Products I've used up #4 | Produse pe care le-am terminat #4


De foarte mult timp pastrez aceste produse si intentionam sa fac un video cu ele, insa deoarece nu am reusit, am decis sa fac macar o postare, pentru ca incep sa adun o alta tura de produse (care s-au terminat dupa ce am facut aceste poze) si nu are rost sa mai aman situatia! :)) Sunteti curioase ce parere am despre produsele pe care le-am terminat? Then keep reading...:)



Cien Anti-perspirant - se gaseste la Lidl si v-am vorbit de curand despre el aici. Am incercat si varianta alba si varianta roz, insa dupa cum va spuneam, cea alba nu m-a dat pe spate. Cel roz in schimb, este anti-perspirant-ul meu preferat (sub forma de spray) la ora actuala!

Batiste Dry Shampoo - un produs fara de care eu nu mai pot sa traiesc! :)) L-am incercat deja si in trei variante (Original si Blush, cele pe care le-am terminat si Tropical, cel pe care il detin in acest moment) si mi-au placut toate la fel de mult! Ma ajuta foarte mult, deoarece este unul din putinele care chiar are un efect de lunga durata! 

Avon Solutions Complete Balance Cleansing Foam - un gel de curatare sub forma care nici nu mi-a displacut, dar nici nu mi-a placut in mod special. Isi face treaba, curata fata...si cam atat! Ce m-a deranjat la el a fost ca a iesit din tub sub forma de spuma doar la inceput, urmand ca apoi sa iasa mai mult sub forma de lichid, oricat il scuturam eu inainte.

Cien Volume Hair Spray - se gaseste tot la Lidl. Este un fixativ ok, insa nu exceleaza.

Lancome Miracle Forever - un parfum exceptional, foarte puternic, miroase deosebit! De altfel, toata gama Miracle este foarte reusita! Trebuie sa recunosc, Lancome face parfumuri extraordinare!

Guess Seductive - m-a tinut destul timp deoarece am avut o perioada in care nu mi-a placut prea tare, urmand ca ulterior sa il ador si sa il folosesc aproape zilnic. Il gasesc oarecum asemanator cu So Elixir de la Yves Rocher, insa acesta imi place mai mult.

Escada Especially - v-am vorbit eu de mai multe ori despre el! Mi-a placut foaaarte mult, este un parfum fresh, perfect pentru vara. Ca sa va faceti o idee din ce categorie face parte, l-as asemana cu Bvlgari Omnia Crystalline, unul dintre parfumurile mele favorite!

Herve Leger Intrigue - foarte reusit...miroase deosebit si...sexy! :X

Rimel London Extra WOW Lash Mascara - Daca vreti un mascara ieftin si bun, vi-l recomand cu drag, mie mi-a placut foarte mult!

Farmasi Silky Touch Face Powder - mie imi plac foarte mult produsele Farmasi si nici aceasta pudra nu m-a dezamagit. Este o pudra fina, dar care are si o oarecare putere de acoperire. Me loved it! :D



Voi ce produse ati terminat in ultima perioada?




Kisses,

Share:

0 comentarii