February 2014 Favorites!


Februarie a fost o luna buna! Din toate punctele de vedere! Dar in ceea ce priveste subiectul de astazi, pot spune ca am incercat ceva produse noi, insa am si redescoperit produse din colectia mea care mi-au facut sa imi aduc aminte de ce le-am iubit inca de cand le-am achizitionat!




Make-up:
O combinatie surprinzatoare chiar si pentru mine luna aceasta a fost intre creionul de buze Rimmel London in nuanta Cappuccino si NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta Stockholm. Am vazut ca si voua v-a placut foarte mult, pentru ca am purtat-o in postarea de AICI si in ultimul meu video si foarte multe dintre voi m-ati intrebat ce port pe buze. Ei bine, acestea sunt produsele! Ma bucur tare mult ca am gasit aceasta combinatie, deoarece lip cream-ul Stockholm era cel mai putin folosit dintre toate cele pe care le detin (si stiti cat le ador!!!)



Un produs la care am revenit este mult iubitul BB Cream asiatic Lioele Triple The Solution. De ce il iubesc atat de tare? Pai...are putere mare de acoperire, dar nu lasa un aspect de masca, hidrateaza, dar este potrivit pentru tenul gras si are SPF mare. Iar in mod surprinzator, rezista foarte bine pe ten! Pot sa cer mai mult? Pot??? Acest produs s-a regasit de multe ori printre favoritele mele, dar iata ca nu l-am terminat inca (nu e nevoie de mai mult de o apasare pe pompita pentru intreaga fata) si ca isi face loc cu succes si printre favoritele lunii februarie 2014! 
*am facut si un review complet pentru acest produs, pe care il puteti gasi AICI.



Nu vreau sa va spun inca nimic despre aceste doua produse, pentru ca urmeaza un review amanuntit, insa simplul fapt ca le-am adaugat la favoritele lunii vorbeste de la sine, nu-i asa? :)



Nu mi-a placut acest produs in mod special datorita efectului, sau datorita aromei, ci pur si simplu pentru ca este aproape identic cu balsamurile de buze EOS (stiu ca scrie EOS pe el, insa eu nu consider ca este varianta originala). Recunosc, ambalaje ca acestea ma dau pe spate! Este atat de cute incat nu ai cum sa nu il iubesti! :)
*puteti gasi acest produs pe www.bornprettystore.com



Unghii:
Pot sa spun ca "Tasmanian Devil Made Me Do It" de la OPI este cea mai calitativa oja pe care o detin! Are luciu, se intinde perfect, acopera chiar si dintr-un singur strat, se usuca repede, rezista mult, ce mai, tot ce iti poti dori de la un lac de unghii! Daca va doriti un rosu deschis, cu o consistenta perfecta, vi-l recomand cu toata caldura pe acesta!



Si oja in nuanta "Cloud" din gama Top Speed de la Revlon este una dintre preferatele mele, deoarece mi se pare o culoare destul de deosebita, pe care nu o gasesti "pe toate gardurile". Este un gri cu tente de lavanda absolut superb!



Parfumuri:
O Doamne...o Doamne ce parfum! Cum de nu l-am descoperit pana acum? L-am primit in luna februarie de la prietena mea cea mai buna si de atunci il folosesc aproape zilnic! Este nemaipomenit si sunt absolut convinsa ca il voi cumpara dupa ce il voi termina. Nu stiu cum se face, dar toate parfumurile care cuprind cuvantul "vanilie" sau au vanilie la baza, ajung rapid printre favoritele mele! Yummy!



 Review AICI.



Ingrijirea corpului:
O crema cu o aroma minunata, extrem de feminina! Am sa va vorbesc mai multe despre ea intr-o postare viitoare.



Ingrijirea parului:
Curl Control de la Garnier este spuma mea preferata pentru bucle! O folosesc de obicei cand imi fac bucle fara ondulator sau placa, ci prin metode mai traditionale (impletituri, coc, metoda cu banderola, etc.). Intotdeuna buclele de genul acesta imi tin minim doua zile, dar bineinteles, cu ajutorul unei spume bune! Sunt extrem de multumita de aceasta de la Garnier si cu siguranta o voi cumpara si a doua oara!




Care au fost produsele voastre preferate in luna februarie?






Kisses,

Share:

0 comentarii