Machiaj neutru pentru Valentine's Day!


Nu credeam ca voi reusi, pentru ca am avut o saptamana extrem de incarcata, insa iata ca vin si eu cu o propunere pentru machiajul de Valentine's Day. Este una neutra, asa cum stiti ca imi place mie si de asemenea, este un machiaj pe care mi-ati cerut chiar voi de mai multe ori sa il reproduc intr-un tutorial, pentru ca nu este prima oara cand il port. Este extrem de rapid si il pun in aplicare de cate ori am pofta de un machiaj mai smoked out la ochi. 
Sper sa va placa si voua, bineinteles! :)


Produse folosite / Products used:

Fata / Face:
Sigma F80 Brush
Academie Regenerating Treatment Foundation;
Clinique Superbalanced Make-up Teint;
Wycon Corrector Palette;
Rimmel London Sikly Loose Powder;
Ecotools Kabuki Brush
Ecotools mini blush brush
Elf Studio Counturing Bronzer & Blush

Ochi / Eyes:
Essence Eyebrow Pencil - Blonde;
Catrice Eyebrow Filler;
Rimmel London pencil eyeliner - Sable Brown;
Flormar Pretty Compact Eyeshadow Quartet - P045;
Sigma Brush 2 in 1: E20 & E45;
Melkior More Volume Mascara;

Buze / Lips:
Avon Retractable Lip Pencil - Rich Ginger;
Avon Extralasting Lipstick - Cappuccino.


Va doresc sa aveti parte de un Valentine's Day magic! ♥


Hugs,

Share:

0 comentarii