NOTD: Spring Flower (+giveaway)

Hello ladies!

Astazi vreau sa va prezint o manichiura cu gel! V-am povestit eu de-a lungul timpului ca pun unghii cu gel de mai bine de 6 ani si ca imi pun inclusiv pe unghiile mele, chiar daca uneori le fac simple, nude, pentru ca apoi sa le pot acoperi cu orice oja doresc si sa nu imi fac griji in privinta lor, deoarece oja nu sare niciodata de pe gel si doar se estompeaza usor de pe varfuri, dar asta dupa multe zile!
Pentru luna aceasta mi-am dorit ceva primavaratic si astfel am ales un gel verde pal, impreuna cu niste flori naturale presate roz pal. Imi place foarte tare ce a iesit si chiar imi pare rau ca nu le-am facut de mult timp in aceasta nuanta, deoarece este una dintre preferatele mele pentru primavara si nu numai!







Florile naturale le-am cumparat de pe ebay, mai exact de AICI.


Iar acum, doresc sa ofer o manichiura cu gel pe unghii naturale sau cu tipsuri (in functie de nevoi) unei cititoare din Timisoara sau unei cititoare care poate ajunge in Timisoara in viitorul apropiat. 
♥ Tot ce trebuie sa faceti este sa lasati un comentariu in care sa imi confirmati ca puteti ajunge in Timisoara sau ca locutiti in acest oras. 
♥ Castigatoarea va trebui sa se deplaseze la adresa mea pentru ca eu sa ii pot realiza manichiura, deoarece nu prestez astfel de servicii la domiciliul clientei.
♥ De asemenea, singura conditie este sa dati like paginii mele de Facebook: Anda Zelenca Make-up & Beauty.
♥ Deadline: 18.05.2014, ora 23:59




P.S.: Daca sunteti din Timisoara si doriti o programare, ma puteti contacta la adresa de e-mail andazelenca.blog@gmail.com sau pe Facebook, printr-un mesaj privat.




Kisses,

Share:

0 comentarii