May 2014 Favorites!


Hello!

Pana astazi, m-am gandit sa nu fac luna aceasta favoritele lunii, pentru ca nici nu am avut timp sa fac pozele asa cum imi plac si pentru ca nici nu am atatea produse noi de aratat! Insa din iubire pentru genul acesta de postari mi-am zis ca e pacat sa le ratez, mai ales pe cele pentru luna mai, preferata mea! :) Produsele pe care le veti vedea mai jos chiar au facut parte din rutina mea zilnica (sau aproape zilnica) in toata luna mai si continui sa le folosesc cu drag si in luna iunie!


1. Palmers Cocoa Butter Formula - Natural Bronze: o crema cu bronzare treptata, pe care am primit-o cadou de ziua mea. Am iubit-o foarte tare pe cea de la Dove, iar cand a disparut de pe piata o parte din mine a murit (drama queen writing here!). Din cate stiu, aceasta varianta de la Palmers nu se gaseste si in Romania si imi pare rau ca o prezint fara o varianta de a o achizitiona. Insa trebuie sa o mentionez, pentru ca mi-a placut foarte mult! Isi face efectul foarte repede, miroase frumos, intra repede in piele si pana acum, nu mi-a lasat pete! Iar daca va intrebati daca miroase a autobronzant, trebuie sa va spun ca da, insa nu foarte puternic. Totusi, pe mine personal nu ma deranjeaza acest aspect!

2. Oriflame The One Illuskin foundation - review AICI.

3. B.U. In Action Sensitive Anti-perspirant: pe langa faptul ca miroase extraordinar, isi face si treaba foarte bine! Il voi cumpara din nou, asta e sigur!

4. SkinCode Advanced Skin Perfector - review in curand. Pastrez misterul. :)

5&6. B.U. Candy Love - mi-a placut inca de cand a aparut! Miroase a bombonele si e foarte girly! Love it! Am folosit si spray-ul si parfumul cu mare drag toata luna! 

7. Oriflame The One Illuskin Powder - review AICI.

8. Clinique True Colour palette - ii voi face si acesteia un review in curand, insa pana atunci, trebuie sa va spun ca in ea mi-am gasit blush-ul ideal! 

9. Indola Wonder Blow Dry - review in curand!.



Care au fost produsele voastre preferate in luna mai?






Kisses,

Share:

0 comentarii