Happy Christmas | Giveaway 1: Ten luminos cu Vichy!


Cand eram mai mica, Craciunul era sarbatoarea mea preferata! Adoram sa impodobesc bradul, sa ascult colinde, sa impachetez cadouri, sa merg la colindat, s.a.m.d., insa cu trecerea timpului si cu inaintarea in varsta, tot acest entuziasm parca s-a mai estompat. In ultimii doi ani am fost mai mult un Grinch decat un "joyful spirit", insa anul asta, parca ceva din spritul Craciunului s-a intors la mine. Mi-am facut coltisor cu bradut chiar si in camera mea, pe langa cel din sufragerie si am realizat ca toata treaba asta ma face cumva mai fericita! Fericirea sta in lucruri mici si in detalii, nu incape indoiala! :)

Si cum bine stiti ca eu va consider si pe voi prietenii mei, am pregatit cateva surprize si pentru voi! Doar v-am promis si pe Youtube, nu? 

Am pregatit 4 giveaway-uri pe care o sa le gasiti (aproape) zilnic, aici, pe blog, pana la venirea Anului Nou. Chiar astazi am sa vi-l prezint pe primul, si anume un set format dintr-o crema pentru ochi Vichy Aqualia Thermal si noul Vichy Idealia Skin Sleep (Balsam-gel reparator de noapte). Tot ce trebuie sa faceti este sa indepliniti conditiile din chenarul de mai jos. Unele sunt obligatorii, altele sunt optionale si puteti reveni pe blog in fiecare zi pentru a va inscrie. 


a Rafflecopter giveaway

Pe final, va doresc Craciun fericit alaturi de toti cei dragi voua si sa aveti sufletul plin de bucurii si impliniri nu doar acum, ci in general!


Va iubesc!

Share:

0 comentarii