Ingrijirea e albastra!


Saptamana trecuta, Nivea a lansat noua gama de deodorante Protect & Care (adica gama aceea cu mirosul clasic Nivea pe care eu il ador!), care contin tot ce-i mai bun din Nivea Creme, faimoasa cutiuta albastra, pe care cu totii o stim! 

Cu ingredientele delicate si parfumul clasic Nivea Creme, inovatia Protect & Care ofera maxim de ingrijire pentru pielea sensibila a subratului, adesea supusa rosetii sau iritatiilor. Aceasta gama ofera pe langa ingrijirea delicata unica Nivea si protectia eficienta timp de 48 de ore impotriva transpiratiei. Si ce este si mai cool este faptul ca putem gasi aceasta gama si in varianta pentru barbati! Egalitate intre sexe, am zis! :))

Pret recomandat Nivea Protect & Care Deo (oricare dintre ele) - 11.91 lei.



Spre bucuria mea (pentru ca mereu astept un motiv sa merg la Bucuresti!), am fost si eu prezenta la evenimentul de lansare, unde a fost senzational, as usual! Pozele pe care le vedeti in postarea de astazi sunt facute de renumitul Alex Galmeanu, care a reusit sa capteze perfect atmosfera vesela de acolo! De asemenea, am avut ocazia sa-l vad si pe Chef Foa, pe care eu nu-l prea stiam decat din reclamele pentru Master Chef de pe internet, pentru ca nu ma uit la televizor in mod normal, dar care mi-a lasat o impresie mai mult decat placuta! Si Dumnezeule, a facut cea mai aratoasa finger food si cel mai senzational si gustos tort pe care l-am vazut & mancat in viata mea! Poza de mai jos o dovedeste!!!

*with my lovely Pretty Blossom. :)


*and with my lovely blogger friends: Larisa, Stefana, Koko, Iguanita, Adina, Ioana D., Cristina, Denisa Sima, Denisa Luntraru si Aleka. :)

* THE CAKE!

Pe final, le multumesc fetelor de la Nivea pentru invitatie si abia astept sa vorbesc despre noua gama, pe care deja o testez. Deodorantele Nivea sunt de mult timp printre preferatele mele si cred ca am trecut prin nenumarate tuburi de Nivea Pearl & Shine, care este favoritul meu. Sunt sigura ca nici gama Protect & Care nu se va lasa mai prejos!


Eu fug la somn, iar voi veti vedea aceasta postare maine dimineata! Hai, va pup! :*

Share:

0 comentarii