January 2015 Favorites! (Make-up, Accessories + Random)


Anul acesta revin in forta si cred ca v-ati dat seama deja! Sunt aici si n-am de gand sa plec prea curand, desi va trebui sa imi angajez o clona soon, ca nu se mai poate! :))

Una dintre postarile oarecum abandonate de mine a fost cea cu "favoritele lunii". Si culmea, e una dintre postarile mele preferate! Imi face mare placere atat sa scriu si sa filmez pe subiectul asta, desi stiu cata munca urmeaza apoi (editare clip, poze, etc.). Un mic exemplu e ca lucrez la postarea si video-ul pentru luna aceasta de 3 zile la rand (e drept, doar dupamasa, pentru ca am si un job full time). Dar nu regret nimic! It brings me joy and I won't quit! Blogul imi aduce cele mai mari satisfactii sufletesti si nu pot si nici nu imi doresc sa il abandonez, desi stiu ca viata de zi cu zi te mai obliga uneori sa stai putin departe...
Imi aduc aminte ce frumos era acum aproape 5 ani, cand m-am apucat de scris, eram studenta si timpul liber era cuvantul de baza! Ohhh, ce vremuri, si cate se pot schimba in doar cativa ani...

Am sa va povestesc in mare si aici despre ce m-a pasionat luna aceasta, insa va rog sa aveti in vedere ca va asteapta si un video jos, in care va vorbesc amanuntit despre fiecare produs/lucru in parte.

Make-up favorites:

Academie Regenerating Foundation (01 Ivory)
Un fond de ten cu acoperire medie, insa care arata foarte natural pe ten. Miroase foarte frumos si este o adevarata placere sa-l aplic. Este, totusi, un fond de ten hidratant si nu il voi putea folosi pe timpul verii. In orice caz, nuanta imi este potrivita acum, asa ca este momentul sa profit! :) Trebuie sa mai specific ca in ultima perioada am fost tare cuminte si nu mi-am mai cumparat machiaje aproape deloc. Mi-am dorit sa imi folosesc fondurile de ten din colectie, pentru ca sunt destule. In felul acesta am reusit chiar sa termin cateva si cu multe dintre ele, sa ajung aproape de final! Sunt mandra de mine, macar pe partea asta am fost cuminte, daca la haine nu mi-a iesit, ha ha! :)


Wycon Make-up Artist Corrector Palette
Review AICI


ELF Studio Contouring Blush & Bronzer 
De cand mi-am spart bronzer-ul preferat, de la Farmasi (acela imens, pe care il cam vedeati in toate clipurile si postarile cu machiaje), am decis sa nu imi cumpar nimic nou, ci la fel, sa recurg la produsele din colectia mea. Am pus mana pe acest duo blush & bronzer de la ELF si chiar imi place foaaarte mult in ultima perioada! Am inteles ca ar fi un dupe pentru Nars Laguna bronzer si Nars Orgasm blush, asa ca din partea mea are inca un plus. Arata amandoua foarte fain pe ten, iar blush-ul este foarte natural, desi are putin shimmer in el. Ofera un aspect fresh si tineresc tenului!


Urban Decay SIN Primer Potion
Imi cer scuze ca va prezint o mostra, dar este o mostra care merita aratata, he he! Acest primer arata pe pleoape la fel ca fardul Sin, de la acelasi brand, care de altfel este fardul meu preferat din toate timpurile! Rezista toata ziua si uneori il folosesc singur pe pleoape, fara a mai aplica nimic altceva peste. Mi-l doresc si in varianta full size, NEAPARAT!


Melkior More Volume Mascara
Este unul dintre primele produse Melkior pe care le incerc si trebuie sa recunosc ca am ramas foarte impresionata! Urmariti video-ul de mai jos, in care va povestesc care este secretul meu pentru aplicare. Rezultatul este wow! 


Carmex Moisturising Lip Balm
Luna asta am realizat ca eu nu v-am vorbit niciodata de Carmex, desi este un produs pe care eu il folosesc de aproximativ un an! Rusine sa imi fie, rusine!!! Este cel mai bun balsam de buze pe care l-am incercat vreodata si este singurul capabil sa repare dezastrul pe care il fac singura, muscandu-ma de buze. Nu imi place ca este mentolat si pisca vreo 20 min dupa aplicare, iar din acest motiv il aplic seara, insa cred ca asa isi face cel mai bine treaba, cand il las peste noapte sa actioneze. Oricum in timpul zilei port ruj si nu imi place sa aplic balsam de buze sub. Vi-l recomand cu tot dragul si cu toata inima, este foarte, dar foarte bun!


