Rowenta for Elite Model Look 14-in-1 Multi Styler


Desi iubesc parul cret si mereu admir fetele care au norocul acesta, ma bucur in acelasi timp ca parul meu este lins si ca pot face orice doresc cu el (cat rezista este partea a doua, refuz sa vorbesc despre asta, ha ha). Mereu am fost tentata sa imi cumpar tot felul de ustensile, ba de ondulat, ba de intins, ba cu aer cald, ba cu aer rece, ba cu aer mediu si tot asa! :)) Stiti si voi cum suntem noi femeile, niciodata nu avem destule sau ce trebuie! Mereu e loc de mai bine!

Recent, m-am tot jucat cu Rowenta Elite Model Look Multi Styler, care are 14 accesorii si imi satisface aproape toate nevoile. Spun aproape pentru ca sunt femeie si niciodata nu sunt multumita, nu-i asa? :)) Dar sa trecem la treburi mai serioase...


 Caracteristici tehnice:
ü  Set de 14 accesorii
ü  Temperatura maxima (C): 230
ü  Invelis: ceramic
ü  Culoare: negru
ü  Lungime cablu (m): 1.8
Accesorii:
ü  Ondulator de 16 mm
ü  Ondulator de 32 mm
ü  Placa pentru creponat/indreptat
ü  Perie
ü  4 clame de prindere
ü  Geanta de calatorie
Dupa cum puteti vedea din descrierile tehnice de mai sus, aceasta jucarie misto de la Rowenta contine 14 accesorii si cu ajutorul lui puteti crea nenumarate look-uri. Sky is the limit! :)

Dar sa le luam pe rand:
Placa pentru creponat/indreptat:
Poate unele dintre voi veti spune ca nu mai este la moda sa iti creponezi parul, insa mie imi place sa fac asta uneori. Si de ce credeti ca imi place cel mai mult? Pentru ca imi ofera foarte mult volum, iar persoanele care au parul subtire si flescait ca mine, vor intelege asta! :)) Si de asemenea, imi place aspectul retro pe care il ofera! In ceea ce priveste partea pentru indreptat parul, trebuie sa recunosc ca nu ma prea descurc cu ea, in primul rand pentru ca am deja o placa super faina, tot de la Rowenta si chiar sunt incantata de ea, iar in al doilea rand, este prea lata si nu sunt obisnuita cu asa ceva. Dar nu zic ca nu poate fi folosita, doar ca eu prefer sa imi folosesc placa destinata special pentru asa ceva.
Ondulator oval:
Ondulatorul oval (nu stiu exact cum se numeste) este unul dintre accesoriile mele preferate ale acestui multi styler. Ofera niste bucle tare interesante si mi se pare ca rezista mai bine pe parul meu moale si lipsit de vlaga! :) Si sunt mai stranse si nu iau atat de mult din lungimea parului. Mai jos aveti un exemplu, ca sa va puteti face o idee despre rezultat:


Ondulator 16 mm
Mereu mi-au placut ondulatoarele cu diametrul mai mic, deoarece ofera bucle mai stranse si astfel rezista mai bine in parul meu. Chiar visez sa gasesc unul cat se poate de subtire sa imi fac bucle in stil afro, dar nu am avut norocul asta inca! :)) Ondulatorul de 16 mm este cel clasic, pe care il gasim in mod normal in magazine. Imi place si chiar nu am nimic sa ii reprosez.
Ondulator 32 mm
Imi place extraordinar de mult efectul pe care il ofera un ondulator cu diametrul mare, insa nu il folosesc atat de des, pentru ca buclele pur si simplu nu rezista pe parul meu. Mereu mi-au placut buclele lejere, insa ce sa fac daca m-am pricopsit cu parul asta moale? :)) Poate aveti voi vreun secret de impartasit cu mine! :D


Pe langa aceste accesorii, multi styler-ul mai vine cu:
  • un set de 4 clame - care chiar imi vin foarte utile in momentul in care imi ondulez parul;
  • doua agrafe;
  • doua perii (pe care recunosc ca inca nu le-am folosit pentru ca nu stiu exact cum, dar voi incerca);
  • geanta de calatorie - mi se pare cea mai utila, pentru ca pun toate accsoriile acolo si nu trebuie sa pastrez cutia, iar astfel salvez mult spatiu.
Ce mai vreau sa mentionez este ca imi place ca fiecare clama de la ondulatoare prinde bine suvita de par. Este foarte enervat sa iti alunece suvita de pe ondulator de fiecare data daca clama nu prinde bine. De asemenea, cablul este destul de lung, iar asta este foarte util in cazul in care nu aveti o oglinda in imediata apropiere a unei prize.

Voi ati folosit produse se styling Rowenta?
Care este preferatul vostru?

Hugs,


Share:

0 comentarii