2013 Wishlist


The time has come to show you what are the most important things on my wishlist for 2013! I can't say I want that many material things, but the ones that I want are really important to me and kind of expensive (at least two of them), so I won't be upset if maybe I can't buy them all until the end of this year. Sometimes life gets in the way and I may have other priorities, these are just material things! But a girl can dream, right?:)) So, are you curious what's on my wishlist this year? Well...here we go...

A venit momentul sa va arat ce se afla pe wishlist-ul meu in anul 2013! Nu pot sa spun ca imi doresc foarte multe lucruri materiale anul acesta, insa acele cateva pe care le-am pus pe lista (cel putin cateva dintre ele) sunt destul de scumpe si nu ma voi supara daca nu voi reusi sa le cumpar pe toate intr-un singur an! Poate vor interveni si alte prioritati, pentru ca asa e in viata, insa "a girl can dream", nu-i asa? Sunteti curioase sa vedeti mai in detaliu ce am pe lista si mai ales, de ce? Ei bine, sa vedem...




DSLR or Mirrorless camera

My biggest dream this year would be to finally own a DSLR or a Mirrorless camera! I don't really know yet what brand or model I want, because I don't know the budget I'll be able to alocate for it. The perfect one for me would be Canon EOS 600D (aka Rebel T3i) because it has a flip-out screen that would be very useful for my Youtube videos. And of course, after I will manage to buy this camera I will want an smaller aperture lens, so I can have nice & artistic blurry background in my videos and photos! Obviously, the most important thing for me is to give you guys articles & videos in the high quality and I will work my ass off to make that happen!:) Since I started this blog I developed a passion for photography, I love to take pictures for product reviews, I love to take pictures in nature and even though I'm still a begginer, I want to learn as much as I can and I don't want to be limited by a compact camera!

Cel mai mare vis al meu este sa imi cumpar o camera DSLR sau Mirrorless! Nu stiu inca brand-ul sau modelul pentru ca nu stiu inca nici ce buget ii voi putea aloca. Ideal pentru mine ar fi Canon EOS 600D pentru ca are ecran detasabil si m-ar ajuta foarte mult cand filmez. Si bineinteles, dupa ce o voi cumpara, imi doresc si un obiectiv cu apertura mica, pentru a putea obtine acel background blurry in video-uri si poze, care arata foarte profesional, dar si artistic in acelai timp. Imi doresc sa va ofer articole & clipuri la cea mai inalta calitate, iar cu timpul voi face tot posibilul sa se intample asta! De cand am acest blog am ajuns sa iubesc fotografia, ador sa fac poze la produse, ador sa fac poze in natura, ador tot ce tine de acest domeniu (chiar daca sunt doar o amatoare) si vreau sa invat cat mai mult si sa nu fiu limitata de un aparat compact!




iPad mini, tablet or a new smartphone
I would love to get the new iPad mini (or any other iPad, even an older version) or a tablet or a new smartphone (Samsung S3 or at least S2). I don't want a new smartphone AND a tablet. Either one will do! :)) My smartphone is starting to get old and it's really getting on my nervs with all the delays and with the way it freezes on me. However, I may let this "wish" for the end of the year, because the DSLR camera is more important for me!

Mi-ar placea foarte mult noul iPad mini (sau orice alt iPad hi hi) sau o tableta Samsung sau un nou smartphone (visez la Galaxy S3 sau macar S2). Nu imi doresc si telefon nou si tableta, una dintre ele este de ajuns!:)) Telefonul meu incepe sa dea semne ca e depasit si obosit si ma enerveaza tot mai tare cand trebuie sa stau dupa el sa "gandeasca" sau cand da erori. Insa cel mai probabil voi lasa in stand-by aceasta dorinta pana la sfarsitul anului 2013.



 High-end foundation
I really want to try a high-end foundation! Don't know what brand yet, but maybe I will buy Estee Lauder Double Wear first.

Imi doresc foarte tare un fond de ten high-end! Nu m-am hotarat inca de la ce brand totusi! Cel mai probabil Estee Lauder Double Wear, dar nu e nimic batut in cuie. :)



High-end concealer
And I also want a high-end concealer! The perfect one would be Make Up Forever Full Cover, but I heard good things about MAC PRo Longwear too!

De asemenea, imi doresc si un concealer high-end! Cred ca cel mai tare mi-as dori concealer-ul Full Cover de la Make Up Forever, insa am auzit si despre Pro Longwear de la MAC ca ar fi foarte bun.



Naked 2 by Urban Decay
Naked 2 from Urban Decay is on my wishlist since it was launched but I haven't got a chance to get it yet! But I'm not giving up, it will be mine! You know Urban Decay eyeshadows are my favorite!

Paleta Urban Decay Naked 2 ati mai vazut-o in cateva wishlist-uri deja! Nu am reusit inca sa o iau, dar tot nu ma las, va fi a mea! Stiti ca fardurile Urban Decay sunt favoritele mele!



The Vice Palette by Urban Decay
UD The Vice Palette!Especially for that amazing electric blue (Chaos)! I'm soooooo in love with that color!

UD The Vice Palette! In special pentru acel albastru electric (Chaos) pe care il contine si de care m-am indragostit iremediabil!!!:X



Nude'tude Palette by The Balm
Nude'tude from The Balm is another product that everybody loves, and as a neutral eyeshadows junkie as I am, I have to own it too...right? :))

Si paleta Nude'Tude de la The Balm este foarte laudata in mediul online, iar ca o "neutral palettes junkie" ce sunt, normal ca mi-o doresc si eu! Costa aproximativ 120 lei din cate stiu, un pret destul de ok din punctul meu de vedere.



Real Techniques Brushes by Samantha Chapman
Love these two sets and I've been wanting to get them since last year. This year I'm not leting them get away!:))

Imi doresc de ceva timp aceste doua seturi insa din diferite motive tot am amanat sa le achizitionez. Anul acesta nu se va mai intampla asta, deoarece mi le doresc foarte mult!




Well...these are the things that I really want to buy in 2013! 
What products are on your wishlist?
*
Cam astea sunt lucrurile cele mai importante de pe lista mea. 
Voi ce produse va doriti in anul 2013?




Kisses,

Share:

0 comentarii