Bourjois Rouge Edition Velvet (Happy Nude Year)
Rimmel London Lip Pencil (011 Spice)
Este combinatia pentru care eu am facut o obsesie in ultima perioada! Ruby Woo si alte rujuri rosii au ramas uitate in sertar, iar asta spune multe, pentru ca rujurile rosii sunt preferatele mele! Nu pot sa va explic cat de tare imi place culoarea asta speciala, pe care nu am mai avut-o inca si nici nu cred ca am vazut-o pe la alte brand-uri. Si din cate am observat eu, va place si voua, pentru ca nu a existat poza sau video in care eu sa fi purtat acest ruj si voi sa nu ma intrebati cu ce sunt data! :) It really is that amazing! Big love!


Favorite perfume:

Yves Rocher So Elixir
Un parfum foarte feminin si sexy! Daca vreti un parfum care sa intoarca capetele barbatilor la propriu, asta e, va spun sigur, pentru ca am patit-o! :)) Este un parfum puternic, pentru o femeie puternica! Desi in trecut am avut o relatie de genul love-hate cu el, am ajuns sa il iubesc si pentru ca in curand il voi termina, probabil imi voi achizitiona unul nou!


Favorite hair treatment:

Marocconoil Treatment
Un ulei de par care intr-adevar se ridica la masura renumelui pe care il are! Nu ma asteptam, va spun sincer! Am mai folosit uleiuri de par, si mi-au placut toate destul de mult, dar fara a ma simti cu adevarat data pe spate. Ma gandeam ca asa este si acesta, dar ce tare m-am inselat! Dupa ce ma dau, parul meu parca nu mai este parul meu! Daca l-ar face si sa nu se mai ingrase jur ca i-as ridica altar! :)) Dar si asa, face destul de multe incat sa ma indragostesc iremedibil de el! Dupa ce il aplic, parul se descalceste incredibil de usor si uneori chiar nu mai folosesc peria si il las asa, pentru un aspect mai natural si cu usoare onduleuri. Ofera stralucire, trateaza varfurile despicate care parca dispar dupa aplicare, ofera hidratare...ce mai...tot ce iti poti dori! Singurul lui "defect" este ca e destul de scump (varianta full size la 100 ml costa in jurul a 230 lei, deci mult mai scump decat am spus eu in clip).


Favorite accesories:
random silver ring



Favorite app:
Duolingo este o aplicatie cu ajutorul careia puteti sa invatati limbi straine. Este foarte interactiva si te prinde in asa fel incat ai vrea sa faci toata ziua cursuri. Iti poti seta un anumit "goal", de la 5 min pe zi (minim), insa eu mi-am setat varianta basic, de 10 min pe zi. Oricum, poti sa depasesti cele 10 minute sau poti sa faci mai mult, nu se intampla nimic! :) Eu fac acum cursuri de italiana si in trecut am facut si de germana. Imi este mult mai usor cu italiana totusi, pentru ca o iau de la nivel mediu, fata de germana, limba in care stiu sa numar pana la 10 si cam atat. :)) Va sfatuiesc sa incercati aceasta aplicatie, chiar este ceva ce ne aduce beneficii, nu doar timp pierdut aiurea! :)


Favorite TV Shows:
The Big Bang Theory

Modern Family

Mereu imi aduc zambetul pe buze, oricat de suparata as fi! Sunt preferatele mele si voi suferi tare de tot cand se vor termina! Au episoade doar de 20 min, deci pentru mine prind foarte bine, deoarece stau destul de prost cu timpul liber. De obicei ma mai uit la cate-un episod cand editez poze sau inainte sa adorm.


Favorite song:
Melodia preferata nu e de fapt o melodie, ci este vorba despre Argatu' (yes, yes, it's made in Romania). Imi plac absolut toate mix-urile lui, sunt incredibile. Face muzica atat de buna incat este ireal! Imi plac 99% din piesele de pe canalul sau pe care va sfatuiesc sa-l vizitati (click AICI). Hope you will like it as much as I do! 

Iar pe final, va las cu clipul! Sper sa aveti rabdare sa-l urmariti, iar am avut un caz sever de word vomit! :)))



Care au fost produsele voastre preferate luna aceasta?



Big hugs,

Share:

0 comentarii