May 2013 Favorites


Luna mai a fost una excelenta pentru mine, nu doar pentru ca a fost ziua mea de nastere sau pentru ca este luna mea preferata din an, ci si pentru experientele pe care le-am trait! Cateva lucruri v-am povestit deja, iar altele prefer sa ramana personale, insa aveam nevoie de o luna asa de frumoasa ca cea care tocmai a trecut, desi stresul de la lucru e tot mai mare, intrand in sezonul concediilor! Din pacate din acest motiv blogul a ramas pe locul doi, insa dupa cum vedeti, m-am straduit sa nu il abandonez de tot. Stiti ca nu rezist sa nu postez!:))

In alta ordine de idei, am ajuns la o noua postare cu favoritele lunii, asa ca iata ce produse mi-au cazut cu tronc in perioada ce a trecut:



1. Avon Clearskin Professional Deep Pore Cleansing Scrub - seamana foarte mult cu gelul de curatare de la Garnier Pure Active pe care l-am avut si mi-a placut, insa acesta mi se pare si mai reusit. Este un gel de curatare ca o pasta alba, cu particule micute abrazive in el. Imi place foarte mult senzatia racoritoare pe care o lasa, mirosul, dar si efectul sau! Nu stiu inca ce efecte are pe termen lung, insa va voi tine la curent!

2. ELF Studio Complexion Perfection Powder - un produs veteran in colectia mea de machiaj! Imi place foarte mult aceasta pudra, am avut-o de mai multe ori si probabil o voi mai cumpara si pe viitor, desi se termina destul de repede. Cel mai mult imi place ca lasa un efect foarte natural pe ten, nu il incarca absolut deloc si matifiaza frumos!

3. Urban Decay Naked 2 Eyeshadow Palette - mai e nevoie sa spun ceva? Mai e? Ok, va spun! O adoooor! Stiti cat de tare mi-am dorit-o pentru ca s-a regasit pe toate wishlist-urile pe care le-am facut in ultima perioada!:)) Nu mi-a inselat asteptarile, culorile sunt amazing, pensula este amazing, gloss-ul este amazing...sunt indragostita si consider ca Naked 1 si Naked 2 sunt cele mai bune investitii in materie de make-up pe care le-am facut pana acum!

4. Jealousness Pure Flawless Whitening Two-Way Foundation - am vorbit recent despre ea AICI.

5. Naturalis - apa naturala de trandafiri - am folosit-o si pe post de lotiune tonica si pe post de apa micelara/demachiant si mi-a placut foarte mult! Se simte natural pe ten, miroase frumos si curata bine in acelasi timp! Chiar o recomand, vine in cantitate mare (330 ml) si nu contine ingrediente daunatoare pentru ten!

6. Avon Anew Vitale Gel Cleanser - iubesc acest gel de curatare!!! Nu cred ca va mai lipsi prea curand din baia mea! Miroase extraordinar (recunosc ca asta ma incanta la el!) si curata foarte bine! I love it!

7. Avon Ideal Flawless foundation - pot spune ca am redescoperit acest fond de ten, pentru ca mult timp a stat uitat intr-un colt din sertar. I-am dat din nou atentie si imi place super mult cum arata pe ten, este foarte natural si acopera binisor in acelasi timp! Din pacate nu rezista cat mi-as dori, insa nici nu promite sa fie un fond de ten rezistent la transfer...

8. L'oreal Studio Matt and Messy Shine Free Salt Spray - un produs care din cate stiu eu nu se gaseste (inca) in Romania. Eu l-am achizitionat din Grecia si m-am bucurat enorm cand l-am vazut, pentru ca trageam deja de prea mult timp de cel de la Sacha Juan. Imi place si acesta la fel de mult (desi nu miroasela fel de minunat) si probabil il voi mai cumpara si data viitoare cand merg in Grecia (daca nu apare intre timp si la noi!). P.S.: A costat in jur de 30 lei din cate tin eu minte.

9. Oriflame Volume Build Mascara - incerc de mult timp sa fac un review acestui rimel pentru ca merita si il voi face intr-un final, insa pana atunci va spun ca imi place enorm si ca imi ofera tot ce imi doresc de la un rimel!

10. Kallos Silver Reflex Shampoo - pentru ca ador efectul pe care il da parului blond! Eu il aplic o data sau la doua spalari consecutive si apoi nu mai e nevoie sa-l aplic la urmatoarele 3-4 spalari pentru ca efectul ramane in par! Love it!

11. Poate e ciudat sa vedeti in lista o poza cu mine, insa am pus-o pentru ca parul meu blond a facut parte din "favoritele lunii"! Imi place surprinzator de mult cum imi sta blonda si chiar am luat in calcul sa ma vopsesc complet pe viitor.Totusi, ramane de vazut, poate mi se face frica!:))



What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii