LOTD: Chocolate Bronze


Hello!


Astazi vreau sa va prezint un machiaj pe care l-am purtat saptamana trecuta si pe care l-am facut fara scopul de a-l pune pe blog. Rezultatul final mi-a placut atat de mult incat mi-am zis ca trebuie sa fac niste poze, desi nu am facut vreun close-up sau poze la produse. Nu mai stiu exact in ce ordine am folosit produsele, insa le voi enumera si poate o sa va fie de folos! 

Personal, ador machiajele in nuante de maro, bronz si culori pamantii (dar voi stiti deja asta) pentru ca sunt de parere ca imi completeaza trasaturile si ca imi scot ochii in evidenta, desi acestia sunt tot maro.

Sper sa va placa si sa va inspire!







Products used:

Face:
Kat Von D Lock It Tattoo Foundation - Medium 
Anew Face Powder - Fair

Eyes:
Urban Decay Primer Potion
Urban Decay Naked 2 Palette
Sigma Dare Eyeshadow Palette
Urban Decay 24/7 Glide On Eyelier - Zero
Rimmel London Volume X10 Mascara - Black
False Eyelashes

Lips:
Avon 24K White Gold Lipstick - Shimmering Nude



Can't wait to see your feedback! ♥



Kisses,

Share:

0 comentarii