The 90's Kid TAG!

Desi nu sunt nascuta chiar in anii '90, ci in 1988, cred ca tot mi se potriveste acest tag, deoarece copilaria mea s-a petrecut in aceasta decada. Mie mi s-a parut fun asa ca am decis sa-l fac si eu! Mersi Anca pentru sugestie!:* 
Btw, am lasat intrebarile in engleza, sper sa nu va deranjeze prea tare!:*



1. Favorite toy's?
Oooo, cu siguranta Tamagotchi si papusile Barbie!:))

2. Favorite adverts?
Cele de pe Cartoon Network. Mereu aratau jucarii si dulciuri fascinante pe care nu le puteam gasi aici in Romania! 

3. N'Sync or Backstreet Boys? 
Am avut o obsesie pentru Backstreet Boys si Spice Girls!:))

4. Weirdest fashion trend?
Pantofii gen Andre. :))

5. Favorite collectable?
Hmmm...eu colectionam reviste Cool Girl si Bravo Girl, insa in anii 90 nu cred ca existau ambele. Inainte de ele cumparam impreuna cu fratele meu revista Popcorn (cand aveam bani, pentru ca era mai scumpa...dar era mai misto pentru ca avea multe postere ha ha) si revista Bravo. De asemenea, colectionam servetele.

6. Favorite Beanie Baby?
Din ce imi spune dl. Google, Beanie Babys au fost o serie de jucarii de plus faimoase in America. Nu au ajuns si la noi, insa eu personal am avut un ursulet polar de plus pe care l-am iubit foarte mult si pe care il chema Coli. Foarte ingenios, stiu!:)) 

7. How many Tamahotchi's did you go through?
Probabil vreo 5 sau 6!

8. Favorite game system and game?
Cu siguranta Mario! Ma jucam pe televizor, pe jocurile acelea cu casete pe care probabil toti romanii le stiu!:)) Cei din generatia despre care vorbim noi astazi cel putin...

9. Favorite Disney Channel original movie?
Eu voi numi un Disney Movie, pentru ca noi nu am avut Disney Channel, ci doar Cartoon Network. Voi alege Ariel pentru ca si in ziua de astazi este preferatul meu! L-am vazut de nenumarate ori, il aveam pe caseta si tin minte ca mi-l puneau parintii mei aproape in fiecare Duminica pe video pentru ca pur si simplu nu ma saturam de el!:)) Asa am ajuns sa imi numesc cainele Max, pentru ca mereu mi-a placut de Max din Ariel si tot asa am ajuns sa iubesc combinatia par rosu-buze rosii!:))

10. Favorite Music Artist?
Britney Spears!!! Era idolul meu, imi cumparam absolut fiecare revista in care a aparut ea!:)) Si acum pastrez dosarul cu toate posterele si toate articolele ce le-am strans...asa...ca amintire!:))

11. Favorite Candy?
Hmmm...inghetata Panda, jeleurile Jellymania...si bineinteles...ouale Kinder!!!:)) Cu siguranta sunt mai multe, dar nu imi amintesc acum...

12. Favorite game?
Din nou, Mario! A! Si Monopoly!:X

13. Favorite Mc'Donalds Happy Meal Toy?
Orice! Mergeam rar la Mc'Donalds, iar atunci cand mergeam era o mare bucurie. Nu prea conta ce jucarii erau la Happy Meal, ma bucuram de orice!:))

14. Favorite book?
Tin minte ca mi-a placut foarte mult Singur pe lume, de Hector Malot.

15. Favorite clothing store?
Nu aveam mall-uri sau magazine de firma din cate stiu eu, asa ca nu imi amintesc un brand anume pe care sa-l fi iubit.

16. What would you watch when you got home from school?
Sailor Moon, Powerpuff Girls, Dexter's Laboratory, Cow and Chicken, Tom & Jerry, Johnny Bravo. Basically everything from Cartoon Network...:))

17. Favorite TV Shows?
Abracadabra si Tip Top Minitop. :))


Sper ca v-a placut acest tag si sper sa-l faceti si voi!



Kisses,

Tags:

Share:

0 comentarii