentru mine pare extraterestru pur si simplu si mi se pare super cool cat de usor poti crea niste bucle de invidiat cu ajutorul lui! Recunosc, cand l-am scos din cutie si l-am vazut mi-a fost frica ca nu ma voi descurca, ca imi voi prinde parul in el si ca nu-l voi mai scoate sau eu stiu ce minunatii! Nu sunt cea mai priceputa cand vine vorba de par...M-am descurcat totusi din prima fara nicio problema, iar frica mea ca nu vor rezista buclele a fost si ea inlaturata, pentru ca imi rezista uneori si trei zile.

In poza de mai jos, puteti vedea cum ies buclele facute cu acest ondulator. Am folosit internsitate de 230 grade, iar timpul in care am tinut in aparat suvitele a fost de cate 10 secunde. Il puteti seta si pe 210 grade, iar suvitele de par pot sta 8, 10 sau 12 secunde, in functie de rezultatul dorit. Acum nu imi voi mai face probleme in privinta coafurii din seara de Revlion, asta e sigur! :)


Demo:


Babyliss vine si cu urmatoarele oferte promotionale pentru Sarbatorile de iarna:
 Personal, ma atrage foarte tare si setul Intuitive Rotating Brush, impreuna cu placa Ultra Slim. 


Pe voi care oferta va incanta cel mai tare?


Hugs,

Share:

0 comentarii