Review: Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream


Hello!


A trecut mult timp de cand detin BB cream-ul pe care vreau sa vi-l prezint azi, cred ca este chiar al doilea pe care l-am cumparat dintre cele asiatice. Motivul pentru care nu am vorbit inca despre el este deoarece nu se afla chiar printre preferatele mele, insa la o privire mai atenta, am realizat ca merita mentionat, deoarece oricum este mai bun decat majoritatea BB cream-urilor "drugstore", produse de marile companii de make-up. In alta ordine de idei, va prezint Skinfood Good Afternoon Peach Green Tea BB Cream.



Desi probabil v-ati dat seama deja si da, si acesta este un BB Cream asiatic! Brand-ul Skinfood este foarte renumit, provine din Korea si are o imagine foarte misto (if you ask me!) Aceste produse merg pe principiul "mancarea care este buna pentru sanatatea ta, este de asemenea buna si pentru pielea ta" si din acest motiv, contin ingrediente naturale, pe care noi le consumam zi de zi (sau frecvent) cum ar fi: oua, lapte, avocado, orez, rosii, morcovi, miere, diferite fructe, ceaiuri si multe altele! Dar daca sunteti curioase, puteti afla mai multe despre aceste produse - AICI.

Totusi, sa va spun mai multe despre BB Cream-ul pe care l-am testat eu de la aceasta firma:

- este special formulat pentru tenul gras, insa eu nu l-am gasit deloc matifiant, ba din contra, il gasesc destul de uleios pentru un ten gras. Mie imi luceste fata dupa aproximativ 2 ore de la aplicare. Din acest motiv l-as gasi mai potrivit pentru un ten normal sau uscat.
- puterea de acoperire este mica spre medie, in functie de cat produs puneti. Nu acopera nici pe departe ca cele de la Missha, Lioele si chiar si Skin79 (cel auriu mi-a placut mie!), insa acopera mai bine decat Garnier BB Cream (primul, cel pentru ten normal) sau Maybelline Dream Fresh BB Cream. Are aceeasi consistenta mai densa. ca toate BB cream-urile asiatice, iar daca nu va doriti ceva cu putere mare de acoperire, aceste cu siguranta va fi pe placul vostru!
- contine SPF20, un lucru mereu benefic pentru tenul nostru, indiferent de anotimp!
- miroase extrem de frumos (a piersici...cred), insa parfumul este foarte discret, deloc deranjant.
- vine ambalat intr-o cutiuta extrem de frumoasa, pe care imi pare rau ca am aruncat-o si nu mai am cum sa v-o arat! Este vorba despre o cutiuta de carton sub forma de plic de ceai. Pot sa spun ca are cel mai reusit packaging dintre toate BB Cream-urile pe care le detin.
- vine in mai multe nuante, iar eu am ales vairanta #2 Natural Beige.


Swatch:


Il puteti gasi pe Ebay la un pret foarte accesibil - 8.87 $. Il puteti gasi la acest seller, de la care l-am achizitionat si eu si de care am fost intotdeauna multumita!

In concluzie, pot spune ca acest BB Cream nu este chiar preferatul meu deoarece nu s-a potrivit prea bine tenului meu, insa sunt deschisa sa incerc alte variante (pentru ca aceasta nu este singura) si poate chiar alte produse, deoarece imi place foarte mult imaginea si principiile brand-ului Skinfood!




Voi ati incercat produsele Skinfood?




Kisses,

Share:

0 comentarii