June & July 2013 Favorites


Luna trecuta am sarit peste favorite pentru ca am simtit ca nu aveam prea multe sa va arat. Multe dintre aceste produse le-am descoperit luna asta dar sunt si altele pe care le folosesc cu succes de luni de zile sau altele care au revenit in rutina mea zilnica de ingrijire dupa o anumita perioada de pauza! Dar sa vedem despre ce este vorba...



Favorite make-up products:
Revlon Colorstay este unul dintre fondurile mele de ten preferate din toate timpurile! Indiferent ca este acesta pentru ten normal/uscat sau cel pentru ten gras/mixt, imi plac ambele foarte mult si sunt foarte ok pentru un orar incarcat deoarece rezista foarte mult pe ten si acopera bine. Luna trecuta l-am cumparat din nou, dupa aproximativ un an de pauza si parerea mea a ramas acelasi: il iubeeeesc!


Cum poate fi o paleta cu cativa dolari atat de buna? Cand am cumparat-o (de pe ebay) nu ma asteptam sa fie cine stie ce, insa acopera perfect cosurile, petele si cearcanele si mai si rezista pe fata mai mult decat oricare alt concealer pe care l-am incercat pana acum. Btw, puteti observa care este culoarea mea dintre toate? :)) Acum m-am mutat la cea de sub ea deoarece sunt mai bronzata. Recomand cu caldura aceasta paleta, este ieftina (aprox. 4$), are multe nuante de concealer si isi face treaba foarte, dar foarte bine!


Faptul ca iubesc paletele Naked nu cred ca mai este o noutate pentru nimeni! Ambele sunt absolut indispensabile in colectia mea de machiaj, sunt cele mai utile si cele mai superbe palete de farduri! Love them to death!!!


Rujurile rosii sunt slabiciunea mea! Dar in ultimele doua luni le-am folosit si mai mult din cauza lipsei de timp. Prefer sa imi fac ceva mai simplu la ochi si sa pun accentul pe buze deoarece merge mai repede, dar si arata feminin si "aranjat" in acelasi timp! Preferatele mele sunt NYX Soft Matte Lip Cream in nuanta Amsterdam si Rimmel London Color Show Off (finish mat) in nuanta Red Fever.


Favorite nail polishes:
Oja aceasta am purtat-o la pedichiura in ultima luna si inca nu m-am saturat de ea! Este extrem de rezistenta, dar si arata foarte bine pe pielea bronzata! Din pacate am spart-o exact dupa ce am facut pozele astea, dar nu-i nimic, o voi cumpara din nou!


Luna aceasta mi-am facut unghii cu gel nude si peste ele am dat cu acest top coat de la ELF. Imi place combinatia la nebunie, arata discret, but "with a twist". :X


Favorite perfume:
Am facut o obsesie si pentru parfumurile de la Zara se pare...de parca mai avea nevoie si de alte obsesii!:)) Mi se par ieftine si miros foarte frumos. Cel din poza de mai sus miroase dulce si sexy si desi nu este un parfum tipic pentru vara, nu este greoi si il pot folosi cu succes si in zilele calduroase.


Favorite skincare & haircare products:
Acest demachiant de la Oriflame a fost cumparat din greseala, deoarece eu intentionasem sa il cumpar pe cel bifazic. Totusi, nu regret ca m-am ales cu acesta, pentru ca imi place foarte mult! Practic se comporta ca o apa micelara, este lichid si nu are nevoie de clatire. Me likey!


Crema de maini ideala pentru poseta! Este micuta, hidrateaza mainile si miroase foarte frumos! Love it!


Un produs pe care eu l-am cumparat din Grecia si din pacate cred ca nu se gaseste inca in Romania. Iubesc spray-urile cu sare de mare si efectul beachy pe care il dau, iar acesta nu face exceptie!:X


Favorite accessories:
*all of them from ROMWE (in afara de bratara, care este de pe ebay). 
P.S.: Pentru acele ceasuri petrecute am facut o obsesie!


Favorite gadget:
Nu pot sa va explic cat de indragostita sunt de telefonul meu! Este primul telefon pentru care nu am mai facut un compromis si mi-am cumparat exact ce mi-am dorit! Mereu alegeam variantele mai accesibile si faceam rabat de la unele chestii, insa de data asta mi-am zis: all or nothing!:))
Face tot ce imi doresc eu sa faca, are memorie mare, este super-mega-rapid, nu se blocheaza, are camera foto buna, are un design deosebit si...este HTC! Imi doresc de foarte mult timp un telefon de la acest brand si iata ca a venit momentul sa il tin in manute! Daca va ganditi sa-l cumparati eu vi-l recomand din tot sufletul, isi merita fiecare banut!!!

Favorite TV Show:
True Blood!!! It gets better and better!


Favorite song:
Miley Cyrus - We can't stop
Stiu ca parerile sunt impartite pentru acest videoclip, insa mie imi place foarte mult, in special melodia! E drept, videoclipul e o idee "too much", insa mie per total imi place si imi place noua Miley!




What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii