Quick Review: V by Valentino Body Lotion



Intotdeauna mi-au placut parfumurile Valentino! Mi se par extrem de feminine, calde, delicate, iar Valentino V nu se lasa mai prejos! Luna trecuta am folosit lotiunea de corp care face parte din aceasta gama si pur si simplu m-am indragostit! Din cate am inteles, parfumul nu se mai fabrica, insa mi-ar placea tare mult sa il gasesc!

V este un parfum lansat in 2005 de catre faimosul brand Valentino, care imbraca printre cele mai frumoase femei din lume. Sunt sigura ca ati auzit macar o data de faimoasele rochii rosii ale acestei case de moda. In ceea ce priveste parfumul, V este feminin si pasional, un mix perfect intre notele lemnoase, florale si cele orientale. In componenta sa, se regasesc: caldura heliotropului, clasicele arome de trandafir si floare de portocal si zemoasele note de grapefruit roz si smochine verzi peste o urma senzuala de ambra si lemne orientale. Notele de varf includ mandarine, grapefruit roz, smochine verzi si freezie, iar trandafirul, florile de portocal si heliotropul din notele de mijloc sunt armonizate perfect cu notele de baza ca: lemnul de santal, cedru, ambra si mosc.
Sursa: fragrantica.com


Sunt o mare lenesa cand vine vorba de aplicarea lotiunilor de corp (asta poate pentru ca nu am pielea uscata si nu simt vreun disconfort), insa cand vine vorba de cele parfumate, lucrurile stau total diferit! Toate cele pe care le-am avut pana acum au fost atat de intense incat ar putea tine cu succes locul unui parfum pentru cateva ore, iar textura este intotdeauna foarte usoara si intra rapid in piele! Bineinteles, aceste aspecte sunt valabile si pentru lotiunea despre care va vorbesc astazi. Singura mea plangere este ca vin mereu in cantitate atat de mica (50 ml) si astfel se termina foarte repede! Dar sarind peste aceasta "problema", sunt solutia ideala pentru mine si ador aroma intensa pe care o au! Trebuie sa recunosc, uneori le folosesc pe post de crema de maini, din cauza ca imi plac prea mult si nu vreau sa le termin, hi hi!

In concluzie, daca doriti ca parfumul vostru preferat sa reziste cat mai mult pe piele, cel mai indicat este sa il folositi cu lotiunea de corp din gama sa. Daca lotiunea de corp V by Valentino v-a starnit curiozitatea, o puteti gasi pe aoro.ro, la un pret cat se poate de atragator!



Voua va plac parfumurile Valentino?



Hugs,




*produsele au fost primite spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the products were received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii