Tag day: O leapsa mai...altfel!



1. Descrie-ti viata in momentul actual printr-un singur cuvant.
Incerta (dar frumoasa!)

2. Se spune ca "Niciodata nu trebuie sa spui niciodata!", insa tu esti convinsa ca NICIODATA:
Niciodata nu spun niciodata! :)

3. Cum ai defini iubirea in cat mai putine cuvinte?
Iubirea este cel mai important lucru in viata...cel putin pentru mine! Toate celelalte lucruri sunt pe locul 2! Bineinteles, nu cred ca exista o definitie pentru un asemenea sentiment!

4. Daca o persoana iti face rau intentionat, cum reactionezi? Ii platesti cu aceeasi moneda sau o ierti?
Depinde, de obicei sunt o persoana sufletista si destul de "iertatoare" ca sa zic asa. Daca iubesc pe cineva o sa incerc sa inteleg motivele si sa iert, insa nu este regula generala. Totusi, cert este ca nu sunt adepta razbunarii! Mereu am fost un om pasnic! :)

5. Te-ai intrebat vreodata care este rolul tau pe aceasta lume? Si daca raspunsul este afirmativ, ai gasit raspuns?
Daaa, de nenumarate ori! Tind sa gandesc mult prea mult si sa intorc problemele pe toate partile. Sunt o persoana care traieste fiecare sentiment la maxim! M-am gandit si bineinteles ca nu am gasit un raspuns si probabil nu il voi gasi! Cert este ca incerc in fiecare zi sa ma bucur de lucrurile marunte si sa nu ma las doborata de ganduri negative sau de stres. Avem doar o viata si trebuie sa profitam de ea!

6. Ce ai schimba la oameni?
Rautatea! As vrea ca toti oamenii sa aiba un suflet bun si pur si sa traim cu totii linistiti si fericiti!:))

7. Daca ai putea da timpul inapoi ai schimba ceva din trecutul tau?
As tinde sa spun ca da, insa sunt convinsa ca fiecare lucru care mi s-a intamplat a fost pentru ca asa a trebuit sa fie si ca a facut parte din povestea vietii mele. Nu putem sa controlam fiecare miscare pe care o facem si nici nu are rost sa regretam trecutul. Imi iubesc viata asa cum e, cu bune si cu rele! ♥

8. Care este persoana pe care o admiri cel mai mult?
Sunt doua, parintii mei! Ii admir pentru relatia pe care o au si care dureaza de atatia ani de zile. Ii  admir pentru ca se vede pe ei ca se iubesc si acum si nu exista doar obisnuinta intre ei, ci si iubire. Sunt un exemplu pentru mine din acest punct de vedere si imi doresc si sper sa am parte de acelasi lucru in viata.

9. Ce faci cand vezi pe cineva necunoscut plangand?
Nimic. Cred ca ar fi ciudat sa merg la o persoana necunoscuta sa o intreb de ce plange. Daca eu as fi cea care plange pe strada sau intr-un loc public stiu ca as dori sa fiu lasata in pace si ma gandesc ca probabil si persoana respectiva are nevoie de acelasi lucru. Nu contest, se poate sa gresesc...

10. Daca ai afla ca mai ai doar o zi de trait, cum ai petrece-o?
Langa familia mea!

11. Gandeste-te cum erai acum 5 ani? Ce aspiratii si vise aveai? Ai realizat ceva din tot ceea ce aveai in plan?
Acum 5 ani aveam 20 de ani si eram studenta. Am realizat multe din lucrurile pe care mi le doream: am terminat o facultate, un masterat, am dat de carnet, lucrez in turism, am dezvoltat un blog pe care il iubesc, am trait din plin, m-am distrat si m-am bucurat de tinerete si ma bucur in continuare! Bineinteles, sunt inca lucruri pe care mi le doream atunci si mi le doresc si acum si nu s-au realizat, insa nu pentru ca nu as fi avut destula ambitie, ci pentru ca tara in care traim ne pune bete in roate. Dar nu-i nimic, toate la timpul lor! :)

12. Daca ai putea sa aflii ceva din viitorul tau ce anume ai vrea sa stiu?
Nu as vrea sa stiu ce imi rezerva viitorul. Viata nu ar mai avea farmec daca am sti tot ce urmeaza sa se intample!

13. Te deranjeaza cand o alta persoana face un lucru pe care nu il suporti, insa tu la randul tau il faci...
Cu siguranta sunt multe, desi nu imi vine acum in minte vreun exemplu in afara de cel cu pixul! :))


Ii multumesc Dorinei pentru ca mi-a dat mai departe acest tag frumos, mi-a facut placere sa raspund la intrebari! Sper ca v-a facut si voua placere sa imi cititi raspunsurile si il dau si eu mai departe catre oricine doreste sa-l faca! Iar pentru cine nu are blog, va invit sa raspundeti la intrebari in sectiunea de comentarii de mai jos!


Iar la final va las cu o melodie care imi sta pe creier de zile intregi! I just love Maroon 5!!!



P.S.: Mi-e dor de voi si de a avea timp sa scriu pe blog zilnic! :(




Kisses,

Share:

0 comentarii