De ce numar zilele pana la Summer Well Festival 2016!




Nu mai este o surpriza pentru nimeni ca festivalurile au luat o amploare extraordinara in Romania in ultimii ani! Ca o mare pasionata de muzica ce sunt, nu pot decat sa ma bucur! Si ma bucur si mai tare ca acum locuiesc in Bucuresti, unde se intampla atat de multe lucruri frumoase!

Ati auzit de Summer Well? Daca nu, in ce pestera ati trait pana acum? :)) Glumesc, evident, insa chiar de cand am vazut primele anunturi despre artistii de anul acesta, mi-am pierdut putin mintile. Nici nu stiu cum s-au putut aduna atatea trupe pe care eu le ador intr-un singur festival!

Este a sasea editie Summer Well si ca de obicei, festivalul are loc in al doilea weekend din august, adica pe 13 si 14 august. Pe scena vor urca anul acesta: The Chemical Brothers, Hurts, Years & Years, The Neighbourhood, Crystal Fighters, Milky Chance, BØRNS, Blossoms, Sundara Karma si HÆLOS. Awesome, nu? Dar hai sa va arat si locatia! Just look down:





Ce vreau sa va mai spun este ca anul acesta voi face atat un articol cat si un vlog cu experienta mea la Summer Well si abia astept sa vi-l arat! Anticipez inca de pe acum cat de minunat va iesi. Si evident, abia astept sa imi selectez outfit-urile si machiajele!

Pentru cei care vin de departe, Summer Well ofera si locuri de campare.  La 5 minute de mers pe jos de casa Summer Well - Domeniul Stirbey - e Baza Turistica Buftea, care va fi gazda primei zone de camping a festivalului.  Un numar limitat de lucuri de campare pot fi cumparate online exclusiv prin www.easytickets.ro, la pretul de 99 lei + taxe / persoana. 
Pachetul include accesul in zona de camping, accesul la piscina si la facilitatile obisnuite (dusuri, toalete) pentru 2 nopti, in intervalul 13-15 august 2016. Biletul de camping nu include accesul in spatiul festivalului.

Va invit sa downloadati aplicatia Summer Well din App Store sau de pe Google Play. Acolo aveti toate informatiile necesare despre artisti, despre ordinea in care vor intra pe scena, despre zonele de lounge sau de fun, despre ce puteti manca in cadrul festivalului si multe altele.


Iar daca nu stiti cum sa va machiati, am eu o propunere pentru voi! Check it out!




Voi mergeti la Summer Well? Care este trupa voastra din lineup?


Big hugs,

Share:

0 comentarii