Instalife: February 2015



Eu v-am spus...v-am spus...nu v-am spus? O luna poze multe, o luna ioc...:))

Dar nu-i nimic, lucram cu ce avem! Pentru mine luna februarie nu a fost una scurta, ci una fulgeratoare...dupa modelul de mai jos:

Per total n-a fost o luna rea, insa a venit impreuna cu mult stres la job si alte lucruri care m-au facut sa cad lata seara la 10 cand termin cu treaba, in loc sa ma lupt cu soarta si sa incerc sa mai si postez. Desi vreau eu sa fiu Superman si sa le impac pe toate, e cam greu, nu-i asa? :)

Pana una' alta, va las cu putinele poze din februarie! :)

"Sunday means filming day! :D P.S.: Aceasta poza este postata pentru a ma lauda cu cat de constiincioasa sunt eu. :D" - intr-adevar, in luna februarie am fost destul de constiincioasa cu filmatul. Imi place tare mult sa fac asta si incerc sa imi impart timpul in asa fel incat sa apuc sa si filmez. God, I miss college years, cand n-aveam bani in buzunar, da' macar aveam timp liber. :))


"I'm so in love with my new bracelet!" - da, da, daaaa, pentru bratara asta am facut o obsesie! O iubesc si aproape ca n-am mai dat-o jos de la mana de cand o am! O dau jos doar cand port ceasul de lemn, pentru ca nu se pupa, insa o Doamne, cat o iubesc! Ii fac review in curand, asa ca stay tuned, am facut poze frumoase! :)


"The Classics from #Nivea! Le iubesc pe toate, you know it!!!" - Nivea mereu ma rasfata cu produse dragute si tot ce e nou! I love this brand!


 "Twenties are so peaceful...da' nu prea! :D"


"If there are no dogs in Heaven, then when I die I want to go where they went."


 "Just a little creeper!"


 The things you can find on walls in Unirii (Timisoara)...♥


"I love you, weekend! I love you, ok? :))" - baile lungi sunt una dintre metodele de relaxare care functioneaza cel mai bine pentru mine. Arunc ceva in apa (gen sare de baie), imi iau o carte sau pur si simplu stau si meditez la nemurire si ma relaxez! Incercati si voi, it works!


 #always !


In februarie am dat o fuga si pana la munte, la Straja mai exact! Este un fel de traditie pentru grupul meu de prieteni sa mergem la munte in februarie, insa anul acesta s-a intamplat ceva mai special (pentru mine), deoarece mi-am luat si eu inima in dinti si am decis sa schiez! Mai e cale lunga pana sa pot declara ca eu cunosc acest sport, dar voi mai lucra la aspectul asta, pentru ca mi-a placut foarte mult!


My nails are ready for spring! Acuma sa vina caldura! :D



"Urmariti-ma" pe Instagram daca doriti, username-ul meu este @anda_zelenca si ma puteti gasi AICI. :)


How was your month?


Kisses,

Share:

0 comentarii