Instalife: January 2015

 
Luna ianuarie a fost o luna oarecum linistita in exterior, dar cu o avalansa in interior. Am atatea dorinte si atatea planuri incat nici eu nu stiu exact cum sa mi le aranjez in ordine. Imi doresc o schimbare, ceva care sa imi zguduie lumea puternic (te rog, Universule, in bine! Ok?) dar in acelasi timp imi doresc pace si liniste interioara. Oare le putem avea pe amandoua? Totusi, ianuarie a fost si o luna productiva. M-am pus serios pe treaba pe aici pe blog si pe Youtube si am de gand ca lucrurile sa ramana asa. Voi fi rebela si voi incerca sa postez chiar doua clipuri pe saptamana. :) Acum...sa vedem ce iese!

Am sa incetez cu filozofiile si va las cu pozele din luna ianuarie. Va pup!


 Nothing better than fooling around with your best friends on NYE! :)))

 New year, new beginnings!

 M-a apucat un pic inspiratia cu Scrabble-ul! :))

 Healthy awesomeness!!! Kumato tomatoes & avocado bruschetta.



Nude, dude! :)

My, oh my! This cappuccino was delicios! And Soso's in Timisoara is a great & stylish place! 



MmmmmMMmmMmmMmnMmmmmMmm...

A selfie per day, keeps the doctor away! :)))


Just another selfie...

Mutra mea pe o agenda! ♥ Multumesc MKS!

 Now let me tell you a secret...

 Sounds familiar...:))

Can't wait to wear them! <3

When you photograph people in color, you photograph their clothes. But when you photograph people in black and white, you photograph their souls...

Let's do this! :D

Two of my favorite! 

 Early mornings in Timisoara...

My precious! #nudeisalwaysbetter :D

Gata, mi-am rezolvat toate problemele cu laptopul! Va spun sincer, mai aveam putin si il aruncam pe geam! :D Acum...la datorie cu mine! Azi editez "sales shopping haul-ul" mult promis! Hugs!




"Urmariti-ma" pe Instagram daca doriti, username-ul meu este @anda_zelenca si ma puteti gasi AICI. :)


How was your month?


Kisses,

Share:

0 comentarii