My current skincare routine! | Rutina mea de ingrijire a tenului!

Hello!


A trecut prea mult timp de cand v-am prezentat rutina mea de ingrijire a fetei, asa ca am considerat ca a venit momentul sa va vorbesc putin despre asta. Desi nu sunt nici pe departe vreo experta in domeniu, poate sunteti curioase sa stiti ce produse folosesc eu pentru ingrijirea fetei in acest moment! :)


Dimineata:
Imi incep dimineata prin a ma spala pe fata cu gelul de curatare Pure Skin de la Oriflame (acesta se schimba mereu, nu il folosesc cu loialitate, insa sunt multumita de el!). Urmeaza sa folosesc apa de trandafiri Naturalis pe post de apa tonica. Imi place cum miroase si faptul ca imi ofera o senzatie de prospetime! Este un produs care imi place foarte mult si pe care il voi mai cumpara si in viitor (si btw, este maaare si costa doar 18 lei)!

Apoi, in functie de stare si de nevoi, inainte de fondul de ten, folosesc ori crema Vichy Normaderm, ori BB cream-ul Vichy Idealia. Daca nu aplic fond de ten, ci un BB cream asiatic, atunci nu mai folosesc si crema hidratanta in prealabil, deoarece sunt destul de hidratante. Iar in unele zile, cand imi doresc un efect mai sunkissed, folosesc lotiunea autobronzanta (wash-off) pentru fata St. Tropez, inainte sa aplic fondul de ten.

Pe post de spray de fixare folosesc Liz Earle Instant Boost Skin Tonic Spritzer sau chiar spray-ul fixator MUA Pro-Base. Primul imi place extrem de mult si ca lotiune tonica (ceea ce este el de fapt!) si pe post de spray de fixare sau refresher. Cred ca imi va parea tare rau cand il voi termina! :(

Seara:
Imi incep tot ritualul de seara prin a ma demachia (evident!). Pentru ochi, folosesc demachiantul Avon, desi nu este preferatul meu (prefer demachiantele Bioten pentru asa ceva). Pentru fata, in acest moment folosesc demachiantul & tonicul Bioliv de la Cosmetic Plant, care isi face bine treaba, dar si miroase delicios, a scortisoara! Yum! 
Apoi, o data la 2-3 zile, la dus, folosesc gelul de curatare abraziv Avon Clearskin Professional Deep Pore Cleansing Scrub. Este foarte asemanator cu cel de la Garnier (Pure Active 3 in 1) si chiar imi place foarte mult!

In ceea ce priveste ingrijirea tenului meu predispus la acnee, recent am inceput sa folosesc crema Retin-A. Desi am cumparat-o acum cateva luni (am folosit-o doua-trei zile dupa ce am cumparat-o si apoi am uitat-o in sertar, hi hi!), abia acum m-am hotarat sa ma tin de ea, sa vad intr-adevar ce poate sa faca. Daca voi vedea efecte impresionante, promit sa va anunt. Pana acum ma inteleg ok cu ea si nu mi-a creat nicio reactie adversa. 
Apoi, deoarece dupa ce aplici o astfel de crema , fata are nevoie de ceva puternic hidratant, eu folosesc Healing Cream de la Mario Badescu, care imi si hidrateaza tenul, dar ma si ajuta sa imi vindec mai repede petele de pe fata. 
- aproximativ o data pe saptamana folosesc si serul Lancome Genifique, deoarece am 25 de ani si trebuie sa incep sa previn ridurile...din pacate!:(
L.E.: Realizez acum ca nu am pozat nicio crema de ochi. Recunosc, nu sunt destul de disciplinata incat sa folosesc chiar zilnic, insa atunci cand folosesc, aplic Ceramide Eye Gel de la Mario Badescu.


Cand tenul imi face surprize "placute" (de obicei in perioada "aceea" a lunii!), folosesc ori Vichy Normaderm Hyaluspot, ori Mario Badescu Buffering Lotion (aceste doua produse le folosesc direct in locurile problema). Iar cand nu folosesc crema de fata Retin-A (pentru ca nu o folosesc chiar zilnic, ci mai degraba o data la 2 zile), aplic Anti Acne Serum, tot de la Mario Badescu. Atentie! Niciodata nu combin Retin-A cu alte tratamente pentru acnee. Poate este posibil, insa mie imi este frica si prefer sa procedez asa.

Masti:
Trebuie sa recunosc ca nu sunt vreo mare fana a mastilor si ca sunt produsele pe care le aplic cel mai rar. Nu stiu exact de ce, poate ca uit, poate ca nu simt nevoia, poate ca nu ma atrag...sau poate ca sunt doar o lenesa! :)) Totusi, am folosit de cateva ori Mario Badescu Silver Powder, care se aplica cu un disc de vata imbibat in apa, iar in momentul in care il aplici pe fata se transforma intr-o pasta. Trebuie sa ma ambitionez sa folosesc acest produs in fiecare saptamana, pentru ca sunt sigura ca mi-ar face numai bine tenului!


Cam acesta ar fi "arsenalul" meu de frumusete! Daca mai aveti intrebari sau doriti review pentru un anumit produs, let me know!



Kisses,

Share:

0 comentarii