Review: Laguna by Salvador Dali


V-am povestit de multe ori despre parfumul Laguna de la Salvador Dali, insa nu i-am facut niciodata un review in adevaratul sens al cuvantului si consider ca trebuie neaparat sa rectific acest aspect! E interesant cum un parfum pe care l-ai intalnit pentru prima data in copilarie (in cazul meu, in clasa a 7-a) poate sa iti ramana intiparit in minte atata timp! Tin minte ca il avea colega si prietena mea cea mai buna de pe atunci, Andreea, si ca ma fascina atat sticluta, cat si aroma sa. Chiar am rugat-o sa il aduca intr-o zi la scoala, sa imi pot parfuma paginile unei agende cu el! La o mica analiza, se poate observa cat de tare ma fascinau parfumurile inca din frageda adolescenta, hi hi! 



Salvador Dali Laguna se gaseste foarte greu din pacate, insa din fericire, cei de la aoro.ro il comercializeaza la un pret mai mult decat avantajos! De cand am descoperit asta, nu m-am mai lipsit de iubitul meu Laguna! 

Dar cred ca ar fi cazul sa va si povestesc putin despre el, nu? Laguna este un parfum floral fructat, lansat in anul 1991. Ce imi place mie cel mai tare la el este complexitatea sa. Parca nu cumperi un parfum, ci trei! La inceput, imediat dupa aplicare miroase citric, apoi isi dezvaluie notele florale si delicate, iar cand se aseaza complet, este dulce si vanilat! Il gasesc perfect pentru vara si trebuie sa recunosc ca si sticluta ma duce cu gandul la o laguna (desi reprezinta niste buze si un nas, ha ha). Probabil culoarea este de vina...si aromele deosebite...
Este foarte ok si in ceea ce priveste rezistenta, chiar daca este o apa de toaleta, ci nu de parfum. Imi place sa il aplic pe esarfe si il simt zile intregi dupa ce l-am aplicat. 

Laguna contine ca note de varf lamaie marocana, ananas, prune, frunze de Galbanum, mandarina, piersica, grapefruit si zmeura. Notele de mijloc sunt irisul italian, iasomia, trandafirul egiptean, lacrimioarele si lemnul de trandafir brazilian. Notele de baza sunt boabele de tonka, ambra, patchouli, nuca de cocos, mosc, vanilia, cedrul si lemnul de santal de Madagascar. (sursa: fragrantica.com
Dupa cum va spuneam, un parfum complex, cu note foarte complexe!

*Puteti gasi acest parfum pe Aoro, la pretul de 56 lei pentru 30 ml, 82 lei pentru 50 ml si 115 lei pentru 100 ml.

Pe final, vreau sa va mai povestesc inca o data despre experienta mea de pana acum cu parfumurile Aoro, pentru ca stiu ca este un subiect controversat. Am cumparat mai bine de 7 parfumuri de la ei, iar pana acum toate au fost originale. Unele nu le-am cumparat pentru prima oara si am putut sa imi dau seama cu usurinta daca sunt ok sau nu, iar cele care au fost "new entry-uri" le-am verificat online. Daca aveti vreun parfum si va indoiti de originalitatea lui, puteti sa il verificati cu batch codul de pe fund pe acest site: www.checkfresh.com



Hugs,

Share:

0 comentarii