E.L.F Make-up Haul


N-am facut de foarte mult timp o comanda la ELF, insa datorita concursului lor cu cele 2 Ipad-uri din perioada Craciunului, nu m-am putut abtine sa nu comand si eu ceva si sa imi incerc norocul!:)) Oricum aveam nevoie de primer, care mi se pare foarte ieftin si foarte bun, insa pe langa asta am mai mi-am mai luat 3 lucrusoare de care aveam neaparat nevoie...sau nu!:))





ELF Studio Contouring Blush & Bronzer
Mi-am dorit de ceva timp acest duo blush & bronzer insa din motive pe care nici eu nu le stiu, am tot amanat sa-l cumpar. Am inteles ca ar fi un bun dupe pentru blush-ul Nars Orgasm si bronzer-ul Nars Laguna. Cu siguranta il veti vedea "in actiune" in urmatoarele mele tutoriale.




ELF Essentials Lipstick - Posh
Rujurile ELF sunt printre preferatele mele, asa ca trebuia sa mai imi cumpar o nuanta! Imi place atat consistenta lor, cat faptul ca sunt foarte pigmentate & rezistente. De data aceasta am ales "Posh", un rosu spre visiniu foarte frumos. Este o idee mai intens decat pare in swatch-ul de mai sus.



ELF All Over Cover Stick - Light Beige
Am avut acest stick si in trecut si chiar nu mai tin minte ce parere am avut despre el, insa stiu ca nu am fost prea impresionata. I-am mai dat o sansa pentru ca este foarte laudat de fetele de pe Youtube si am ales si o alta nuanta, care mi se potriveste mult mai bine. Cantitatea este destul de micuta (exact cat vedeti in poza), insa daca raportam la pret, eu spun ca este mai mult decat suficient.



ELF Eyelid Primer - Sheer
Primer-ul de la ELF este unul dintre produsele mele preferate de la aceasta firma si mereu il recomand! Este extrem de bun si in cazul meu isi face treaba la fel de bine ca Urban Decay Primer Potion. M-a si tinut foarte mult, l-am folosit la mai bine de jumatate din machiajele de pe acest blog. :)



Care sunt produsele voastre preferate ELF? Astept cu drag recomandarile voastre!



Kisses,

Share:

0 comentarii