Review & Swatches: I'm Pupa Matt Lip Fluid



♥ Planuiesc de mult timp sa fac un articol cu swatch-uri pentru aceste minunatii de rujuri de la Pupa Milano, insa cum la mine de la a dori - la a face poze - la a face articol dureaza o vesnicie (se pare), iata ca ma prezint abia azi, in februarie, cu un articol despre unele dintre cele mai misto rujuri pe care le detin in colectie!

♥ Pana anul trecut, prin decembrie, nu am mai avut ocazia sa incerc nimic de la brand-ul Pupa si trebuie sa recunosc, parerea mea generala este una extraordinara! Iar rujurile sunt de departe preferatele mele din tot ce am incercat pana acum.

♥ Aceste rujuri lichide sunt foarte asemanatoare cu cele de la Sephora, finish-ul este la fel de mat, insa, nu sunt chiar atat de rezistente la transfer. Nu ma intelegeti gresit, sunt si acestea, insa daca te saruti cu cineva, bei apa sau mananci, se transfera putin. Rezistenta este, totusi, una foarte mare si nu este nevoie sa-l reaplic chiar si 5 ore.

♥ Culorile sunt foarte intense, iar preferatele mele sunt cele rosii si cel deschis, dar asta doar din cauza faptului ca, personal, nu ma omor dupa culoarea roz. Va las cu minunatele swatch-uri! Sunt sigura ca o sa va faca si voua cu ochiul aceste nuante!


 *o nuanta foarte naturala, un pic mai inchisa in realitate decat apare in poza. Imi place foarte tare sa o folosesc cand am un machiaj mai puternic la ochi.


 *Barbie Pink in adevaratul sens al cuvantului. Desi nu e genul meu, e o culoare intensa si daca va place rozul, o sa va indragostiti de ea. Totusi, dintre toate nuantele pe care le detin, aceasta mi s-a parut cel mai greu de aplicat si uniformizat.


 *un roz un pic mai inchis decat cel de mai sus si mult mai usor de aplicat. Personal, il prefer pe acesta.


 *un portocaliu minunat, de care abia astept sa abuzez la vara. L-am purtat si acum, iarna, recunosc!


 *acesta este cel mai rosu dintre toate, desi in poza se observa si o mica tenta rose. Este o nuanta superba in orice caz si foarte purtabila!


*este, de departe, nuanta mea favorita si din pacate, poza asta nu ii face dreptate! Stiti cum arata un velvet cake? Well, exact culoarea asta o are si rujul acesta, dar si textura. Pe mine ma duce instant cu gandul la asta! E senzationala!!!


Care este nuanta voastra preferata?


Hugs,




*produsele Pupa se gasesc momentan in Promenada Mega Mall, Bucuresti,




Share:

0 comentarii