Castiga cel mai vesel telefon: Nokia Lumia 630!


Sunt pasionata de gadget-uri de cand ma stiu, iar smartphone-urile, bineinteles, sunt o slabiciune de-a mea! Mi-e tare greu sa stau mai mult de doi ani cu un telefon si imi place sa fiu mereu la curent cu ultimele noutati! Desi pana acum eram o fana ferm convinsa a telefoanelor cu sistem de operare Android, dupa ce am butonat un Windows phone, well...mi-am schimbat putin parerea! ♥ ☺

Cu un ecran superb, de 4,5", ÅŸi procesor quad core, noul Nokia Lumia 630 are o viteză de procesare fantastică, oferindu-Å£i o experienţă de utilizare superioară, la un preÅ£ convenabil. Sistemul Windows Phone îţi oferă cele mai noi ÅŸi mai utile caracteristici. Te poÅ£i bucura de o experienţă de utilizare excepÅ£ională ÅŸi de sincronizare în timp real ÅŸi fără probleme, din orice ecran.
Iti poti personaliza telefonul Nokia Lumia 630 pentru a-l recunoaşte după culoare. Carcasele inter-schimbabile sunt disponibile în culori intense, potrivite oricărei toalete sau dispoziţii. Nu te vei mai plictisi niciodată de ecranul de start. De asemenea, iţi poţi personaliza cu uşurinţă culoarea pictogramelor live ale telefonului tău, pe acest ecran luminos, superb.


Specificatii principale:
  • Dimensiune senzor camera primara: 5MP;
  • Dimeniune afisaj: 4,5"
  • Rezolutie afisaj: FWVGA (854x480)
  • Nume procesor: Snapdragon 400;
  • Durata maxima de convorbire 3G: 13,1 h;
  • Capacitate baterie: 1830mAh;
  • Culori: verde, galben, portocaliu, negru, alb.



Astazi aveti ocazia sa castigati un smartphone Nokia Lumia 630, care sa va faca si voua viata mai vesela!

Reguli:
1. Lasati un comentariu la aceasta postare in care sa imi povestiti ceva care sa aiba legatura cu numarul "630" (nu trebuie sa fie ceva real, apelez la imaginatia voastra). De asemenea, puteti lasa mai multe comentarii, nu sunteti limitati la un singur entry.
Ex.: O poveste ce incepe cu o alarma ce suna la ora 6:30.

2. Sa dati like paginii mele de Facebook: Anda Zelenca Makeup & Beauty (click AICI);

Deadline: 25.06.2014 (ora 23:59).
Castigatorul va fi ales pe 26 iunie 2014.
Premiu: un Nokia Lumia 630!



Hugs,

Share:

0 comentarii