Make-up artist pentru Vichy? O experienta de neuitat! ♥


Trebuie sa recunosc, am avut mari emotii in momentul in care am decis sa spun "da" propunerii celor de la Vichy de a machia pentru ei un weekend intreg in farmacia Sensiblu din Timisoara. A fost o provocare pentru mine si in adancul sufletului, am stiut ca va iesi bine, asa ca am acceptat fara sa stau pe ganduri!! :)

Am fost mandra sa machiez pentru Vichy, un brand pe care eu il iubesc si-l folosesc cu drag si am fost tare fericita ca am nimerit numai fete N-E-M-A-I-P-O-M-E-N-I-T-E la machiaj...frumoase atat pe exterior, dar si pe interior! Sper ca si ele s-au simtit bine in ora petrecuta alaturi de mine si sper ca am reusit sa le dau cateva sfaturi utile. Mai departe, am sa las pozele sa vorbeasca! Va spun de pe acum, am facut multe! :)



Laura:

Lucia:

Lidia:

Deiana:

Minodora:

Alina:

Madalina:

Alexandra:

Ionela:

Maria:

Lili:


Flori:

Le multumesc celor de la Vichy pentru experienta minunata, dar si fetelor, sper ca s-au simtit bine alaturi de mine!


With love,

Share:

0 comentarii