Delta la doi pasi de Bucuresti!


Zilele trecute am avut ocazia sa vizitez o bucatica de rai! Si daca ati sti voi cat de aproape de Bucuresti este! Da' va spun eu acuma tot, ca sa stiti in cazul in care nu ati aflat inca! Si apoi chiar nu mai aveti scuza, dom'le! :D

Am dat o fuga cu Amway Romania pana la Comana, in judetul Giurgiu, la pensiunea cu aceeasi nume. Casa Comana si comuna Comana se situeaza in Parcul Natural Comana (daca mai zic o data Comana, please slap me!), pe care il gasiti la o distanta de 40 km de Bucuresti! Daca va doriti o escapada din agitatia orasului, asta e un loc super misto de vazut, va spun pe cuvant. M-am dat cu tiroliana (costa numa' 10 lei tura), am tras cu arcul si m-am dat cu bicicleta...si voi stiti cat iubesc eu sa ma dau cu bicicleta, da? In concluzie: peisaj superb + activitati interesante + echipa amazing de la Amway si produsele lor care ne-au dat energie = zi perfecta pentru Anda! 

Nu stiu ce parere aveti voi dupa ce vedeti pozele astea, da' eu ma mai duc! :)












Cu ce m-am echipat?
Rochie / Dress: Pull & Bear
Cardigan: H&M
Dresuri / Tights: Primark
Tenesi murdari / Dirty Shoes: H&M
Bentita / Headband: Bershka
Ceas / Watch: Avene (not for sale, unfortunately) 
Bratari / Bracelets: proprii si personale si chiar handmade.
Cealalta bratara (neagra, piele, cu charm-uri frumoase) / The other bracelet: Soufeel


Pe final, vreau sa le multumesc celor de la Amway Romania pentru super escapada si pentru shake-urile care imi dau energie dimineata! Iar pe voi va trimit repede, repejor la Comana! Ca merita! :)



Share:

0 comentarii