Review: ELF Studio Flawless Finish foundation


Hello ladies!


Nici nu aveti idee prin cate aventuri am trecut pentru a putea scrie aceasta postare! De ieri nu imi mai pot deschide laptop-ul pentru ca iar mi s-a stricat cablul de alimentare si tot de atunci incerc sa postez de pe telefon prin aplicatia blogger pentru Android de care de altfel sunt foarte dezamagita. Nu mai intru in detalii ci ma bucur ca pot scrie direct de pe Google Chrome de pe telefonul meu (pe care il ador btw)! Am putut sa rezolv totul cu el: poze frumoase, program de editare, resize, etc., iar acum ca vad ca pot scrie din browser sunt si mai fericita!


Voiam de ceva timp sa va povestesc despre fondul de ten de la Elf Studio, pe care il folosesc deja cu drag de cateva luni (nu exclusiv, dar destul de des). Din cate stiu, este singurul fond de ten lichid ELF si probabil din acest motiv, multe sunteti curioase sa aflati cate ceva despre el.


In ceea ce priveste ambalajul, imi place foarte mult, este foarte elegant si simplist. Uneori mai putin inseamna mai mult. De asemenea, imi place sticla mata, da un plus de eleganta! Si poate cel mai important aspect - are pompita!


CARACTERISTICI:

- contine aproximativ 24 ml de produs, deci mai putin decat un fond de ten normal;
- este oil free;
- are SPF 15;
- putere medie de acoperire;
- arata natural pe fata si nu lasa un aspect de masca;
- costa 39 lei.


Eu am ales nuanta Sand si mi se potriveste foarte bine acum, insa pe timpul iernii s-ar putea sa fie putin inchis. Totusi, nu sunt foarte bronzata, asa ca nu bag mana in foc. 
Experienta mea cu el, ca posesoare de ten gras, este una per total buna. Acopera ce imi doresc eu sa acopere, arata super pe ten, insa mi-ar fi placut sa reziste mai mult. Totusi, nu o sa o iau ca pe un minus pentru ca nici nu promite asta.

Puteti vedea acest fond de ten "in actiune" AICI!

Swatch:

Puteti gasi acest fond de ten pe www.eyeslipsface.com.ro


Voi ati incercat acest fond de ten? Ce parere aveti despre el?




Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii