April 2014 Favorites!

Hello!

A mai trecut o luna in zbor, asa ca a venit momentul sa va prezint favoritele mele, de data aceasta pentru luna aprilie! Sunt putin intarziata, ca de obicei, insa sunt sigura ca ma iertati voi! :)



Machiaj:
M-am indragostit de noua mea achizitie, si anume fondul de ten de la Clinique, Superbalanced Makeup. Este un fond de ten minunat, foarte usor, care arata foarte natural pe fata, dar in acelasi timp acopera imperfectiunile foarte bine. As zice ca are putere de acoperire medie, iar in acest moment este tot ce imi doresc! Cred ca gusturile mele incep sa se schimbe! Daca inainte imi placeau fondurile de ten full cover, acum ma indrept spre cele care arata cat mai natural pe fata. Zonele "problema" le pot rezolva cu un corector bun, insa restul fetei prefer sa ramana cat se poate de "natural looking". 
De asemenea, ma bucur ca am reusit sa pun pompita de la MAC pe acest fond de ten si ca nu este nevoie sa torn de fiecare data cand il folosesc, ar fi fost mult mai neconvenabil!


Rimelurile de la Max Factor mereu s-au enumerat printre preferatele mele si dupa cum v-am mai povestit, Masterpiece Max este cel care m-a impresionat cel mai tare in viata mea. Dar sa vorbim despre cel pe care vi-l prezint astazi, si anume False Lash Effect, cel mai vandut rimel de la brand-ul Max Factor. Eu il am in varianta "brown" si imi place foarte mult, arata foarte natural pe gene, insa in acelasi timp le ofera si volum si alungire. Nu este un rimel cu efect natural, chiar ofera acel efect de gene false and I love that!


Pandesc de prea mult timp aceste creioane de buze de la Astor, sperand ca le voi prinde la promotie! :)) Am simtit eu ceva de nu mi-am luat niciunul pana acum, pentru ca le-am prins la o promotie extraordinara in Auchan si anume la 10.70 lei/bucata. Nu m-am putut abtine si mi-am cumparat 4 nuante si chiar nu regret alegerea facuta, sunt senzationale! Miros extraordinar (vanilat), sunt extra-mega-super hidratante si as putea chiar sa spun ca tin loc si de ruj si de balsam de buze. De asemenea, sunt perfecte pentru a fi purtate cu voi in poseta deoarece se aplica foarte usor, fara a avea nevoie de oglinda.


Lipfinity de la Max Factor m-a impresionat in special prin puterea de rezistenta pe care o are, insa si pentru efectul frumos pe care il are pe buze. Este un nude foarte placut, cu tenta rozalie si ma bucur ca se potriveste foarte bine cu tenul meu! Este un produs rezistent la transfer, si cand spun rezistent...va asigur, este REZISTENT!!! Tine pe buze o zi intreaga si ma chinui sa il dau jos chiar si cu demachiant! In concluzie, daca va doriti un produs pentru buze cu adevarat rezistent, aceasta este alegerea potrivita!



Parfumuri:
Cum sa va explic eu in cuvinte cat de tare imi place parfumul asta, cum? Adevarul este ca il stiu de mult timp si de mult timp mi-l doresc, insa nu stiu si nici nu inteleg de ce nu mi l-am cumparat pana acum! Este un parfum cum imi place mie vara, mai fresh, floral si in acelasi timp "serios". Intimately by David & Victoria Beckham este un parfum care miroase mai scump decat este si va spun asta cu mana pe inima! De fiecare data cand il port cineva ma intreaba cu ce m-am dat, iar mama se plange ca miroase toata casa a parfum, imediat dupa ce ma dau cu el. Nu torn parfum pe mine, va promit, pur si simplu este el puternic! O Doamne, il iubesc! :))


Surprise by Heidi Klum este si el un parfum interesant, care m-a cucerit din prima! Are ca ingredient principal trandafirul, insa nu este un parfum clasic de trandafir, pentru ca nu mi-ar placea, este mai complex de atat. As putea sa spun ca este un parfum dulceag si pudrat, insa nu este deloc inecacios ci il gasesc delicat si foarte feminin!


Ingrijirea tenului:
Luna aceasta am avut doar un singur produs preferat (nou) pentru ingrijirea tenului. Este vorba despre exfoliantul facial de la Cosmetic Plant, din gama Bioliv, pe care il ador in special pentru ca miroase a scortisoara! :)) Imi place foarte tare si efectul sau si il folosesc aproape in fiecare zi la dus (de cele mai multe ori asa folosesc gelurile de curatare). Singura plangere pe care as avea-o in privinta lui este faptul ca este putin cam micut ca si cantitate, insa pretul nu este unul piperat si merita din punct de vedere al raportului calitate-pret!


Ingrijirea corpului:
OK, asteptati putin sa cant o oda acestui produs si ma intorc, bine? :)) Doamne, Doamne, Doamneeee...ce miros, ce efect, ce usor de aplicat, ce placere! :)) Acesta este produsul IDEAL pentru mine! Oricat incerc sa ma mint ca ma voi obisnui sa aplic creme de corp sau ca imi place (chestia asta tine maxim o saptamana), tot ajung sa ma dau foarte rar cu ele si astfel ajung sa expire pe raftul din baie! Noroc cu mama, ca le mai foloseste, ca eu sunt un caz pierdut! Dar aici intra in poveste lotiunea de corp sub dus de la Nivea, cu aroma de cacao si lapte! Imi face o adevarata placere sa o aplic asa si am folosit-o aproape zilnic de cand o am. Singurul motiv pentru care nu am aplicat-o zilnic este pentru ca mi-e mila sa o termin, ci nu pentru ca imi este lene, cum fac cu lotiunile obisnuite de corp! Recunosc, nu stiu daca hidrateaza la fel de tare ca o lotiune de corp normala, insa si daca hidrateaza pe jumatate pentru mine tot este bine! La cat de rar folosesc eu cremele de corp, cred ca acum sunt mai hidratata decat am fost vreodata! :)) Deci, long story short, un produs indispensabil pentru mine! Cum il voi termina voi fugi la DM sa imi iau altul, asta e sigur!!! :D


Ingrijirea parului:
Un alt produs de la Cosmetic Plant care m-a cucerit luna aceasta! Este vorba despre samponul seboreglator cu salcie si complex de vitamine B, care imi place pentru ca imi lasa parul surprinzator de usor si plin de volum! Cu siguranta este un produs pe care l-as cumpara si a doua oara!


Accesorii:
Cercelusi delicati si draguti! Mi i-as cumpara in toate nuantele, sincera sa fiu! :))
Ebay seller: here.


M-am indragostit de acest portfard pe care l-am primit impreuna cu crema anticelulitica de la Elancyl. Este foarte dragut si imi place culoarea sa, care ma duce cu gandul la primavara! ♥


Gentuta aceasta am primit-o de Paste si de atunci o port neincetat! Mi-am dorit de mult timp o geanta crem, care sa se potriveasca cu orice, sa aiba si un maner lung, si sa nu fie nici prea mica nici prea mare! Am zarit-o in Camaieu si mi-a furat inima din prima clipa! De atunci, suntem nedespartite! :)


Video:




Care au fost produsele voastre preferate in luna aprilie?






Kisses,

Share:

0 comentarii