DM Haul (Balea, Maybelline, Nivea, L'oreal)

Hello!

Acum nu foarte mult timp (a se citi cateva luni) a aparut un nou magazin DM in Timisoara, iar de data aceasta chiar in centrul orasului. Astazi am fost si eu pentru prima data (pentru ca mereu il prindeam inchis, hi hi) si va spun cu mana pe inima ca am ramas surprinsa de cat de spatios este si de varietatea de produse (noi) pe care am gasit-o! Mi-a fost extrem de greu sa ma limitez la cateva produse, dar intr-un final le-am achizitionat doar pe cele pe care le veti vedea mai jos si am plecat cu un wishlist imens pentru lunile urmatoare! ☺


L'oreal Sublime Soft Pure Micellar Cleansing Water
Aceasta apa micelara este deja foarte faimoasa deoarece se zvoneste ca ar fi un dupe perfect pentru cea de la Bioderma (pe care eu nu am incercat-o inca). Bineinteles ca nu am stat pe ganduri si am luat-o! Doar toata blogosfera vuieste despre ea!:)) M-am demachiat azi-noapte cu ea si pana acum imi place, este delicata si a indepartat machiajul foarte bine. Mi-ar fi placut totusi sa aiba si o aroma, cat de vaga, insa este bine si asa. :)
Pret: 17.99 lei

Maybelline Color Whispers - Faint For Fuchsia
In sfarsit au aparut si la noi!!!:X Desi trebuie sa recunosc ca sunt dezamagita deoarece nu vin cu acel logo superb de pe ambalaj cum vin cele din US, but oh well, mai bine asa decat deloc! Mi-a fost tare greu sa aleg o singura nuanta pentru ca mi-au placut aproape toate! Insa il voi testa pe acesta si daca sunt multumia, voi reveni si imi voi cumpara si alte culori!
Pret: 19.99 lei (promo)

Nivea Lip Balm - Milk and Honey
Sunt fana Nivea lip balms de ani de zile, asa ca bineinteles ca nu am putut spune "nu" unei arome pe care nu o detineam inca! Planuiesc sa fac o postare in care sa va vorbesc putin despre ele in curand!:)
Pret: 12.99 lei

Balea Hawaii Pineapple Body Lotion - limited edition
 Am simtit aroma si pur si simplu nu am putut spune nu!!!! Miroase a pina colada! Yum-yum-yuuuum!
Gama de vara de la Balea mereu ma da pe spate! ♥
Pret: 6.99 lei

Tot mirosul m-a dat pe spate si la acest deodorant (ce sa fac, am si eu slabiciunile mele!:)) 
Cu greu m-am abtinut sa nu cumpar mai multe, deoarece toate miroseau superb! 
Pret: 6.49 lei



Voi ce produse iubiti din magazinele DM? Ce imi recomandati sa incerc?



Kisses,

Share:

0 comentarii