Review Athena's Treasures: Unt De Corp Bio Vanilla & Masca De Par Bio Aloe & Avocado

*RO only


In luna Decembrie am avut ocazia sa testez doua produse de la o firma despre care nu am mai auzit pana acum: Athena's Treasures, de pe site-ul Crina Shop. Recunosc, am fost putin sceptica la inceput, tocmai pentru ca nu mai auzisem nimic despre aceste produse, insa se pare ca nu am avut de ce, deoarece m-au impresionat si chiar sunt pe placul meu si le folosesc cu drag de cand le am!


Unt de corp Bio cu aroma de vanilie
Primul lucru care m-a impresionat la el: este cel mai tare (la propriu!) unt de corp pe care l-am incercat vreodata! Are intr-adevar consistenta unui unt, insa nu lasa pelicula grasa si se absoarbe foarte repede in piele. Stiti ca sunt lenesa in ceea ce priveste aplicarea cremelor de corp, iar daca acestea intra greu in piele au cele mai mari sanse sa ramana uitate pe un raft. Nu a fost cazul aici, deoarece imi place foarte mult si efectul acestui unt si aroma sa. Miroase a vanilie (era destul de previzibil ca voi alege aceasta aroma!☺) si aroma persista pe piele chiar si dupa ce il aplici. Personal, imi place sa il folosesc imediat dupa baie/dus seara, deoarece intra mai repede in peiele si imi lasa o senzatie de piele catifelata pe tot parcursul noptii. Costa 39 lei (pt. 200 ml) si il gasiti AICI, intr-o multitudine de arome. Mie personal mi-a fost tare greu sa aleg si de aceea am mers pe vanilia mea iubita, nu dau niciodata gres cu ea!:))



Masca de par Bio cu Aloe & Avocado
- pentru par gras - 
Nici masca de par nu se lasa mai prejos! Este foarte, dar foarte hidratanta si chiar o aseman la efect cu iubitele mele masti de la Kallos. Lasa parul foarte moale si catifelat si cel mai important...foarte usor de pieptanat!:) La fel ca untul de corp, miroase delicios si este o adevarata placere sa o folosesc. Stiti ca am o slabiciune pentru produsele care miros frumos si ca nu imi plac cele fara aroma! That's just me!:) De asemenea, nu este nevoie sa aplicati o cantitate foarte mare ca sa isi faca efectul (ca in cazul altor masti), o singura trecere cu degetele prin borcanas este suficienta pentru intreg parul. Personal, o tin aproximativ 10 minute in par, iar apoi clatesc. Nu imi lasa parul unsuros si nici nu mi-l face sa se ingrase mai repede, deoarece este special creata pentru parul gras. Insa oricum, daca aveti grija sa aplicati mastile pe care le folositi doar la de la jumatatea parului in jos, nu ar trebui sa aveti probleme de genul cu niciuna. Costa 32 lei ( pt. 200 ml) si o puteti gasi AICI. Se mai gaseste si in variantele urmatoare: pentru par normal, cu matase si miere si pentru par uscat, cu masline si struguri.


Ati incercat produse de la aceasta firma pana acum? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,




*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii