Am descoperit cel mai multifunctional si accesibil produs cosmetic!


Am facut cunostinta cu brand-ul Ziaja, la sfarsitul anului trecut si in momentul acela, recunosc ca nu ma asteptam ca aceste produse sa faca prea multe. Mare mi-a fost mirarea cand pe masura ce le incercam, ma indragosteam tot mai tare de tot ce au de oferit. Nu sunt cea mai mare pasionata a produselor de skincare, dar va spun, Ziaja are ceva care sa te faca tot mai addicted...si nu ma refer doar la preturi, care sunt si ele a-m-a-z-i-n-g! Mi-am corupt si prietenele, am facut comanda impreuna, iar unele produse le-am cumparat deja de doua ori. Practic, baia mea este plina ochi de Ziaja! :))

Desi abia astept sa va vorbesc despre aproape fiecare gama pe care o au (pentru ca le-am incercat aproape pe toate, ha ha!), astazi ma voi axa pe "Olive Leaf", fiindca sunt foarte entuziasmata ca am mai gasit inca o intrebuintare a unui produs multifunctional pe care deja il adoram! 

Inainte de a vorbi despre produsele propriu-zise, vreau sa mai specific ca Ziaja (care se pronunta "Jaia"), este un brand de mare succes in Polonia, de unde, de altfel si provine! Ei se axeaza pe fabricarea unor produse cu extracte naturale, de inalta calitate si pentru toate varstele, la un pret mai mult decat accesibil! Si au reusit asta! Le puteti gasi in farmaciile naturiste si nu numai din tara, dar si pe Aoro, de exemplu.
Acum ca am acoperit si treaba asta, am sa incep cu review-urile propriu-zise!

Scriu acest articol azi mai mult pentru Ziaja Olive Leaf Cleansing Oil, care este cel mai multifunctional si amazing produs si pe care il iubesc nespus! O sa ziceti ca exagerez, dar parerea mea este cat se poate de sincera.
Acesta este prezentat ca fiind un produs de curatare atat pentru fata (evitati ochii, va spun din proprie experienta!), cat si pentru corp. Da, este minunat pentru asta, dar pe langa aceasta intrebuintare, eu l-am mai folosit ca:
- gel de dus (seamana cu prea-iubitul meu ulei de dus de la Eucerin). Sooo, sooo soft!
- cand ma epilez cu lama -  ajuta ca pielea sa ramana hidratata si face lama sa alunece mult mai usor, fara sa provoace iritatii.
- ulei pentru curatarea pensulelor! Si credeti-ma, este amazing la treaba asta! Nu am gasit inca produs care sa imi curete mai bine pensulele si de acum inainte doar pe el il voi folosi pentru asta.
Pe deasupra, miroase extraordinar, este intr-adevar un ulei dens si are si in compozitie uleiuri chiar de la primele ingrediente (primul este cel de floarea soarelui si imediat dupa pe lista cel de masline). Costa aproximativ 32 lei.

Imi place si gelul scrub din gama Olive Leaf (si nu ma mir, pentru ca nu mi-a displacut complet inca niciun produs incercat de la Ziaja), dar recunosc ca nu sunt la fel de incantata de el ca de uleiul pentru curatare. Dar nici nu sunt doua produse care sa faca acelasi lucru, asa ca nu le pot compara. Acesta este un gel scrub pentru dus, destul de dens si intr-adevar exfoliant, care isi face foarte bine treaba in acest scop. Miroase la fel ca uleiul, pentru ca fac parte din aceeasi gama. Costa aproximativ 20 lei.


Voi ati incercat produsele Ziaja?
Care sunt favoritele voastre?


Hugs,
ANDA ZELENCA

Share:

0 comentarii