Cum sa calci in 5 minute? (+concurs) | INCHIS


Cine nu suporta sa calce sa ridice mana sus! Eu am ridicat-o de ceva timp, mi se pare o corvoada, nu am rabdare si prefer sa imi calc hainele inainte sa le port, nu dupa ce le spal, iar apoi sa le pun in dulap. 

Spre fericirea mea, uite ca exista inventii pentru oameni neindemanatici cand vine vorba de treburile astea, categorie din care fac parte cu brio! Au aparut aceste minunatii cu care poti calca doar cu ajutorul aburilor, vertical, chiar inainte sa porti haina in cauza.

De o luna detin Philips Steam & Go si de atunci pot sa port orice outfit imi doresc, oricat de tare m-as grabi, fara sa mai existe problema de a nu a avea timp sa calc inainte sa plec de acasa. Traim in era vitezei, iar aparatele de uz casnic din fericire tin si ele pasul cu noi! Produsul se incalzeste in 45 de secunde si este good to go!

Produsul este recomandat pentru materilele subtiri sau greu de calcat, cum ar fi cele cu broderie, cu paietute, etc. Recipientul este micut, are doar 60 ml, insa ajunge pentru a calca o rochie de vara sau doua-trei tricouri/maieuri. Nu este deloc complicat sa il umpli cu apa din nou si nici nu mai trebuie sa astepti sa se reincalzeasca.






Mai multe detalii despre steamer, gasiti in clipul de mai jos:

Pe final, vreau sa va ofer si voua sansa sa castigati un Philips Steam & Go.

Tot ce trebuie sa faceti este sa imi lasati un comentariu in care sa raspundeti la intrebarea:
Voi ce haine de vara dificil de calcat aveti in garderoba?

Perioada concursului: 12-15 iulie
Castigatorul va fi ales cu ajutorul random.org
Regulamentul concursului il gasiti aici.

L.E.: The winner is:


Castigatoarea a fost aleasa cu random.org, iar numaratoarea a fost facuta de la cel mai vechi comentariu, spre cel mai nou.

Miruta, felicitari! Fii cu ochii pe inbox, vei primi un e-mail de la mine.




Hugs,



Share:

0 comentarii