Te invit la o sedinta gratuita de machiaj, impreuna cu Vichy (in Timisoara)!

 
Vichy este unul dintre brand-urile mele favorite in ceea ce priveste ingrijirea tenului, dar si pe partea de machiaj. Fondurile lor de ten sunt extraordinare si le-am folosit cu mare drag de-a lungul timpului.
 
Astfel, am pus la cale o surpriza pentru voi, alaturi de cei de la Vichy! In perioada 20-22 martie 2015, va astept in farmacia Sensiblu din Iulius Mall Timisoara, pentru o sedinta gratuita de machiaj cu fondurile de ten Vichy.
 
 
Am sa va dau sfaturi cu privire la fondurile de ten potrivite tenului vostru, dar si cum sa le aplicati pentru a ajunge la rezultatul dorit de voi. Voi pune accent pe frumusetea voastra naturala, asa cum fac si cei de la Vichy, dar ne vom juca putin si cu culorile, bineinteles! :)
 
In concluzie, astept mail-urile voastre pentru a va putea programa, la adresa: andazelenca.blog@gmail.com. Inainte sa imi scrieti, va rog sa aveti in vedere orarul de mai jos:
  • vineri, 20.03.2015 - interval orar: 16:00-20:00
  • sambata, 21.03.2015 - interval orar: 14:00-18:00
  • duminica, 22.03.2015 - interval orar: 14:00-18:00
 
Astept cu drag mail-urile voastre!
Va fi un weekend pe cinste, sunt sigura!
 
 
 
Hugs,
 
 
 
 


Share:

0 comentarii