Review & Swatch: NYX Love in Paris "Mon Cherie" & NYX Mood Lip Gloss


Hello!


Astazi vreau sa va vorbesc despre doua produse noi de la unul dintre brand-urile mele preferate, si anume NYX! ♥ Sunt tot mai incantata de produsele lor, in special cele de buze sunt pe primul loc in toata colectia mea, deci am avut mari asteptari si pentru cele pe care vi le voi prezenta acum!


Se gasesc12 variante ale truselor "Love in Paris" din care puteti alege, iar ele sunt noua varianta a celor "Runway" cu 10 culori pe care majoritatea pasionatelor de beauty le cunosc. Eu am ales "Mon Cherie" deoarece contine si culorile pamantii pe care le ador, dar are si variatii, cum ar fi un albastru, un mov si un forest green. De asemenea, are un fard mat maro superb si foarte pigmentat pe care probabil il voi folosi si pentru sprancene.  Singurele nuante care nu m-au dat pe spate sunt ivory-ul de pe randul din mijloc (dreapta) si auriul din coltul drept de pe ultimul rand, deoarece sunt cam prafoase, insa totusi nu sunt nefolosibile! Cu siguranta am sa va prezint un machiaj in viitor folosind aceasta trusa, pentru ca este tare draguta si stiu ca nu va ramane uitata in sertar!

Swatches:
 
Puteti gasi aceasta paleta AICI, la pretul de 49 lei.


Mereu am iubit rujurile si gloss-urile care pateaza buzele si care rezista o perioada indelungata, iar acesta este exact pe placul meu! Probabil ati mai vazut gloss-uri de acest gen la brand-uri ca Avon sau Oriflame si nu va sunt straine, insa ce imi place la acesta este ca schimbarea este cu adevarat vizibila, iar daca il aplici in mai multe straturi e ca si cum ai dubla culoarea pentru ca pateaza buzele. Astfel, daca il aplici de mai multe ori in timpul zilei vei ajunge la un roz intens minunat, and you know I love my bold lipsticks! De asemenea, se simte foarte placut pe buze, este foarte hidratant si nu este deloc lipicios. 

Swatches:

On my lips:

On my hand:
Puteti gasi acest lip-gloss AICI, la pretul de 17.85 lei (oferta, pret standard 21 lei)



Do you like NYX products?
Voua va plac produsele NYX?



Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii