Review & Demo: Max Factor Excess Volume Mascara & Excess Intensity Eyeliner


Max Factor se enumera printre brand-urile mele preferate inca de cand eram in liceu, tocmai din cauza rimelurilor lor extrem de reusite! Am cumparat de nenumarate ori Max Factor Masterpiece, Masterpiece Max si 2000 Calorie si inca nu exista brand care sa le intreaca in ochii mei! Desi exista rimeluri si de la alte firme pe care le iubesc (sincer, nu sunt extrem de pretentioasa!), Max Factor a ramas pe primul loc pentru mine de-a lungul timpului! Daca lucrurile se vor schimba, promit sa va anunt, dar pana atunci, doresc sa va vorbesc despre un nou mascara de la acest brand, pe care il testez de cateva saptamani si despre care mi-am format deja o parere. De asemenea, vreau sa va povestesc putin si despre eyeliner-ul din acelasi gama. Bineinteles, daca sunteti curioase, nu ezitati sa cititi mai departe! :)


Max Factor Excess Volume Exteme Impact Mascara

♥ In ceea ce priveste ambalajul, trebuie sa recunosc ca prefer rimelurile normale. Il gasesc putin cam gros, iar din cauza faptului ca are doua capete, periuta este mai scurta si implicit, produsul este o idee mai greu de aplicat. Nu mi se pare un mare inconvenient, insa totusi prefer ca periuta sa fie putin mai lunga, pentru o aplicare mai usoara si pentru mai multa flexibilitate.
♥ In ceea ce priveste periuta pentru step 1 (care face practic toata treaba, deoarece este cea care ofera volum si definire), pot spune ca imi place foarte mult. Imi aduce aminte de cea de la Masterpiece Max si din cate am observat, pare identica cu cea de la False Lash Effect, bestseller-ul Max Factor.
♥ Periuta pentru step 2 este menita sa ofere luciu genelor, un lucru inovator si interesant din punctul meu de vedere. 


Un alt aspect pe care nu cred ca l-am mentionat inca, este faptul ca rimelurile Max Factor nu au o consistenta foarte lichida, lucru care mie imi place foarte mult. Din acest motiv efectul este maxim inca de la primele folosiri si nu trebuie sa asteptati sa se usuce putin pana sa va puteti da seama de adevarata sa valoare.
De asemenea, este foarte rezistent, nu se transfera pe arcada si nu pica sub ochi, lucru estential in special vara. Mie nu imi plac rimelurile waterproof deoarece se demachiaza foarte greu si din acest motiv sunt mereu in cautarea unui rimel normal cat mai rezistent. Sunt sigura ca acesta ar face fata cu brio si intr-o zi torida de vara.
Pret recomandat: aprox. 60 lei


Max Factor Excess Intensity Longwear Eyeliner
Un eyeliner foaaaarte interesant, cu un mecanism pe care nu l-am mai intalnit pana acum la niciun alt produs de genul sau. Excess Intensity este un eyeliner mecanic, insa nu unul obisnuit (retractabil), deoarece o data ce ati invartit pentru a scoate varful afara, acesta nu mai poate fi dat inapoi, ca in mod normal. Insa datorita portiunii transparente pe care o vedeti in poza de mai sus, este mereu ascutit si usor de folosit. De asemenea, este foarte, dar foaaaarte rezistent, iar negrul este foarte intens! Il puteti folosi estompat cu pensula, ca in demo-ul meu de mai jos si nu este nevoie sa aplicati fard peste deoarece nu se va intinde si nici nu se transfera in pliu. Totusi, trebuie sa fiti rapide daca doriti sa il aplicati asa, deoarece se usuca repede, iar odata uscat, acolo ramane. :) In concluzie pot spune ca imi place foarte mult, chiar nu ii pot gasi nici un minus! :)
Pret recomandat: aprox. 50 lei

DEMO:

Excess Volume Mascara & Excess Intenity Eyeliner, efect final:

Picture 1: Excess Intensity Eyeliner estompat cu pensula; Picture 2: Excess Volume Mascara - step 1; Picture 3: Excess Volume Mascara - step 2.



Voi ce parere aveti despre produsele Max Factor? Ce imi recomandati de la acest brand?



Hugs,



*produsele au fost primite spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the products were received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii