October 2014 Favorites



Stiu ca e putin tarziu pentru favoritele lunii, insa nu am facut o postare de genul de atata timp tocmai pentru ca ma trezeam prea tarziu, incat nu am mai putut sa ratez ocazia si luna aceasta! :) Better late than never, nu? Sa trecem la treaba! :)



Make-up:
Trec printr-o perioada in care parca nu imi mai place niciun fond de ten! Cred ca imi doresc si eu marea cu sarea, pentru ca le vreau cam pe toate: sa acopere bine, sa nu luceasca pe ten, sa arate natural in acelasi timp si sa reziste pe ten toate cele 12 ore pe care le lucrez eu pe zi! :)) Recomandari? :))
Totusi, combinatia de mai sus m-a multumit destul de bine luna aceasta si anume: o pompita din Farmasi High Performance, combinat cu o pompita din Academie High Performance Foundation. Cel de la Farmasi acopera si rezista bine, in timp ce cel de la Academie arata foarte natural pe ten. Se completeaza unul pe altul, as zice!


Rujul Kate Moss Lasting Finish in nuanta 107 mi-a placut la nebunie luna aceasta, nu doar pentru ca este mat si intens, asa cum imi place mie, dar si pentru ca se potriveste perfect cu nuanta de roscat pe care o am acum in par. Plus ca este o nuanta perfecta pentru toamna! <3


Rujul rosu Color Drop de la Oriflame a devenit rapid unul dintre preferatele mele! Este interesant cat este de usor de aplicat, ce frumos arata pe buze si cat de bine rezista, chiar daca nu este un ruj mat. Si miroase senzational! Sunt absolut incantata si dupa cum vedeti, nu mai dureaza mult si il voi termina. Este un produs pe care il voi cumpara din nou, nu incape indoiala!


De cand mi-am colorat din nou parul cu nuantatorul Loncolor, parca toate creioanele mele de sprancene au ramas prea deschise si aratau ciudat. Cel de mai sus, de la Rimmel London, in nuanta Hazel are si o mica tenta rosiatica si astfel se potriveste perfect cu noua mea culoare de par (fie ea si temporara). Daca as fi gasit o nuanta potrivita si cat am culoarea mea naturala in par, l-as fi folosit cu regularitate, pentru ca este un creion de sprancene foarte calitativ.


Tusul maro de la ELF (gama Essentials) il iubesc de multi ani deja! Imi place foarte mult culoarea si faptul ca se aplica foarte usor. De asemenea, mi se pare ca si rezista foarte bine pe ochi pe toata perioada zilei. Nota: l-am avut si pe cel negru, insa nu mi-a placut. Acesta mi se pare foarte diferit.


Perfumes:
O Doamne, as putea sa scriu o poezie despre parfumurile Bvlgari, desi eu nu stiu sa scriu poezii! Rose Essentielle imi aduce atatea amintiri, incat nici nu va imaginati! Calatoresc in timp de cate ori ma dau cu el si ador senzatia asta! Este cu siguranta unul dintre parfumurile sufletului meu!



Skincare:
Am folosit cu drag de cateva luni gama Effaclar de la La Roche Posay (am uitat sa pozez apa micelara, bineinteles!) si sunt foarte multumita de ea. Crema mi-a placut inca de acum cativa ani, dar si gelul de curatare si apa micelara au fost o surpriza placuta! Iar apa termala, stiti si voi, este indispensabila! Trebuie sa recunosc ca in anotimpurile reci nu o folosesc totusi zilnic, insa imi place sa fac asta uneori imediat dupa ce am facut dus sau baie.


Haircare:
Samponul cu catina si ghimbir de la Farmec chiar m-a impresionat si il voi cumpara si pentru a doua oara cu siguranta! Imi place tot, de la efect, pana la miros (parca seamana cu cel de Head & Sholders, sau oi fi eu nebuna!) si bineinteles, imi place si pretul! :)) 400 ml costa undeva pana in 10 lei din cate tin eu minte, deci este foarte avantajos! Go, go, Farmec! 


Dintre toate sampoanele uscate pe care le-am incercat pana acum de la Batiste, varianta Cherry mi-a placut cel mai mult (si cel pentru par blond). Acesta este singurul la care chiar persista mirosul in par si oh, ce miros placut! Cand m-am dat prima oara cu el imi tot venea aroma pe la nas de cate ori ma miscam si nu stiam de unde! :)) E un sentiment placut, sigur ma intelegeti! Ulterior mi-am dat seama ca din parul meu vine minunea, ha ha! Eu zic sa-l incercati si voi, sigur o sa va placa! 


Accessories:
Va prezint cel mai neobisnuit ceas pe care mi-a fost dat sa-l port pana acum! Poate in poza nu se observa, dar pe mana arata foarte futurist asa si atrage toate privirile. Nu am auzit inca de Patrick Arnaud, insa am auzit ca nu este chiar no name acest ceas (poate ati auzit voi si imi ziceti mai multe). Eu l-am primit si imi e tare drag, iar de cand il am, m-am regasit purtandu-l foarte des!


Cercelusii acestia sunt tot de pe e-bay si ii am si in varianta pe verde. Si tocmai pentru ca mi-au placut atat de mult mi i-am cumparat si pe alb. Arata extraordinar de finut si feminin in ureche si bineinteles, fiind de pe ebay, sunt un chilipir! :) P.S.: Ii puteti gasi aici.





Care au fost produsele voastre preferate in luna octombrie?




Kisses,

Share:

0 comentarii